- Waardering
- 23.841
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag nektraining en vanmiddag nog een half uurtje op de speedbike.
Neck Curls
25x2,5
25x5
25x5
25x5
Neck Extensions
25x2,5
25x5
25x7,5
25x7,5
Is normaal volume hoor.

Welkom! Nee, het werkt net als iedere andere spiergroep. Goed opwarmen en progressief laden (reps + gewicht). Doe van tevoren uitgebreid stretchen, dit gaat eventuele spierpijn tegen bij nektraining.Gevonden en volgend!
Heb je dan nu ook spierpijn daar?
En dan heb ik nog niet eens side extensions gedaan!

Thanks, man! Oh, maar dat laatste doe ik ook gewoon, hoor!Grappig... Heb eigenlijk nog nooit iemand z'n nek zien trainen in de gym... Wél bij de Mac of thuis bij moeder de vrouw ('Ja, schatje...nee, schatje').
Mooie training!

Huh? Er staat roti, he?

Het meeste zal wel vocht zijn, zal straks wel weer langzamer gaan.mooi voornemen Star..wel volhouden ok?
1kg/wk gaat wel hard...
Thanks, sta nu te wachten in de afhaaltoko!
Schema is goed te autoreguleren dus dat komt wel goed. En ja, het wordt wel een beetje tijd.Geniet van de roti!
Vanwaar de keuze voor cutten met zo'n relatief zwaar schema? Werd het tijd of andere reden?![]()

Mwah, het gaat me meestal wel redelijk af.
cutten geloof ik wel, maar lekker??
waar zet je de pause bij de ohp?

fixed

Welkom! Ik vind zerchersquats enzo best rare dingen, maar zeker efficiënt. Platepinch met 2 schijven ga ik ook eens proberen!Ook hier eens een kijkje nemen naar die gekke oefeningen van je.
Ik vind het wel meevallen
Wel lekker wat variatie zo, niks saai.
Die plate pinch moet je eens proberen met twee of meer schijven tegen elkaar (waar de oefening eigenlijk ook voor bedoeld is). Moeten dan wel stalen schijven zijn en de gladde kant naar buiten. Probeer het eens met 2x10kg.![]()