Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull

Giantsets klinken zwaar! Maar je bent wel zo door je trainingen heen geloof ik :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.605
Giantsets klinken zwaar! Maar je bent wel zo door je trainingen heen geloof ik :)
De eerste 2 giantsets duren ongeveer een krap uurtje. De derde (deze keer helaas niet kunnen doen) ongeveer 10-15 minuten en dan nog 10 minuutjes conditioning. Prima te doen en je went snel aan het hogere tempo.

• Like
Waarderingen: Inb4
Ik vind het maar moeilijk inschatten hoe zwaar deze trainingen zijn. Maar het is dan ook niks voor The Dude ;)

• #1.607
Ik vind het maar moeilijk inschatten hoe zwaar deze trainingen zijn. Maar het is dan ook niks voor The Dude ;)
:roflol:

Best pittig door de giantsets, de 90 seconden rust en de bloedhitte.

Train van vandaag. Weer alleen de twee belangrijkste giantsets gedaan in de sauna,

Giantset 1:

Inverted Ring Rows
4x8xBW

OHP
8x30
8x35
8x37,5
8x42,5

EZ Bar Windshield Wipers
4x10x35

Giantset 2:

Fat Gripz DB Row
4x8x22,5

Z-Press
8x30
8x32,5
8x35
8x37,5

Band Oblique Twist (Band aan gort getrokken...)
4x10

• #1.609
Squats weer vandaag. Gisteren als een malle lopen schroeven enzo dus wat last van een pijnlijke pols. Daarom Zercher squats gedaan in plaats van frontsquats. Hollow rocks gedaan ipv abwheel, kan volgende keer wel langer.

Main Giant Set:

Box Jumps
4x5

Squat
8x40
8x50
8x60
8x70

Hollow Rocks
4x20 sec

Secondary Giant Set:

Box Jumps
4x5

Zercher Squat
8x40
8x50
8x50
8x50

Hollow Rocks
4x20 sec

Conditioning:

Leg Blasters voor 5 minuten...

20 squats
20 lunges
20 jump lunges
20 jump squats
20 squats
20 lunges

En toen was godzijdank de tijd om...:D

Nog wat heup stretches en uitzweten maar.

Schroeven in 2017? Hihi
Wat zijn leg blasters?

Gaat de conditie al een beetje vooruit? Dat moet haast wel met deze manier van trainen :D!
Hoe boek je trouwens progressie met de box jumps? Steeds een beetje hoger?

• #1.613
Gaat de conditie al een beetje vooruit? Dat moet haast wel met deze manier van trainen :D!
Hoe boek je trouwens progressie met de box jumps? Steeds een beetje hoger?
Ja, ben de giantsets al aardig gewend. Voel me weer een stuk fitter.

Klein beetje hoger inderdaad, ik kan een aantal tegels onder de box leggen.

• #1.615
Bench day!

Main Giant Set:

One arm Landmine Row

4x8x52,5

Bench
8x40
8x50
8x57,5
8x65

Landmine Obliques
4x8x40

Secondary Giant Set:

One arm Kettlebell Row

4x8x32

CGBP
8x40
8x45
8x50
8x55

Landmine Obliques
4x8x40

Assistance Giant Set:

Band Face Pulls
3x15

Push Ups
3x10xBW

Band Pull Apart
3x15

Conditioning:

5 rondes op de speedbike

90 seconden medium snelheid/medium weerstand
30 seconden sprint/zware weerstand

Zweten als een otter weer! Lekker hoor! Landmine rows en -obliques zijn wel blijvertjes voorlopig.

Speedbike is hetzelfde als een spinningbike zeker?

Het is wel erg veel assistentie tov de big 4. Bevalt het op zich wel goed?

• #1.619
Het is wel erg veel assistentie tov de big 4. Bevalt het op zich wel goed?
Het voelt fantastisch eerlijk gezegd en heel leuk om zo te trainen. Alles is er op gericht om de big 4 omhoog te krijgen en tegelijk fitter en geconditioneerder te worden. Ik voel me veel fitter en mijn kracht gaat weer lekker omhoog en mijn core is volgens mij nog nooit zo sterk geweest in zo'n korte tijd. Weinig pijntjes ook en dat is zeker fijn.

Kijken hoe het straks met 4 weken 5x5 en 4 weken 10x3 gaan voor de main movements.

Laatst bewerkt:
Het voelt fantastisch eerlijk gezegd en heel leuk om zo te trainen. Alles is er op gericht om de big 4 omhoog te krijgen en tegelijk fitter en geconditioneerder te worden. Ik voel me veel fitter en mijn kracht gaat weer lekker omhoog en mijn core is volgens mij nog nooit zo sterk geweest in zo'n korte tijd. Weinig pijntjes ook en dat is zeker fijn.

Kijken hoe het straks met 4 weken 5x5 en 4 weken 10x3 gaan voor de main movements.
Dat klinkt erg goed allemaal. Ik vind dit programma er ook wel aantrekkelijk uit zien :)

Terug
Naar boven