Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.323
Recovery & Neck

Powerband
2x50xcurls
2x50xtricep pushdowns

Neck Curls
15x2,5
15x5
15x7,5
10x10

Neck Extensions
15x2,5
15x7,5
15x10
10x12,5

Niet veel bijzonders, maar toch even loggen.

Wat zijn jouw doelen met betrekking tot powerlifting? Ik zie dat je wil cutten? Puur voor de looks of meer redenen?

• #1.325
Volume Day met een abrupt einde...

OH Press
5x20
20x30
15x25
15x25

Bradford Press
3x10x20

Band Pushdown
4x50

EZ Bar OH Extensions

3x10x18

Band Face Pulls
3x20

Frontsquat
5x20
5x40
8x60
10x80 ---> En toen schoot het in mijn rug. Auw!

Bar gerackt en de training maar gelaten voor wat het was. Rug was van de week al wat zeurderig na een gekke beweging te hebben gemaakt, volgende keer maar voorzichtiger doen. Denk verplicht rustweekje dan maar.

Wat zijn jouw doelen met betrekking tot powerlifting? Ik zie dat je wil cutten? Puur voor de looks of meer redenen?
Ik heb niet echt powerlifting wedstrijd ambities, maar ondanks de hickup zoals boven vermeldt wil ik dit jaar in ieder geval proberen om 160 kg te squaten en richting de 200 deadlift te gaan. Cutten is voor de looks en omdat ik me prettig voel rond de 90 kg.

Auch.... even foamrollen om de spier wat te relaxen?

Ai, jammer van je rug! Veel beterschap en op een spoedig herstel!

Ai...balen star..houd je n beetje rustig dit weekend
Beterschap

• #1.331
...

• #1.332
Vervelend, rugproblemen. Sterkte Star!

Die doelen moet je wel halen, als ik Alpha Destiny zijn succesverhalen op YT mag geloven.

Die doelen moet je wel halen, als ik Alpha Destiny zijn succesverhalen op YT mag geloven.

• #1.335

Thanks, Bas. Ga na mijn cut misschien de UB/LB variant eens proberen die in de update staat.

• #1.337
Ja, inderdaad. Ik heb er een beetje geld voor over gehad en ik heb er geen spijt van. Hij rekende geen geld voor de update, dus die ook meegepakt.

Ik ga de high rep volumetraining er inhouden, ik heb het idee dat dat goed is voor mijn pezen en aanhechtingen, de recovery trainingen helpen ook. Gripwerk moet ik wel wat voorzichtig zijn ivm de ellebogen. En ja, gestopt met benchen en alle schouderprobleempjes zijn weer verdwenen.

Definitief gestopt met benchen?

Haha, tot het toch weer gaat kriebelen. Maar close grip en incline zal ik af en toe sowieso nog doen.

Tenzij je pl wedstrijd ambities hebt, kan je hem prima vervangen voor die varianten. Verder zijn weighted (ring) pushups en dips natuurlijk ook fantastische oefeningen.

Terug
Naar boven