Fitness Seller

Sterkste man van Vlaanderen

THE WARRIOR zei:
IK DAAG HIERBIJ IEDEREEN UIT, (ALS JULLIE DAN TOCH ZO STERK ZIJN...) OM HET BELGISCH RECORD KOGELSTOTEN TE BREKEN.

19M34

bring it on, BABY

en wie stormt hier binnen?
Buiten het feit dat het een recordprestatie is, heeft het niets met gewichtheffen/powerliften/sterkste man te maken. Zijn toch andere sporten.

Volgens mij bekijken jullie die commentaar verkeerd. Het is niet zo dat we jullie afbreken, maar iedereen heeft wel erges een mening over. En daarom zijn er fora, zodat daar over gepraat kan worden. Dus je moet alles hier niet als een aanval zien. Ik denk dat iedereen van het powerliftforum wel respect heeft voor jimmy zijn prestaties.

squatbeast zei:
Hallo vriend

Jimmy Laureys is de naam
ikben 1m93 , weeg 140 kg en ben 25 jaar en ik ben al bezig met de sport van mijn 15 jaar dus 10 jaar nu.
ik ben begonen om een soort BB uiterlijk te hebben , maar het bleek dat ik aan leg had om snel sterk te worden en veel spiermassa te winnen.
Ik sta nu ni droog of zo maar modder vet nu ook ni , je ziet de vormen goed en ik heb zeker en vast geen buik zoals de meeste ( Florent Veldeman )

En hoe was de wedstrijd in wommelgem , en wie heeft er gewonnen en wie was 2de en 3de , want ik heb tot heden nog geen info gehad over de wedstrijd.

Greetz Jimmy

Ik heb de volledige wedstrijd niet kunnen bijwonen . De proeven waren :

baksteentillen :
- daar was de winnaar Tim Mattijs 28 stenen

batterij omhoog houden : beide armen gestrekt naar voor :
- eveneens Tim Mattijs 1 minuut 45 seconden

auto liften : +/- 150 kg zolang mogelijk vasthouden :
- Wim jamear 1 minuut 15 seconden

medley : die heb ik niet gezien

truck pulling : enkel de trekker : ook niet gezien

Normaal weet ik deze avond de resultaten wel .

squatbeast zei:
Hallo vriend

Jimmy Laureys is de naam
ikben 1m93 , weeg 140 kg en ben 25 jaar en ik ben al bezig met de sport van mijn 15 jaar dus 10 jaar nu.
ik ben begonen om een soort BB uiterlijk te hebben , maar het bleek dat ik aan leg had om snel sterk te worden en veel spiermassa te winnen.
Ik sta nu ni droog of zo maar modder vet nu ook ni , je ziet de vormen goed en ik heb zeker en vast geen buik zoals de meeste ( Florent Veldeman )

En hoe was de wedstrijd in wommelgem , en wie heeft er gewonnen en wie was 2de en 3de , want ik heb tot heden nog geen info gehad over de wedstrijd.

Greetz Jimmy

Hey Broertje:D

squatbeast zei:
Het is waar ik kan afgaan maar niet tegen over de belgen ik zou alles doen om ze te verslaan en het zit er dik in.
trouwens weet jij wie ik ben , heb jij mij wedstrijden gevolgd in het verleden en het heden.
Dan zou je weten wat er gaat gebeuren de 29ste . :)

ik breek uw kwaliteiten helemaal niet af
alleen vind ik uw ego wat te groot

• Topic Starter Topic Starter
ach, te groot ego, beetje de concurenten uitdagen enzo, vind ik niks mis mee :D hoort allemaal bij de show he!

delguy zei:
Ik ben wel benieuwd naar het dieet van zo'n 'sterkste man'
Het dieet?

De meeste vreten zich gewoon helemaal vol! Hahaha.
Ze zijn echt niet allemaal op dieet!
Het gaat ze vooral om zwaarder te worden en gebruiken daarbij dan wel een enorme hoeveelheid koolhydraten en vooral veel eiwitten.
Hoog in de eiwitten zitten is heel erg belangrijk!;)

squatbeast zei:
Kom dan kijken naar de sterkste man van vlaanderen op 29 juli in bazel ( deelgemeente van kruibeke ) in de hoogstraat , en kijk eens hoe Jimmy Laureys de vloer met hem veegt.
+ van dat bank drukken is blabla dat zeg hij maar niemand heeft het hem zien doen , zelf op de reportage in telefacts hadd hij last met 150 kg , zo gezegt om dat hij ziek is geweest .
Florant Veldeman is een echt blaas een papa's kindje en een manager ( zo gezegt ) die hem dingen wijs maakt dat hij sterk is , hij heeft zijn moeder nog nodig om dat hij nog niet eens op zijn eigen benen kan staan.
Wie gelooft dat hij sterk is is zelf dom en weet niks van de sport af , ik stel voor dat jullie 1st jullie huiswerk maken voor jullie hier zeveren over dingen waar ge de ballen van snapt.
Ik heb hem uit gedaagt , ik daag de rest van vlaanderen uit , ik heb het mogelijk gemaakt om de sterkste man van vlaanderen eens terug in de spotlight te zetten op pro niveua (IFSA ).
Lezen jullie de replays wel , kijken jullie echt naar strong man sites ( realdutchpower bv ) , lezen jullie de krant , komen jullie wel buiten.
Dan zouden jullie weten waar het om draait en zouden jullie mee kunnen praten over de echte belangrijke dingen en niet steedt de zelfde zever.
Ik hoop dat het nu duidelijk is of moet ik het persoonlijk duidelijk maken of komen jullie eens af.

Huiswerk 1st , dan lezen , dan comentaar en kritiek.

Greetz Jimmy
Nou, zeg ik verbaas me erover dat jij zó arrogant bent! Wat een enorme zelfingenomen vent ben jij door iedereen zo de les te lezen!

mennie, heb je florent al eens bezig gezien? doe dat eerst en spreek dan nog eens

Blackadder zei:
jezus, wat wil je met dat laatstte zeggen misschien.
het kan wel zijn dat je de sterkste kerel van belgie bent, maar om nu zo'n onzin uittekramen en iedereen hier aftekraken zonder dat je zelf aan enige kritiek wordt blootgesteld vind ik vrij kansloos.
Ben t helemaal met je eens en hij kan dan de titel hebben maar zolang niet alle belgen mee hebben gedaan blijft t een veronderstelling toch?

mennie zei:
Ben t helemaal met je eens en hij kan dan de titel hebben maar zolang niet alle belgen mee hebben gedaan blijft t een veronderstelling toch?
kijk, hij richt zelf een wedstrijd in om iedereen uit te nodigen om de uitdaging aan te gaan, diegene die niet meedoen moeten niet zeuren

bikerbabe zei:
jongens, het is eenvoudig: als je commentaar wil geven, doe dan gewoon mee en bewijs jezelf, de meesten die hier commentaar geven durven waarschijnlijk niet eens mee te doen, dus dan moeten jullie je mond houden en stoppen met onzin uit te kramen

en richard: da telt ook voor u ja :p

Het is nog simpeler eigenlijk, dit is een open forum en als iemand commentaar wil geven dan doet hij dat gewoon. Als het maar binnen de regels blijft van dit forum. Zou wat zijn als je niet mag posten omdat je niet meedoet aan de wedstrijd.

bikerbabe zei:
mennie, heb je florent al eens bezig gezien? doe dat eerst en spreek dan nog eens
We hebben t hier toch over Jimmy?
Als ik hier Florent tegen kom met die praatjes reageer ik t zelfde!
He is een forum, weet je wel!

ja het is een forum maar weten jullie wel over wat en wie je bezig bent? want als ik jou bezig hoor mennie heb je de wijsheid in pacht, ken je elke deelnemer aan sterkste man... wie ben je dan?

EricR zei:
Het is nog simpeler eigenlijk, dit is een open forum en als iemand commentaar wil geven dan doet hij dat gewoon. Als het maar binnen de regels blijft van dit forum. Zou wat zijn als je niet mag posten omdat je niet meedoet aan de wedstrijd.
Dank je wel, maar jammer genoeg zijn er veel mensen die blijkbaar naar een bepaald persoon op kijken en je mag er dan niets meer van zeggen! Jammer!

koetje zei:
ik breek uw kwaliteiten helemaal niet af
alleen vind ik uw ego wat te groot

Dat moet anders vondt ik geen deelnemers
mensen uit nederland die ook in de sport zitten zeiden da ik het zo moest doen en inderdaad het werk.
Stel u voor als ik win hoe groot gaat het dan nog worden :)

bikerbabe zei:
ja het is een forum maar weten jullie wel over wat en wie je bezig bent? want als ik jou bezig hoor mennie heb je de wijsheid in pacht, ken je elke deelnemer aan sterkste man... wie ben je dan?

Geloof niet ik dat ontzag moet gaan hebben omdat iemand meer gewicht kan verstouwen dan ik doe. Je doet het voorkomen of Jimmy een godheid is of zo en volgens mij kan hij het prima af zonder woordvoerder. Over gezever gesproken.

bikerbabe zei:
Ik ken ze inderdaad maar dit heeft niets te maken met het feit dat er mensen afgezeken worden!Ik vraag ook niet wie jij bent want ik vind dt niet belangrijk. We gaan een discussie aan en daarin is t niet van enige waarde wie of wat!

mennie zei:
Dank je wel, maar jammer genoeg zijn er veel mensen die blijkbaar naar een bepaald persoon op kijken en je mag er dan niets meer van zeggen! Jammer!
tja, ik heb jimmy aan het werk gezien al tijdens wedstrijd en florent heb ik ook al gezien, maar nooit tijdens wedstrijden want hij had altijd wel last van een of andere blessure, je mag van mij zeggen wat je wil, maar doe het beetje onderbouwd he. k heb meer respect voor mensen die zichzelf bewijzen dan voor mensen die vanalles zitten uit te kramen

Terug
Naar boven