Sionnach
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 67

krijg er het schaamrood van, hopelijk niemand gekrenkt, had het moeten dubbelchecken, Steve definitely FTW dan maar?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

krijg er het schaamrood van, hopelijk niemand gekrenkt, had het moeten dubbelchecken, Steve definitely FTW dan maar?krijg er het schaamrood van, hopelijk niemand gekrenkt, had het moeten dubbelchecken, Steve definitely FTW dan maar?
Inderdaad, wat een topprestatie.Ik ben trots op je jongen! Toch wel jammer dat ik het niet heb gezien als ik het zo lees... Vette shit man![]()
Ik ben trots op je jongen! Toch wel jammer dat ik het niet heb gezien als ik het zo lees... Vette shit man![]()

Inderdaad, wat een topprestatie.
Jammer dat je nooit eerder met die ovums hebt kunnen oefenen, te ver uit de buurt.
Je hebt zeer netjes gepresteerd Kevin! Beresterk man.
En uiteraard gefeliciteerd voor de overige top 3.
Super wedstrijd, goed georganiseerd en een duidelijke wedstrijdleiding.
Wel jammer dat iemand als Omega007 zen 1ste plaats kwijtspeelt door niet bekend te zijn met het materiaal ( die ovums of w/e ) tov iemand die ze bezit. Maar soit.
maar goed, Joeri heeft wel aan iedereen aangegeven dat we welkom waren om vooraf te trainen. Het ligt alleen niet echt naast de deur. achja, ik kan in ieder geval 1 doelstelling voor volgend jaar stellen. De sterkste man van Merchtem winnen 
All part of the game... Jarno heeft het met zijn koeien. Heel nsmb heeft het met onderdelen van jimmy.

Hey Joeri, ik heb je vandaag nog een e-mail gestuurd. Niet gehad?
mooie wedstrijd, een verdiende waardering naar Joeri die hier vooraf toch veel tijd insteekt naar organisatie, materiaal ontwerp en lef. We kunnen wel zeggen in de voorbereiding dat hij niet altijd de wind mee had. Men zegt dat dat een mens sterker maakt. Proficiat en bedankt voor het vele werk !
Ik heb er van genoten, mooie en sportieve wedstrijd !