AndroidHealthClinic

Starx Log: Returning to Greyskull

Fijn dat je weer kan beginnen. Bulgarian sq zijn idd lekker wiebelig, goed voor de ondersteunende spieren :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Fijn dat je weer kan beginnen. Bulgarian sq zijn idd lekker wiebelig, goed voor de ondersteunende spieren :)
Ja, ik ga ze maar vaker doen. Als je een oefening klote vindt aanvoelen moet je hem vaker doen, was ook zo met frontsquats.

Waarom de splitsquats niet met de halter? Ook wiebelig hoor, ik garandeer het!

• #1.385
Waarom de splitsquats niet met de halter? Ook wiebelig hoor, ik garandeer het!
Misschien later, maar is nu vooral om druk op mijn rug zoveel mogelijk te beperken. Heb ze vorig jaar zelfs met frontsquats gedaan, dat is echt nasty.

• #1.386
Train van vandaag. Eindelijk weer gewone squats!

High Bar Squat
10x20
5x60
5x80
10x105
8x105
8x105
6x105
6x105
4x105

Band Tricep Pushdown

3x20

OH Tricep Extensions (EZ Bar)
10x8
3x10x20

BOR
10x20
5x40
3x60
10x67,5
10x67,5

Band Face Pulls
3x20

Band Oblique Twist (L+R)
2x10

DB Wrist Curls (L+R)
10x4
5x10x6

Een flinke squat meteen. Vond de rug het goed allemaal?

• #1.388
Een flinke squat meteen. Vond de rug het goed allemaal?
Thanks, was allemaal ongeveer 3 reps van failure, al vind ik dat moeilijk in te schatten na een tijd niet te hebben gesquat. Maar de reps gingen soepel en mijn rug protesteerde niet.

Wordt het niet eens tijd voor een nieuw schema Star?

• #1.390
Wordt het niet eens tijd voor een nieuw schema Star?
Ah, dit is een nieuw schema, volgens het 4x per week powerliftschema van Renaissance Periodization , met wat kleine toevoegingen als nekwerk en gripwerk, het doen van licht high rep werk voor recovery en andere zaken die me erg goed bevielen van de afgelopen periode. Merk dat ik behoefte heb aan wat meer houvast en planning en dat heb ik nu weer. Heb in een gekke bui gewoon de hele powerlifting bundel gekocht (ik bespaar toch geld uit op de gym) en vind het interessante schema's, ik zit nu in een hypertrofie fase van 4 weken.

Ik ga me voor de verandering ook eens braaf aan de deloads houden, want ik denk dat het continue maar als een gek doorgaan uiteindelijk voor de rugproblemen zorgde.

• #1.394
En dat is de hele bundel doorwerken?
Met behulp van het programma naar een 200 kg deadlift, een 160 kg squat en een 100 kg bench. Ik ga nu eerst een hypertrofie cycle doen, dan een strength cycle en daarna een peaking cycle. Hopelijk heb ik dan een veel beter idee waar ik momenteel sta en kan ik de rest van het jaar uitstippelen.

hehe, he is back :D
mooie doelen hoor, succes ermee, en heel blijven de komende tijd

een heeeel jaar onder de pannen...nice....lol

• #1.397
Met behulp van het programma naar een 200 kg deadlift, een 160 kg squat en een 100 kg bench. Ik ga nu eerst een hypertrofie cycle doen, dan een strength cycle en daarna een peaking cycle. Hopelijk heb ik dan een veel beter idee waar ik momenteel sta en kan ik de rest van het jaar uitstippelen.

Dat klinkt goed. Zijn die doelen nog tijdsgebonden?

Veel succes weer en ik volg natuurlijk (nog steeds ;))

Terug
Naar boven