Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deels natuurlijk wel, het is eigenlijk raar dat we alles trainen, maar rustig met een slappe kippenek rond blijven lopen. Maar ook omdat ik van dat gezeik met nekklachten af wil. Toen mijn onderrug een stuk sterker werd waren alle rugklachten nagenoeg weg, dus ik denk dat een sterke nek hetzelfde voor me doet. En ja, je warmt gewoon op en kan gewoon basic linear progression gebruiken.Ik blijf het bijzonder vinden, nektraining. Dit doe je puur voor de looks, right?
Ik denk dat de combinatie van een soms onbewust slechte houding tijdens PC werk en inderdaad "slappe" nekspieren ervoor zorgen dat mijn hoofd vaak naar voren helt. Ik merk nu al dat ik veel gemakkelijker automatisch mijn hoofd recht houd.ik ben benieuwd of het je gaat helpen die klachten te verminderen! Denk je dat het wordt veroorzaakt door een gebrek aan spierkracht?
Ik denk dat de combinatie van een soms onbewust slechte houding tijdens PC werk en inderdaad "slappe" nekspieren ervoor zorgen dat mijn hoofd vaak naar voren helt. Ik merk nu al dat ik veel gemakkelijker automatisch mijn hoofd recht houdt.
Dat je veel oefeningen in je nek voelt als je al last hebt is niet zo gek, de nekspier loopt helemaal vanuit je rug omhoog en veel nekklachten hangen vaak ook samen met problemen in je bovenrug. En ja, je nek zal wel iets sterker worden, maar vergeleken met direct trainen is het echt te verwaarlozen. Je traps doen wel hard mee met veel compounds, maar je nek toch echt minimaal.Toen ik last van mijn nek had, merkte ik tijdens de training dat je nek toch meer betrokken is dan je denkt. De mijne is ook echt wel dikker geworden zonder training... maar daar los je jouw klachten niet mee op denk ik.
Dat je veel oefeningen in je nek voelt als je al last hebt is niet zo gek, de nekspier loopt helemaal vanuit je rug omhoog en veel nekklachten hangen vaak ook samen met problemen in je bovenrug. En ja, je nek zal wel iets sterker worden, maar vergeleken met direct trainen is het echt te verwaarlozen. Je traps doen wel hard mee met veel compounds, maar je nek toch echt minimaal.
Ik geloof dat ik op zijn minst profijt van de oefeningen zal hebben en qua tijd kost het echt bijna niets, in 5 tot 10 minuten ben je klaar.

Ja, dat heb ik ook met mijn onderkin...

Dat je veel oefeningen in je nek voelt als je al last hebt is niet zo gek, de nekspier loopt helemaal vanuit je rug omhoog en veel nekklachten hangen vaak ook samen met problemen in je bovenrug. En ja, je nek zal wel iets sterker worden, maar vergeleken met direct trainen is het echt te verwaarlozen. Je traps doen wel hard mee met veel compounds, maar je nek toch echt minimaal.
Ik geloof dat ik op zijn minst profijt van de oefeningen zal hebben en qua tijd kost het echt bijna niets, in 5 tot 10 minuten ben je klaar.

Is ook niet het geval. Ik ben gewoon erg benieuwd of het inderdaad helpt. En anders heb ik in ieder geval een dikke nek.
Oeps, had je vraag even gemist, Neet. Nee, mijn core is op dit moment echt wel sterk, dus daar had ik geen last van. Volgende keer kan ie best een stukkie zwaarder.Goed zo. Nu weer een paar maandjes discipline
Even kijken wat die Z-press ook al weer was
Crap. Die heb ik zelf ook wel eens gedaan, zo zwaar voor de core dat ik niet echt maximale gewichten voor de schouders kan pakken. Gaat dat bij jou wel beter?
Dan toch nog.....Oeps, had je vraag even gemist, Neet. Nee, mijn core is op dit moment echt wel sterk, dus daar had ik geen last van. Volgende keer kan ie best een stukkie zwaarder.

Vooral triceps en schouders zaten vol en mijn onderarmen. Nee, nee, deze training is van ongeveer 1800 jaar geleden.