XXL Nutrition

Sterkste man van Vlaanderen

MCGLADIUS zei:
Allee veel ga jij dan ook niet bereiken in het leven,
hey, maar maak je geen zorgen, ik kan daar best inkomen zeker met zo'n naam als KOETJE!!!
vermoeitend zeker als je geen vooruitgang ziet komen in je lichaam.
daarom noem je het toch zelf een bicepje wanneer het eigenlijk een bicep zou moet zijn.
dus uit beter wat kritiek op je eigen je zou het best kunnen gebruiken!!!
En je meld je ff aan om dit te melden?
Doe 's niet zo triest man, ga wat nuttigs doen..

mennie zei:
Maar voor een Sterkste Man van Vlaanderen( belgie dus) had hij gewoon de wedstrijd moeten winnen, en niet plaats 4 Het was toch voor Nederlandse begrippen een B Wedstrijd. Zijn niveau is goed te meten met de Grand Prix Holland. Toen was hij opeeens een hekkesluiter.Zeker omdat hij zichzelf zo geweldig vindt.

:D Ja Jimmy, daar heeft Mennie wel een punt. Eigenlijk ruik je alleen sterk.

(voordat er leden gaan huilen, het was een grapje).

MCGLADIUS zei:
Allee veel ga jij dan ook niet bereiken in het leven,
hey, maar maak je geen zorgen, ik kan daar best inkomen zeker met zo'n naam als KOETJE!!!
vermoeitend zeker als je geen vooruitgang ziet komen in je lichaam.
daarom noem je het toch zelf een bicepje wanneer het eigenlijk een bicep zou moet zijn.
dus uit beter wat kritiek op je eigen je zou het best kunnen gebruiken!!!

en jij hebt 1 post :roflol:

leuk dat je je even voorstelt

:hello: kloontje van jimmy the poop ?

Ik ga mss een domme vraag stellen maar die vrouwen dat meedoen moeten die dezelfde gewichten opheffen??
Ni dat ik ooit zou meedoen zenne, ben veel te slap en te licht.

ik wens je heel veel succes Jimmy...als ik niet moet werken (ja ja bij groep 4) dan kom ik kijken.. hopelijk geeft deze wedstrijd een beetje een andere kijk op deze sport in belgie.

saar zei:
Ik ga mss een domme vraag stellen maar die vrouwen dat meedoen moeten die dezelfde gewichten opheffen??
Ni dat ik ooit zou meedoen zenne, ben veel te slap en te licht.
Het lijkt me niet dat er vrouwen meedoen aan de Sterkste MAN van België

Er zijn wel wedstrijden voor, maar niet in Benelux denk ik, is direct Europees nivo dan.

squatbeast zei:
Boeiend

Kogelsstoten is heel wat anders als de sterkste man.
Daar bij daar moet je techniek voor hebben en veel ervaaring om zo'n record te verbreken en daar bij dit doet hier niet ter plaatse vriend.

Beste Vriend,

Moet ik hieruit besluiten dat er voor de sterkste man-proeven noch techniek noch ervaring wordt vereist?

Dan zou ik met alle plezier willen wat jij, en zovéél anderen trouwens, tijdens die specifieke trainingen doet...

HYPOTHEES; STEL TECHNIEK IS BELANGRIJKà
Vind je het dan nog steeds een eerlijke strijd? De meesten (=waaronder ik) hebben zelf nog nooit één van die proeven van dichtbij gezien. Loop je dan niet een beetje te hard van stapel om je eigen tot Sterkste man van Belgie, laat staan van Vlaanderen te bekronen met een winst? Jij die hier wekelijks op traint.

Begrijp mij nu niet verkeerd. Ik waardeer je. En nog véél belangrijker, ik steun je in je strijd.

Maar ik probeer je gewoon mijn punt te tonen --> Ik daag jou uit -->

Neem een kogel, stoot er mee en trek dan PAS je eigen conclussies. Je zal wel snel begrijpen dat kracht van essentieel belang is bij het kogelstoten. En techniek niet meer noch minder is dan bij jullie proeven.

Mvg

THE WARRIOR N1 zei:
Beste Vriend,

Moet ik hieruit besluiten dat er voor de sterkste man-proeven noch techniek noch ervaring wordt vereist?

Dan zou ik met alle plezier willen wat jij, en zovéél anderen trouwens, tijdens die specifieke trainingen doet...

Vind je het dan nog steeds een eerlijke strijd? De meesten (=waaronder ik) hebben zelf nog nooit één van die proeven van dichtbij gezien. Loop je dan niet een beetje te hard van stapel om je eigen tot Sterkste man van Belgie, laat staan van Vlaanderen te bekronen met een winst? Jij die hier wekelijks op traint.

Begrijp mij nu niet verkeerd. Ik waardeer je. En nog véél belangrijker, ik steun je in je strijd.

Neem een kogel, stoot er mee en trek dan PAS je eigen conclussies. Je zal wel snel begrijpen dat kracht van essentieel belang is bij het kogelstoten. En techniek niet meer noch minder is dan bij jullie proeven.

Mvg

Daar heb je ook wel een punt , doch is het buiten techniek vrij explosief daar waar jimmy zen wedstrijden toch meer op duur kracht en absolute kracht gaan .

MonsterStrength zei:
Er zijn wel wedstrijden voor, maar niet in Benelux denk ik, is direct Europees nivo dan.
Ja ik had dat is gezien op tv en daarmee vroeg ik mij dat af. Of vrouwen met dezelfde gewichten moesten doen.

Denk dat alle gewichten wel wat lager liggen.

Ik heb net gehoord dat Sjaak Ruska ook mee doet met de Sterkste Man van Belgie op 29 juli!
Wat zal dat spannend worden jongens, die vent is BERESTERK! Ben nu al benieuwd naar de uitslag!!!!!!!:banana: :lifter:

saar zei:
Ja ik had dat is gezien op tv en daarmee vroeg ik mij dat af. Of vrouwen met dezelfde gewichten moesten doen.

De gewichten van de vrouwen ligen een stuk lager , maar ik weet ni of het nu heeft om zo'n wedstrijd voor vrouwen te organizeren .
Ik denk dat het aantal te laag zou zijn + niet veel kijk cijfers zou halen.

mennie zei:
Ik heb net gehoord dat Sjaak Ruska ook mee doet met de Sterkste Man van Belgie op 29 juli!
Wat zal dat spannend worden jongens, die vent is BERESTERK! Ben nu al benieuwd naar de uitslag!!!!!!!:banana: :lifter:

Ja , HIj doet mee ik heb zijn uitnodiging gezien.

Maar ik zou toch liever meer vlaamingen ( belgen ) zich zien in schrijven dan nederlanders hoor. ik moet de sport promoten voor belgen , maar het is precies of niemand durft het aan .

THE WARRIOR N1 zei:
Beste Vriend,

Mvg

Ik snap je punt vriend , maar nog steeds zever ( begrijp me ni verkeerd )
Iedereen die wil oefenen voor de sterkste man in belgie kan met mij bijna de meeste events trainen ( thuis ) maar ik heb ook ni alles.
Wat jij bedoelt is bijna het zelfde als ik nu zeg breek het record boomstam heffen ( wereld niveau 205 kg ).
Bij ons is en blijf het puur kracht ervaaring en techniek daar kom je wel in.
En als je iets wilt leren moet je er iets voor doen en niet van uwe tak maken ik heb het nog nooit gedaan.
Ik ben ook van 0 begonnen , ik heb het ook moeten leren , maar ik help de belgen nog terwijl ik alleen me zelf had.
Begrijp je da.

squatbeast zei:
Ja , HIj doet mee ik heb zijn uitnodiging gezien.

Maar ik zou toch liever meer vlaamingen ( belgen ) zich zien in schrijven dan nederlanders hoor. ik moet de sport promoten voor belgen , maar het is precies of niemand durft het aan .

en ik zou bij nederlandse wedstrijden graag minder belgen zien :D

door jou ben ik toch 1 plaats lager geëindigd :mad: :D

sterkte zei:
en ik zou bij nederlandse wedstrijden graag minder belgen zien :D

door jou ben ik toch 1 plaats lager geëindigd :mad: :D

lol , maar in nederland ben ik de 1nigte belg in de wedstrijd van de sterkste man van vlaanderen doen er 6 mee.

Denk da ze me allemaal willen laten af gaan op mijn eigen grond ,lol.

:)

Welke nederlanders doen er allemaal mee? Sjaak Ruska, Jan Haring, Fouad Hsaini en Sarko Alberts, ... ?

MonsterStrength zei:
Welke nederlanders doen er allemaal mee? Sjaak Ruska, Jan Haring, Fouad Hsaini en Sarko Alberts, ... ?

Senny Schonewille
Sjaak Ruska
Bas Roesen
Fouad Hsaini
schins Kenneth
Jorissen Leo
Remon Merkx

Dit zijn de 6 Nederlandse deelnemers , bij de sterkste man van vlaanderen
pas op voor doping kontrole , jongens lol.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven