AndroidHealthClinic

Sterkste man van Vlaanderen

EricR zei:
:D Ja Jimmy, daar heeft Mennie wel een punt. Eigenlijk ruik je alleen sterk.

(voordat er leden gaan huilen, het was een grapje).

ik weet niet eens waar hij het over heeft man.
Type eens AN en begin bij het begin.( dat was op mennie natuurlijk )

Op de mensen die hier weer bakken commentaar hebben op nu bv Jimmy . Presteer gewoon wat hij presteerd op zijn leeftijd dan nog . Doe het gewoon of neem deel aan de wedstrijd .

Vind het dikwijls wel grappig hier als iemand een foto post of een bepaalde vraag stelt word die door bepaalde mensen direct aangevallen .

bulker zei:
ik wens je heel veel succes Jimmy...als ik niet moet werken (ja ja bij groep 4) dan kom ik kijken.. hopelijk geeft deze wedstrijd een beetje een andere kijk op deze sport in belgie.

Ik hoop echt da je komt , ik kan de steun wel gebruiken.
Ben hier iets aan het proberen en mensen denken direct DIKKE nek, kent ge da , is echt voos.

Little Me zei:
Op de mensen die hier weer bakken commentaar hebben op nu bv Jimmy . Presteer gewoon wat hij presteerd op zijn leeftijd dan nog . Doe het gewoon of neem deel aan de wedstrijd .

Vind het dikwijls wel grappig hier als iemand een foto post of een bepaalde vraag stelt word die door bepaalde mensen direct aangevallen .

Bedant , en ja das erg hé , Direct kritiek.
Je moet elkaar bij staan de sport is al zo moeilijk.

squatbeast zei:
Bedant , en ja das erg hé , Direct kritiek.
Je moet elkaar bij staan de sport is al zo moeilijk.

Trek het u niet aan , zelfs pro bodybuilders die eens op de foto staan op een mindere dag worden gelijk gemaakt met de grond .

Kritiek leveren is dan ook het makkelijkste wat er is ........

Little Me zei:
Trek het u niet aan , zelfs pro bodybuilders die eens op de foto staan op een mindere dag worden gelijk gemaakt met de grond .

Kritiek leveren is dan ook het makkelijkste wat er is ........

Ja das waar , da ze er maar eens achter komen over een bodybuilder hoor je me niks zeggen veel repect voor , ik eet namelijk te graag.

:) t'is erg maar veel jonge gasten hé , die denken da ze het warm water hebben uitgevonden . :)

Niet te doen!
Mijn woorden zijn nog maar koud en tis al prijs

Wel spannend dat Ruska mee doet in Belgie! Geef m een hele goede kans!

squatbeast zei:
Erg hé , ik heb er jaren lang op geoefent.
Doe ik het ni goe.
Ik ken jou soort , dat zijn de mannen die me doen gaan , ik hoop dat ik je eens tegen kom voor een gezelige babbel :).

Ik kom je sneller tegen dan je lief is.trouwens welke nederlander wordt de sterkste man van vlaanderen.

squatbeast zei:
Ja das waar , da ze er maar eens achter komen over een bodybuilder hoor je me niks zeggen veel repect voor , ik eet namelijk te graag.

:) t'is erg maar veel jonge gasten hé , die denken da ze het warm water hebben uitgevonden . :)

hoe oud ben jij eigenlijk?????

The Hurricane zei:
moet nog zien wat hij er van bakt. zal wel weer een blessure krijgen zoals in 2004. Als de druk te hoog wordt????
Dan kan ie meteen aansluiten in de rij met voorop Simon, Jarno, Hakvoort en Dave Mossing!:hornyna:

Toch geef ik m een goede kans!
Ik heb m gezien in Linschoten en hij gaat tekeer als een beest!

• Topic Starter Topic Starter
he, mennie en hurricane, 2 handen op een buik lijkt het wel!
en vertel eens hurricane, doe jij mee aan strongman wedstrijden? want jullie komen hier beiden binnengestormd en breken wel mensen af, maar voor de rest is er geen woord info of uitleg bij he, anonimiteit is leuk natuurlijk!

bikerbabe zei:
en vertel eens hurricane, doe jij mee aan strongman wedstrijden? want jullie komen hier beiden binnengestormd en breken wel mensen af, maar voor de rest is er geen woord info of uitleg bij he, anonimiteit is leuk natuurlijk!

Is toch helemaal niet belangrijk of ik wel of niet wat doet. En mijn handen zijn nooit op iemands buik.

bikerbabe zei:
Wat ben jij toch dubbel! Een grote mond dat wij (ik heb liever dat je mij alleen aanspreekt) maar wel anderen zo verafgoden die mensen afzeiken! Je spreekt met dubbele tong! Beetje hypocriet!

bikerbabe zei:
Kan me herrinneren dat jij nogal eng deed met en over Jimmy,dus ga mij niet de les lezen!
Je zet jezelf redelijk voor schut nu!
BEDANKT!

mennie zei:
Wat ben jij toch dubbel! Een grote mond dat wij (ik heb liever dat je mij alleen aanspreekt) maar wel anderen zo verafgoden die mensen afzeiken! Je spreekt met dubbele tong! Beetje hypocriet!

is je geraden ook dat je alleen aangesproken wil worden.

Aan alle mensen die het 'warm water hebben uitgevonden' (vond dat zo mooi gezegd toch) :)
Doe eerst zelf eens mee aan zo'n wedstrijd en kom dan een discussie voeren met de serieuze mensen.
Ik moet zeggen na een jaar ben ik nog altijd getraumatiseerd door die band en die bollen :D:D

Verder laat ik me niet vervallen in deze onzin, die al heel deze topic omzeep heeft gemaakt.

Ik zou er een slot op zetten, dit doet het imago van de sport geen goed!

Terug
Naar boven