XXL Nutrition

Sterkste man van Merchtem 2010/2

doet florent veldeman toch mee?hij is toch ook lid van de nsmb?

• Topic Starter Topic Starter
doet florent veldeman toch mee?hij is toch ook lid van de nsmb?

jaja hij doet mee. Hij is er bijna elk jaar al bij geweest, dus waarom dit jaar niet?
en wat betreft de NSMB... als hij lid is zullen ze hem een boete moeten geven he.
Ma ik denk dat er nog zijn hoor die lid zijn van de NSMB en toch ook meedoen in Merchtem.

jaja hij doet mee. Hij is er bijna elk jaar al bij geweest, dus waarom dit jaar niet?
en wat betreft de NSMB... als hij lid is zullen ze hem een boete moeten geven he.
Ma ik denk dat er nog zijn hoor die lid zijn van de NSMB en toch ook meedoen in Merchtem.
ik denk dat hij de enige is.buitenlanders die lid zijn mogen wel meedoen dacht ik

ziehier de deadlifbak

DSC00096.jpg

DSC00094.jpg

DSC00097.jpg

DSC00098.jpg

Telkens word er een "kaas" bijgelegd. Wie faalt valt af.

doen er nog mensen uit omgeving rotterdam mee, voor een eventuele lift?

hmm, ik heb deelnemers uit Heerlen, Brunssum, Utrecht en Gilze
ik weet niet of dit dicht of dicht genoeg tegen Rotterdam is.

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

ohja en Sarko Alberts zal ook van de partij zijn, als scheidsrechter dan. Ik weet niet waar hij precies woont maar ik dacht niet zo heel ver van Rotterdam.

Zeer goed bezig hoor!

hmm, ik heb deelnemers uit Heerlen, Brunssum, Utrecht en Gilze
ik weet niet of dit dicht of dicht genoeg tegen Rotterdam is.

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

ohja en Sarko Alberts zal ook van de partij zijn, als scheidsrechter dan. Ik weet niet waar hij precies woont maar ik dacht niet zo heel ver van Rotterdam.

Het lijkt me eigenlijk wel gaaf om mee te doen. wel meteen een zware wedstrijd maar goed. Ik zal Sarko morgen is contacten.

Joeri, is er nog plek? ik overweeg om toch maar mee te doen:) lekker ervaring op doen!

Dat is een wijze beslissing van jou.
Mag ik dan wel je naam en voornaam, leeftijd, woonplaats en gewicht.
Je mag dit ook naar mijn emailadres sturen : joeri.polfliet@telenet.be
Als je specifieke vragen hebt, stel je ze maar.

Heb me net ingeschreven, Ik mag vanaf Antwerpen station meerijden met Sarko:D

Eindelijk het beest in actie;)

update deelnemers.

Onze Canadeese vriend is gekwetst geraakt en heeft zich uitgeschreven.
Omega007 komt er dan weer bij.

voila, de ovums zijn ook klaar.
lichtblauw is 90kg donkerblauw is 160kg.
Op de wedstrijd zelf worden er 2 zulke tafeltjes gebruikt. De tafeltjes zullen haaks op elkaar staan zodat het publiek aan weerzijden de deelnemers eens in actie kan zien.

DSC00099.jpg

DSC00100.jpg

DSC00104.jpg

update deelnemers. Nicky van den Hurk en Sebastian Joyce hebben zich alsnog ook nog ingeschreven. veel succes jongens.

Succes allemaal!

idem, succes allemaal, ben benieuwd! Pronostieksken: ik gok op Steve, hij heeft er echt zin in, alleen zou ik Teun ook niet onderschatten na Limburg

Terug
Naar boven