- Waardering
- 23.845
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik ga ze maar vaker doen. Als je een oefening klote vindt aanvoelen moet je hem vaker doen, was ook zo met frontsquats.Fijn dat je weer kan beginnen. Bulgarian sq zijn idd lekker wiebelig, goed voor de ondersteunende spieren![]()
Boks! Exact mijn ervaring, ja. Weighted planks, nog zo een....Ja, ik ga ze maar vaker doen. Als je een oefening klote vindt aanvoelen moet je hem vaker doen, was ook zo met frontsquats.

Misschien later, maar is nu vooral om druk op mijn rug zoveel mogelijk te beperken. Heb ze vorig jaar zelfs met frontsquats gedaan, dat is echt nasty.Waarom de splitsquats niet met de halter? Ook wiebelig hoor, ik garandeer het!
Thanks, was allemaal ongeveer 3 reps van failure, al vind ik dat moeilijk in te schatten na een tijd niet te hebben gesquat. Maar de reps gingen soepel en mijn rug protesteerde niet.Een flinke squat meteen. Vond de rug het goed allemaal?
Ah, dit is een nieuw schema, volgens het 4x per week powerliftschema van Renaissance Periodization , met wat kleine toevoegingen als nekwerk en gripwerk, het doen van licht high rep werk voor recovery en andere zaken die me erg goed bevielen van de afgelopen periode. Merk dat ik behoefte heb aan wat meer houvast en planning en dat heb ik nu weer. Heb in een gekke bui gewoon de hele powerlifting bundel gekocht (ik bespaar toch geld uit op de gym) en vind het interessante schema's, ik zit nu in een hypertrofie fase van 4 weken.Wordt het niet eens tijd voor een nieuw schema Star?
Weet ik, maar het gaf me mooi even de gelegenheid om even mijn opzet voor dit jaar te delen.
En dat is de hele bundel doorwerken?Weet ik, maar het gaf me mooi even de gelegenheid om even mijn opzet voor dit jaar te delen.
Met behulp van het programma naar een 200 kg deadlift, een 160 kg squat en een 100 kg bench. Ik ga nu eerst een hypertrofie cycle doen, dan een strength cycle en daarna een peaking cycle. Hopelijk heb ik dan een veel beter idee waar ik momenteel sta en kan ik de rest van het jaar uitstippelen.
Back met dikke spierpijn van al dat squaten na een tijdje weinig te hebben gedaan!hehe, he is back
mooie doelen hoor, succes ermee, en heel blijven de komende tijd

Geen reden om meer te program hoppen nu.

Mooie doelen Star....light weightBack met dikke spierpijn van al dat squaten na een tijdje weinig te hebben gedaan!
Geen reden om meer te program hoppen nu.![]()
Lekker bezig, no pain no gain!Back met dikke spierpijn van al dat squaten na een tijdje weinig te hebben gedaan!
Geen reden om meer te program hoppen nu.![]()

Met behulp van het programma naar een 200 kg deadlift, een 160 kg squat en een 100 kg bench. Ik ga nu eerst een hypertrofie cycle doen, dan een strength cycle en daarna een peaking cycle. Hopelijk heb ik dan een veel beter idee waar ik momenteel sta en kan ik de rest van het jaar uitstippelen.
)