XXL Nutrition

Starx Log: Returning to Greyskull

+1

Die dikke tricaps komen goed van pas...sterk Star!!

Thanks! Omdat ik momenteel helemaal niet bench zijn dips de perfecte oplossing om toch wat borst erbij te pakken en mijn triceps aan te pakken.

Als je flink voorover gaat hangen pak je toch behoorlijk je pecs erbij hoor
Rechtop is je tricaps hmm

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.904
En onderin ff pauze nemen :p

• #1.906
Bah, zo'n beetje de hele week met een gaar buikvirus gelopen, dus voelde me een beetje slap. Toch weer een keer die 120 kunnen squaten met een 5-repper. Bij presses merkte ik wel weer dat het allemaal wat zwakjes ging. Nu lekker 3 weken vakantie en 2 weken naar de zon, waar ze wel een soort hotelgym hebben. Volgens mij niet zo'n mooie als vorig jaar met allemaal Eleiko spul, maar het zal maar moeten.

Drop Snatch
3x3x20

Power Snatch
3x3x20

Split Jerks
3x3x20

High Bar Squat
5x20
5x40
3x60
3x80
2x100
1x110
5x120
5x110
5x105

Strict Press Paused
5x20
5x30
5x40
5x40
5x40
3x45
3x50

Superset 1:

Lunges
5x10xBW

Inverted Ring Rows
5x10xBW

Superset 2:

Weighted Abs
6x24
2x6x16

Band Goodmorning
3x10

Klaar!

je neemt flinke stappen op je squat, lekker gewicht alweer
lekker hoor vakantie, have fun!

Geen gekke dingen en hoeveelheden eten een beetje je darmen sparen voor dat vakantie eten
Ziek worden daar is ook niet alles..:thumbup:

Lekker genieten in de zon...:thumbs:

Mooie gewichten gedaan. Rustig aan hoor, zo vlak voor de vakantie en veel plezier!

Stevige training hoor! En alvast een fijne vakantie, zonder griep! Waar ga je naartoe?

Een gym met Eleiko materiaal?! Al het geld in de hotelgym gestopt en het hotel zelf stelde niet veel voor? :p

• #1.911
je neemt flinke stappen op je squat, lekker gewicht alweer
lekker hoor vakantie, have fun!
Ja, gaat wel weer goed na dat gezeur met mijn rug. Nog één training zondag en maandag naar Schiphol.

Geen gekke dingen en hoeveelheden eten een beetje je darmen sparen voor dat vakantie eten
Ziek worden daar is ook niet alles..:thumbup:

Lekker genieten in de zon...:thumbs:
Gekke dingen doen ben ik helaas best goed in. :rolleyes: Maar het eten daar ziet er top uit, dus verwacht geen gekke toestanden.

Mooie gewichten gedaan. Rustig aan hoor, zo vlak voor de vakantie en veel plezier!
Thanks, Neetje!

Stevige training hoor! En alvast een fijne vakantie, zonder griep! Waar ga je naartoe?

Een gym met Eleiko materiaal?! Al het geld in de hotelgym gestopt en het hotel zelf stelde niet veel voor? :p
Thanks! We gaan naar Kos, hopelijk zonder aardbevingen dit keer. Vorig jaar idd een hele mooie gym in Kroatië bij een puik hotel. Ik vind het lekker om in ieder geval toch wel 2x per week wat aan de gewichten te blijven hangen, dan rol ik er weer veel gemakkelijker in daarna.

Schud je knip maar leeg vinden die Grieken niet erg..:)

Veel plezier!!

De 140 KG squat komt telkens dichterbij! Veel plezier op vakantie man.

• #1.914
Schud je knip maar leeg vinden die Grieken niet erg..:)

Veel plezier!!
Ik heb een keertje vol pension genomen, dus echt rijk worden ze niet van me! :p

De 140 KG squat komt telkens dichterbij! Veel plezier op vakantie man.
Ja, het schiet lekker op zo. En thanks, maar heb vandaag nog de laatste training gedaan.

Train van vandaag. Eindelijk weer wat PR's gemaakt. Snatch grip high pulls gaan zoveel beter met de olympische lift training, ik pull helemaal niet meer (actief) met mijn armen, dus een dik PR gemaakt. Kon nog wel hoger, maar niet te gek doen. En een nieuw dip PR.

Train van vandaag dus:

Snatch Grip High Pull (from hang)
5x20
5x40
5x40
5x50
5x60
5x65
5x70
5x75 PR?
5x85 Zeker PR!
5x75
5x65

High Bar Squat, ATG, 3 sec pause, no belt
5x40
5x60
3x80
3x100
3x100
3x100

Dips
5xBW
5xBW+10
2xBW+20
5xBW+25 PR!
8xBW
8xBW

Hammer Grip Chinups
5x3xBW

Band Facepulls
4x15

Neck Harness Extensions
10x5
10x10
3x20x15

Zware laatste train voor de vakantie met 2 PR's. Heel tevreden!

Laatst bewerkt:
Met een goed gevoel op vakansie....nice work Star!!

Gefeliciteerd met alle PR's! Kan je met een fijn gevoel op vakantie. Veel plezier :)

Nice, maar ik moest de Snatch Grip High Pull wel even opzoeken :o

• #1.918
Nice, maar ik moest de Snatch Grip High Pull wel even opzoeken :o
Buiten dat het een mooie explosieve full body oefening is en een efficiënte partial lift voor de full snatch is het ook nog eens een hele goede manier om traps te bouwen zonder saaie shrugs te hoeven doen.

Buiten dat het een mooie explosieve full body oefening is en een efficiënte partial lift voor de full snatch is het ook nog eens een hele goede manier om traps te bouwen zonder saaie shrugs te hoeven doen.
En met 85 kg, dat is niet verkeerd volgens mij :thumb:

Terug
Naar boven