Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het midden van mijn onderrug zo ongeveer. Wordt inmiddels al weer wat minder pijnlijk.
Zeker! Doe ik ook steeds een stukkie door het huis.beetje gaan wandelen houd het ook wat los....misschien..
Zeker! Doe ik ook steeds een stukkie door het huis.

Thanks, zal het betere ballenwerk eens proberen. Doe sowieso al veel band dislocations en high rep presses en facepulls op volume days lijken ook goed tehelpen.Aii rugproblemen... out! Wil die ellende nooit meer meemaken.
En bench is echt ellende voor je rotator cuffs. Borstspier eens nalopen met een lacrosse bal en die ellende eruit rollen. En daarna tevens zeer licht mobiliteitswerk doen voor de schouders. Dat werkt momenteel echt goed bij mij.
Suc6 met herstel.
Het gaat alweer beter, hoop een weekje en dan weer knallen.kak, blessureleed, verplicht ff rustig aan doen dan en hopen dat het er snel weer ''uit'' schiet
hopelijk snel weer verder.
Ik heb het ook met één rep gehad, dus dat zegt eigenlijk maar heel weinig. Ik ben eens in de tijd gewoon weer aan de beurt: de ene keer tijdens het optillen van een pak schijtpapier en de andere keer gebeurd dan weer het bij squats.Classic crossfit. High rep = moeilijk form te behouden = blessure
![]()
Thanks, ken inderdaad vrij veel van dat soort oefeningen. Ga ook gewoon beetje aan de chinup bar hangen voor decompressie, voelt ook lekker.Ah klote zo"n onderrug. Wat moet je ermee.
Wat bij mij altijd helpt is foamrollen, na de training maar ook thuis op die zere plekken. Ook een beetje stretch werk. Ga dan op mijn knieën en mijn ellebogen op de grond liggen en trek deze zo dicht mogelijk naar elkaar toe met bolle rug, voelt altijd wel goed.
Succes met je herstel!
Ik denk ook dat het vaak een moment van onachtzaamheid is inderdaad.Alles wat ik doe, schoenen strikken, bed opmaken...altijd mn buikspieren aanspannen, (Blocken)
Dat scheelt enorm en voorkom je dat het zomaar in 1 keer erin schiet, dat is mijn ervaring / preventie![]()
Alles wat ik doe, schoenen strikken, bed opmaken...altijd mn buikspieren aanspannen, (Blocken)
Dat scheelt enorm en voorkom je dat het zomaar in 1 keer erin schiet, dat is mijn ervaring / preventie![]()
beetje gaan wandelen houd het ook wat los....misschien..
Onderzoeken hebben aangewezen dat dit zinloos is en zelfs contra productief kan zijn. Buikspieren aanspannen om je core te activeren is ook zo'n mythe is gebleken.Alles wat ik doe, schoenen strikken, bed opmaken...altijd mn buikspieren aanspannen, (Blocken)
Dat is de vraag, zou kunnen maar uit onderzoeken blijkt dat je nauwelijks invloed hebt op deze 'core' spieren. Deze span je niet 'bewust' aan maar zijn altijd actief wanneer je een beweging inzet. Het kan eerder te maken hebben met het zenuwstelsel die spieren afwijkend kan aanvuren in bepaalde situaties. Als je bepaalde restricties heb in je lage rug dan kunnen de spieren ook niet goed functioneren waardoor de kans op deze kleine blessures aanwezig is.Ik denk ook dat het vaak een moment van onachtzaamheid is inderdaad.
Ben ik het voor een groot gedeelte mee eens, maar enige nuancering over je uitspraken met betrekking tot de onderzoeken die je aanhaalt is denk ik wel gewenst.Onderzoeken hebben aangewezen dat dit zinloos is en zelfs contra productief kan zijn. Buikspieren aanspannen om je core te activeren is ook zo'n mythe is gebleken.
Dat is de vraag, zou kunnen maar uit onderzoeken blijkt dat je nauwelijks invloed hebt op deze 'core' spieren. Deze span je niet 'bewust' aan maar zijn altijd actief wanneer je een beweging inzet. Het kan eerder te maken hebben met het zenuwstelsel die spieren afwijkend kan aanvuren in bepaalde situaties. Als je bepaalde restricties heb in je lage rug dan kunnen de spieren ook niet goed functioneren waardoor de kans op deze kleine blessures aanwezig is.