MuscleMeat

Starx Log: Returning to Greyskull

Je was er weer vroeg bij Star...das niks he na je ontbijt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.864
Eerst 2 maaltijden erin dat schijnt wel ideaal te zijn...en dan lekker 's middags er tegenaan
Maar ja iedereen heeft zijn eigen agenda..

trek je dat nog wel zo'n latertje vanavond...wel een lange dag dan...
Nooit problemen mee eigenlijk. Donderdag nog tot 2:00 uur in de stad wezen borrelen en gisteren weer om 6:15 eruit. Ik ben toch wel vrij fit. :cool:

Laatst bewerkt:
Ochtendtraining van vandaag:

Bah, 's avonds trainen is veel lekkerder, maar we hebben weer een feestje... ;)

Vervelend die geplande feestjes ;)

Zelfde hier. Heb 's ochtends vroeg wel wat energie maar kan me er niet toezetten een goeie training neer te zetten in de ochtenden. Lekker lid van de avondttraining crew.

Vreselijk ja, die ochtendtrainingen.

Zuipschuit! (dat is een compliment)

Mag ik Klokov vertalen met: wide grip behind the neck OHP?

• #1.870
klokov press, moest ff :google:

10 keer lekkerder een avond training
cheers :bierbang: ....... again
Ja, ik merk dat de extra energie van je avondmaaltijd wel een behoorlijk verschil maakt. Kan ook gewenning zijn misschien.

En thanks weer! :klink:

Vervelend die geplande feestjes ;)

Zelfde hier. Heb 's ochtends vroeg wel wat energie maar kan me er niet toezetten een goeie training neer te zetten in de ochtenden. Lekker lid van de avondttraining crew.
Ja, het is weer druk op sociaal vlak. Moest vrijdag zelfs een borrel afslaan...belachelijk! :D

Vreselijk ja, die ochtendtrainingen.

Zuipschuit! (dat is een compliment)
The Dude is al helemaal niet gediend van ochtendtrainingen uiteraard! En natuurlijk beschouw ik dat als een compliment!

Mag ik Klokov vertalen met: wide grip behind the neck OHP?
Dat mag je zo prima vertalen, gebeurd met dezelfde grip breedte als bij een snatch.

• #1.871
Training van vandaag:

Overhead Squat (ATG 3 sec. pause)
5x20
5x30

High Bar Squat (ATG 5 sec. pause)
5x40
5x60
3x80
3x92,5
3x92,5
3x92,5

Dips
5xBW
3xBW+10
6xBW+12,5
6xBW+12,5
6xBW+12,5

Inverted Ring Rows
3x8xBW

Band Face Pulls
3x15

Weighted Abs
3x6x16

Neck Curls
10x5
3x15x10

Neck Extensions
10x5
3x20x15

Klaar! Even geen presses meer voor oly practice op woensdag, hoop dat mijn schouders dan minder snel vermoeid raken. Terug naar weighted dips.

Tja die delts krijgen veel te verduren bij bijna alle lifts...Keep it on Star..

Hoeveel weeg je nu Star? Die 95 zal wel niet meer kloppen...

• #1.874
Hoeveel weeg je nu Star? Die 95 zal wel niet meer kloppen...
Zit nu op 94, ik woog bijna 100 een aantal weken terug. Wil naar de 90 ongeveer, dan voel ik me goed. heb bewust even geen cardio gedaan de afgelopen 2 weken, maar komt er nu weer bij, dan gaat het nog ietsjes sneller denk ik.

Zit nu op 94, ik woog bijna 100 een aantal weken terug. Wil naar de 90 ongeveer, dan voel ik me goed. heb bewust even geen cardio gedaan de afgelopen 2 weken, maar komt er nu weer bij, dan gaat het nog ietsjes sneller denk ik.
94 op 1.80, en bijna geen bierbuik meer? Dan ben je wel redelijk buff :)

Ha ha, scherpe vraag :D

• #1.878
Ik wou net zeggen! Ik ben ook 1.80 en moet toch echt naar de 80 kilo voordat mijn buik weg is (schat ik). De vraag is: waarom ben je dan zo slap? :trollface:
Het meeste zit in mijn kont en benen lijkt het. Niks aan te doen, maar een dikke bierbuik heb ik niet gelukkig, tenminste, bijna niet meer op 94 kg.

Het meeste zit in mijn kont en benen lijkt het. Niks aan te doen, maar een dikke bierbuik heb ik niet gelukkig, tenminste, bijna niet meer op 94 kg.

Gotcha. De vrouwelijke vetdeling dus :D

Ach ja, liever daar beneden he. Daar kan het minder kwaad, schijnt. Je zult denk ik ook wel een breder frame hebben dan ik. Wat is je polsomtrek?

• #1.880
Gotcha. De vrouwelijke vetdeling dus :D

Ach ja, liever daar beneden he. Daar kan het minder kwaad, schijnt. Je zult denk ik ook wel een breder frame hebben dan ik. Wat is je polsomtrek?
Lol, geen idee. Ben wel vrij breed gebouwd zoals ze dat zeggen. Ik zie vaak allerlei kerels die veel minder wegen maar een veel grotere pens hebben met hele dunne beentjes.

Terug
Naar boven