MuscleMeat

Starx Log: Returning to Greyskull

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.822
  • #1.823
Olympisch liften bij Sportquest weer vandaag. Heel veel dropsnatches en varianten en "pull unders" gedaan. Wat is dit toch gaaf om te doen, blij dat ik ermee ben begonnen! :cool:

Olympisch liften bij Sportquest weer vandaag. Heel veel dropsnatches en varianten en "pull unders" gedaan. Wat is dit toch gaaf om te doen, blij dat ik ermee ben begonnen! :cool:

Prioriteiten begint met n P..evenals Push en Pull...eey Star ..wat een getrek allemaal aan dat ijzer

das mooi, want wij zijn er wat minder blij mee
het brengt voor ons een hoop extra werk, we moeten al die exotische oefeningen googelen :D

Om maar te zwijgen van het feit dat dit het begin van het einde is en Star straks niet meer 'een van ons' is :(

• #1.830
Om maar te zwijgen van het feit dat dit het begin van het einde is en Star straks niet meer 'een van ons' is :(
Geen zorgen er zit altijd een klein powerliftertje verstopt hier. Maar op dit moment ligt alle focus op de olympische lifts. Ik wil uiteindelijk weer gewoon 3/4 keer per week trainen, waarbij ik in de homegym maar beperkt oly werk kan doen. :)

Leuk man om ergens het plezier in te vinden. Krav Maga doe je dat ook nog steeds?

Ga je nu ook vooral richten op oly of is powerlifting wel nog steeds prio?

• #1.836
Ga je nu ook vooral richten op oly of is powerlifting wel nog steeds prio?
Nee, voorlopig wil ik alles op alles zetten om zo goed mogelijk de olympische lifts te leren. De oefeningkeuze in de homegym zal daar ook op gericht zijn. Ik blijf nog wel wat upperback, nek en bicepswerk erbij doen, dips en conditioning. Deadlifts en bench zijn er voorlopig uit.

Ik doe ze puur voor het oly liften, anders zou ik ze waarschijnlijk niet doen. Ik word er wel steeds beter in gelukkig.

Je (high) bar squat wordt ook beter van oh squats. Van Tom (en van Teun als 't goed is ook ) mag je in principe ook nog geen front en back squat doen als je geen oh squat kunt uitvoeren ;).

• #1.840
Je (high) bar squat wordt ook beter van oh squats. Van Tom (en van Teun als 't goed is ook ) mag je in principe ook nog geen front en back squat doen als je geen oh squat kunt uitvoeren ;).
Ja, frontsquats staan volgens mij pas op de volgende WAC. Merk wel dat ik nu veel dieper squat met high bar.

Terug
Naar boven