- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
In heel de stad niet? Dat is best ernstig...Roi heerlijk! Ik baal er nog steeds van dat er geen goede Roti salon is hier in Groningen![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In heel de stad niet? Dat is best ernstig...Roi heerlijk! Ik baal er nog steeds van dat er geen goede Roti salon is hier in Groningen![]()

Ik heb niet echt powerlifting wedstrijd ambities, maar ondanks de hickup zoals boven vermeldt wil ik dit jaar in ieder geval proberen om 160 kg te squaten en richting de 200 deadlift te gaan. Cutten is voor de looks en omdat ik me prettig voel rond de 90 kg.Wat zijn jouw doelen met betrekking tot powerlifting? Ik zie dat je wil cutten? Puur voor de looks of meer redenen?
Nee, daar is het echt wel te pijnlijk voor helaas.Auch.... even foamrollen om de spier wat te relaxen?

Niet zo mooi... sterkte ermee!
Ai, jammer van je rug! Veel beterschap en op een spoedig herstel!
Ai...balen star..houd je n beetje rustig dit weekend
Beterschap
Thanks, Bas. Ga na mijn cut misschien de UB/LB variant eens proberen die in de update staat.Vervelend, rugproblemen. Sterkte Star!
Die doelen moet je wel halen, als ik Alpha Destiny zijn succesverhalen op YT mag geloven.
Thanks, Bas. Ga na mijn cut misschien de UB/LB variant eens proberen die in de update staat.
Ja, inderdaad. Ik heb er een beetje geld voor over gehad en ik heb er geen spijt van. Hij rekende geen geld voor de update, dus die ook meegepakt.
Haha, tot het toch weer gaat kriebelen. Maar close grip en incline zal ik af en toe sowieso nog doen.
Haha, tot het toch weer gaat kriebelen. Maar close grip en incline zal ik af en toe sowieso nog doen.