XXL Nutrition

Sterkste man van Merchtem 2010/2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Success allen!
 
:o:o:o:o krijg er het schaamrood van, hopelijk niemand gekrenkt, had het moeten dubbelchecken, Steve definitely FTW dan maar?

haha dat denk ik ook wel ja !
 
Net terug thuis van Merchtem (als toeschouwer). Het was een leuke wedstrijd, goed gedaan allemaal!

Als ik mij de top 5 goed herinner:

1. Joeri Polfliet
2. Kevin Noels
3. Steve Ringoot
4. Jacek Kudra
5. Tino Cornelis
 
Sterkste man van Merchtem 2010
Gisteren heb ik meegedaan aan de sterkste man van Merchtem. Vooraf zo verschrikkelijk zenuwachtig. Kon bijna niet eten en heb de nacht ervoor heel onrustig geslapen Gelukkig reed ik mee met Sarko, Wim en Miriam. Deze hebben me toch wel gerustgesteld en gaven me nog wat praktische tips voor de wedstrijd. Uiteindelijk in Merchtem aangekomen kon ik dus nog relatief rustig aan de wedstrijd beginnen. IK zou gewoon een lekker wedstrijdje gaan draaien, en vanaf de top 10 (16 deelnemers) zou ik tevreden zijn.

Onderdeel 1: Log was als 1e in de loting. Maar had hier geen nadeel van aangezien het een last man standing was. startgewicht 60 kg uiteindelijk gedrukt: 60, 70, 80, 90, 95, 100, 105, 110, fail op 115 dik tevreden, pr op log en een 2e plaats in het klassement, ver boven verwachting, Steve was alleen net iets sterker.

Onderdeel 2: Yoke race 250 kilo 10 meter, vervolgens scheidsrechter aantikken en 300 kg 10 meter.
Door mijn 2e plaats op log mocht ik in de laatste heat tegen Steve (aardige gast trouwens!) WE hadden elkaar een beetje opgenaaid en toen begon het sprinten. De 250 kilo hadden we even snel aan de overkant. Toen vergat ik de scheids aan te tikken, en werd ik dus terecht teruggeroepen. De 300 kilo vervolgens heel snel gepakt. Ik werd alleen te gehaast omdat ik alleen maar gefocust was op het inhalen van Steve, dus wat technische foutjes als niet ademen en te grote stappen maken. uiteindelijk in 34 sec (dacht ik) de 2e plaats

Onderdeel 3: farmers 100 kilo 60 meter
Weer de laatste heat tegen Steve. Spanning begon er nu een klein beetje in te kruipen, als ik hem hier zou verslaan. Zou ik een leuke eindklassering neer kunnen zetten. Mezelf flink opgenaaid, geholpen door de jongens uit Limburg overigens (aardige gasten allemaal). uiteindelijk was het 1 lange sprint waarin ik Steve niet gezien had. Joeri had op dat moment echter al een super tijd gelopen in de voorgaande heat.....Uiteindelijk was ik net sneller dan joeri en werd ik 1e

Onderdeel 4: Bakdeadlift mooi hier wilde ik op scoren. Het was weer een last man standing. met een startgewicht van 185 kilo dat telkens met 25 kilo verzwaard werd. Op een gegeven moment vielen Joeri en Steve af, dit was een kans, als ik 400 en een beetje zou trekken zou ik stevig de leiding in handen nemen, dus ik trok hem. Winnen deed ik het onderdeel echter niet. Er was een kleine pezige kerel van 70 kilo, volgens mij was zijn naam Azem. Deze deadlifte, natuurlijk mede door zijn lengte zo makkelijk dat ik om me te sparen heb opgegeven. Ik had trouwens een zwaarder gewicht ook niet kunnen pakken. 2e plaats

Onderdeel 5: Loadrace 4 voorwerpen van 100 kilo op een platform van 1 meter nog wat, met een sprintje van 15 meter
Heerlijk onderdeel, werd hier wel een beetje nerveus, en viel bijna tijdens een sprint met een gasfles. Uiteindelijk goed herpakt en verloren van Joeri. Hij was te snel 2e plaats.

Op dit moment 5 punten voor op steve en 3 op joeri

Onderdeel 6: Bals of steel 90, 100, 110, 130, 145, 160 Nog nooit mee getraind en dus k*t. Was ook helemaal stuk door de wedstrijd, maar had goede moed. Ik moest er 4 stenen op leggen, of 3 heel snel. Ging voortvarend van start steen 1 super, 2 super, 3 super tot ik hem liet vallen nu moest steen 4 er dus op. Ik kreeg het niet meer gedaan. Hij ging van de grond, maar ik kreeg hem niet goed op de knieën, ondanks de luide aanmoedigingen van de jongens uit limburg en Sabastian en Nicky (uit Dordrecht) uiteindelijk een 4e plaats achter Joeri, Steve en Jacek.

Nu in spanning afwachten....was het misschien toch genoeg? een gelijk aantal punten maar Joeri heeft 2 onderdelen gewonnen, ik 1 hij is dus de terechte winnaar. Einduitslag: Joeri 1, Kevin 2, Steve 3.

Was een topwedstrijd, met leuk publiek. Joeri en al zijn helpers bedankt voor de organisatie. De scheidsrechters bedankt (Wim en Sarko), ze waren streng, maar rechtvaardig.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben trots op je jongen! Toch wel jammer dat ik het niet heb gezien als ik het zo lees... Vette shit man:D
 
Ik ben trots op je jongen! Toch wel jammer dat ik het niet heb gezien als ik het zo lees... Vette shit man:D
Inderdaad, wat een topprestatie.

Jammer dat je nooit eerder met die ovums hebt kunnen oefenen, te ver uit de buurt.
 
Ik ben trots op je jongen! Toch wel jammer dat ik het niet heb gezien als ik het zo lees... Vette shit man:D

thx, was echt super man. Ook grappig met al die polen en belgen ;)

Inderdaad, wat een topprestatie.

Jammer dat je nooit eerder met die ovums hebt kunnen oefenen, te ver uit de buurt.

ja klopt, als ik die ene niet had laten vallen oehhhh hahahaha maar hele leuke dag gehad!
 
Super prestatie!

Weer mooi talent in NL!
 
Je hebt zeer netjes gepresteerd Kevin! Beresterk man.
En uiteraard gefeliciteerd voor de overige top 3.
 
eindstand

polfliet 77 (2 onderdelen gewonnen)
noels 77 (1 onderdeel gewonnen)
ringoot 74
kudra 63
cornelis 59
gjonaj 54
tielemans 50
joyce 44
wojtas 41
van den hurk 37
koekoek 33
pothof 26
paardekooper 13
bonikowski 5

boomstamtillen

1 ringoot steve 115 14
2 noels kevin 110 13
3 polfliet joeri 105 12
4 kudra jacek 95 11
5 joyce sebastian 90 10
5 van der hurk nicky 90 10
tielemans teun 80 8
cornelis tino 80 8
wojtas leszek 80 8
koekoek michel 70 6
gjonaj azem 70 6
pothof kevin 60 4
paardekooper rico 60 4
bonikowski marius 60 4

yoke race

ringoot steve 25.16 14
noels kevin 29.91 13
polfliet joeri 33.84 12
cornelis tino 14m20cm 11
kudra jacek 12m25cm 10
koekoek michel 12m 9
tielemans teun 11m13cm 8
gjonaj azem 9m73cm 7
joyce sebastian 5m83cm 6
van den hurk nicky 5m77 5
wojtas leszek 5m15cm 4
paardekooper rico ?? 3
pothof kevin 13cm 2
bonikowsky marius 2cm 1

timberwalk

noels 32.03 14
polfliet 32.97 13
ringoot 33.09 12
kudra jacek 43.90 11
cornelis tino 1.06.07 10
tielemans 1.14.34 9
gjonaj 1.59.98 8
wojtas 2.23.16 7
joyce 30m10cm 6
pothof 30m1cm 5
koekoek 29m99cm 4
van der hurk 29m15cm 3
paardekooper 27m73cm 2
bonikowski uitgevallen

deadlift

gjonaj 435 14
noels 410 13
polfliet 385 12
ringoot 360 11
kudra jacek 310 10
cornelis tino 285 9
van den hurk 260 8
joyce 260 8
tielemans 260 8
wojtas 260 8
pothof 185 4
koekoek 185 4
paardekooper 0 2
bonikowsky uitgevallen


zware voorwerpen

polfliet 1.06.50 14
noels 1.24.38 13
cornelis 1.59.25 12
gjonaj azem 2.19.23 11
ringoot 2.19.46 10
kudra 2.29.89 9
joyce 3 stuks 8
tielemans 2 stuks 7
van den hurk 2 stuks 7
pothof 2stuks 7
koekoek 2 stuks 7
wojtas 2 stuks 7
paardekooper 1 stuk 2
Bonikowski uitgevallen

ovums laden

polfliet 5 in 1.39.64 14
ringoot 4 in 1.08.54 13
kudra 3 in 27s01 12
noels 3 in 40s35 11
tielemans 2 in 25s93 10
cornelis 2 in 26.78 9
gjonaj 2 in 27.33 8
wojtas 2 in 1.34.18 7
joyce 1 in 8.62 6
pothof 1 in 10.88 5
van den hurk 1 in 16.49 4
koekoek 1 in 17.08 3
paardekooper uitgevallen
bonikowski uitgevallen
 
Laatst bewerkt:
Super wedstrijd, goed georganiseerd en een duidelijke wedstrijdleiding.
 
Wel jammer dat iemand als Omega007 zen 1ste plaats kwijtspeelt door niet bekend te zijn met het materiaal ( die ovums of w/e ) tov iemand die ze bezit. Maar soit.
 
All part of the game... Jarno heeft het met zijn koeien. Heel nsmb heeft het met onderdelen van jimmy.
 
Das waar het is jimmy die altijd alles beslist ??? da wist je nu toch al Snoob :D

Jimmy is oppermachtig en wij volgen gewoon...

Allemaal samen heil jimmy heil jimmy :D
 
Super prestatie!

Weer mooi talent in NL!

thx man, was echt leuk!

Je hebt zeer netjes gepresteerd Kevin! Beresterk man.
En uiteraard gefeliciteerd voor de overige top 3.

thx man!

Super wedstrijd, goed georganiseerd en een duidelijke wedstrijdleiding.

eens! de wedstrijd was leuk georganiseerd!

Wel jammer dat iemand als Omega007 zen 1ste plaats kwijtspeelt door niet bekend te zijn met het materiaal ( die ovums of w/e ) tov iemand die ze bezit. Maar soit.

True, ik vond het ook jammer;) maar goed, Joeri heeft wel aan iedereen aangegeven dat we welkom waren om vooraf te trainen. Het ligt alleen niet echt naast de deur. achja, ik kan in ieder geval 1 doelstelling voor volgend jaar stellen. De sterkste man van Merchtem winnen :p

All part of the game... Jarno heeft het met zijn koeien. Heel nsmb heeft het met onderdelen van jimmy.

Das ook zo, was ook gewoon een goed georganiseerde wedstrijd, dus ik klaag niet:)

@ vaak lichtste, er is best veel gefilmd en er zijn een hoop foto's gemaakt. Worden deze filmpjes, foto's ergens gepubliceerd?
 
de bedoeling is dat ik er een film van maak. Maar daar kruipt veel tijd in en zal nog enkele weken kunnen duren. ik hou jullie op de hoogte. Trouwens proficiat met je 2de plaats. Dat was echt super van jou.

ps vergeet niet dat michel koekoek dezelfde ballen als ik heb. Hij is een vriendelijke kerel. Je zal zeker wel eens met zijn ballen mogen spelen. hihi
 
Laatst bewerkt:
verdiende waardering

mooie wedstrijd, een verdiende waardering naar Joeri die hier vooraf toch veel tijd insteekt naar organisatie, materiaal ontwerp en lef. We kunnen wel zeggen in de voorbereiding dat hij niet altijd de wind mee had. Men zegt dat dat een mens sterker maakt. Proficiat en bedankt voor het vele werk !

Ik heb er van genoten, mooie en sportieve wedstrijd !
 
Hey Joeri, ik heb je vandaag nog een e-mail gestuurd. Niet gehad?
 
Hey Joeri, ik heb je vandaag nog een e-mail gestuurd. Niet gehad?

jawel, jawel.
ik ben ermee bezig :-)

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

mooie wedstrijd, een verdiende waardering naar Joeri die hier vooraf toch veel tijd insteekt naar organisatie, materiaal ontwerp en lef. We kunnen wel zeggen in de voorbereiding dat hij niet altijd de wind mee had. Men zegt dat dat een mens sterker maakt. Proficiat en bedankt voor het vele werk !

Ik heb er van genoten, mooie en sportieve wedstrijd !

soms maak ikzelf wind....hehe
en het zijn alleen maar hoge bomen die veel wind vangen. Ne kleine struik heeft daar niet veel last van. :-)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven