MuscleMeat

Sterkste man van Vlaanderen

mennie zei:
Nou, zeg ik verbaas me erover dat jij zó arrogant bent! Wat een enorme zelfingenomen vent ben jij door iedereen zo de les te lezen!

Erg hé , ik heb er jaren lang op geoefent.
Doe ik het ni goe.
Ik ken jou soort , dat zijn de mannen die me doen gaan , ik hoop dat ik je eens tegen kom voor een gezelige babbel :).

EricR zei:
Geloof niet ik dat ontzag moet gaan hebben omdat iemand meer gewicht kan verstouwen dan ik doe. Je doet het voorkomen of Jimmy een godheid is of zo en volgens mij kan hij het prima af zonder woordvoerder. Over gezever gesproken.
Kan t alleen maar weer met je eens zijn Eric!

Een soort worship! Verafgoding voor degene die t woord niet kennen.
Nou ikke niet> Dank je.

mennie zei:
Ben t helemaal met je eens en hij kan dan de titel hebben maar zolang niet alle belgen mee hebben gedaan blijft t een veronderstelling toch?

Dit kan ook gezegt worden van Jarno Hams
Vraag Marcel Mostert maar eens uit , waarom hij de event maar 3 weken op voorant mee deelt en waarom niet alle nederlanders mogen mee doen ik ken er genoeg , vriendjes politiek is het daar ook.

bikerbabe zei:
tja, ik heb jimmy aan het werk gezien al tijdens wedstrijd en florent heb ik ook al gezien, maar nooit tijdens wedstrijden want hij had altijd wel last van een of andere blessure, je mag van mij zeggen wat je wil, maar doe het beetje onderbouwd he. k heb meer respect voor mensen die zichzelf bewijzen dan voor mensen die vanalles zitten uit te kramen
Zoals Jimy dus en jij zijn woordvoeder (ster):p

squatbeast zei:
Dit kan ook gezegt worden van Jarno Hams
Vraag Marcel Mostert maar eens uit , waarom hij de event maar 3 weken op voorant mee deelt en waarom niet alle nederlanders mogen mee doen ik ken er genoeg , vriendjes politiek is het daar ook.
Jimmy, nu ben ik t voor t eerst met je eens!
Er wordt daar ook een heel erg smerig spel gespeeld, maar al jaren hoor!
Jarno wordt niet een handje geholpen maar een flinke klauw!
Eerst even afgewacht wat hij deed met de Grand Prix en toen de onderdelen uitgezocht!

P.s begrijp me niet verkeerd ik heb niets gezegd over vriendjespolitiek wat betreft jou!

EricR zei:
Het is nog simpeler eigenlijk, dit is een open forum en als iemand commentaar wil geven dan doet hij dat gewoon. Als het maar binnen de regels blijft van dit forum. Zou wat zijn als je niet mag posten omdat je niet meedoet aan de wedstrijd.

Dat is waar je hebt gelijk , maar als ze ne grote mond hebben moeten ze ook het waar maken.
Dat is het zelde op een powerlifting wedstrijd daar voor zeggen ik kan met 230 kg bank drukken en dan op de wedstrijd nog geen 180 de lucht in krijgen lol .

mennie zei:
Dank je wel, maar jammer genoeg zijn er veel mensen die blijkbaar naar een bepaald persoon op kijken en je mag er dan niets meer van zeggen! Jammer!

lol kritiek is welkom , dan kunnen we wat harder train.

EricR zei:
Geloof niet ik dat ontzag moet gaan hebben omdat iemand meer gewicht kan verstouwen dan ik doe. Je doet het voorkomen of Jimmy een godheid is of zo en volgens mij kan hij het prima af zonder woordvoerder. Over gezever gesproken.

Sssstt , een beetje fans kan toch ni kwaad. :)

mennie zei:
Ik ken ze inderdaad maar dit heeft niets te maken met het feit dat er mensen afgezeken worden!Ik vraag ook niet wie jij bent want ik vind dt niet belangrijk. We gaan een discussie aan en daarin is t niet van enige waarde wie of wat!

Soms wel het heeft LEF.
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

mennie zei:
Jimmy, nu ben ik t voor t eerst met je eens!
Er wordt daar ook een heel erg smerig spel gespeeld, maar al jaren hoor!
Jarno wordt niet een handje geholpen maar een flinke klauw!
Eerst even afgewacht wat hij deed met de Grand Prix en toen de onderdelen uitgezocht!

P.s begrijp me niet verkeerd ik heb niets gezegd over vriendjespolitiek wat betreft jou!

Nee das waar , maar ik was ook op de grand prix en ik heb het daar met eigen ogen gezien als deelnemer er word flink geschoemeld, daarom ga ik Fouad hsaini choach en hij gaat mij helpen , ik sta aan zijn zeide bij de sterkste man van nederland.

EricR zei:
Beetje realititeitszin ook niet ;)

soms ook al , fantasie en idiaalisme kunnen je doelen hoger leggen in elke sport.
Ik weet nog naar wie ik op keek en ik stond er vorige week naast bijna als gelijke lol.

squatbeast zei:
Dat moet anders vondt ik geen deelnemers
mensen uit nederland die ook in de sport zitten zeiden da ik het zo moest doen en inderdaad het werk.
Stel u voor als ik win hoe groot gaat het dan nog worden :)

wow je bent echt de man . monster ben je whooooooooot

een echte beer , een genetische primaat , een tijger met de kracht van een trekpaard :roflol:

ik ga de zin van een bekend member gebruiken : '' all squat je 500 kg , je blijft gewoon lelijk ''

koetje zei:
wow je bent echt de man . monster ben je whooooooooot

een echte beer , een genetische primaat , een tijger met de kracht van een trekpaard :roflol:

ik ga de zin van een bekend member gebruiken : '' all squat je 500 kg , je blijft gewoon lelijk ''

lol
goe bezig kerel , train nog wa , das precies beter voor u in plaats van op die forum te zitten. :)

squatbeast zei:
Nee das waar , maar ik was ook op de grand prix en ik heb het daar met eigen ogen gezien als deelnemer er word flink geschoemeld, daarom ga ik Fouad hsaini choach en hij gaat mij helpen , ik sta aan zijn zeide bij de sterkste man van nederland.
Dus je komt naar Hellendoorn 8 juli? Zou ik gaaf vinden!
Ik ben er ook.. als toeschouwer, misschien over 5 jaar 's aan een voorronde meedoen mocht ik wat sterker zijn.
Ik heb trouwens foto's van Fouad gezien, verwacht veel van 'm in de toekomst, wat een beest!

squatbeast zei:
lol
goe bezig kerel , train nog wa , das precies beter voor u in plaats van op die forum te zitten. :)

dank u maar ik heb andere doelen , ik ben een beachboy met klasse en sT en zo wil ik het ook houden . ik interesseer me wel in andere mensen hun bezigheden

Leophyte zei:
Dus je komt naar Hellendoorn 8 juli? Zou ik gaaf vinden!
Ik ben er ook.. als toeschouwer, misschien over 5 jaar 's aan een voorronde meedoen mocht ik wat sterker zijn.
Ik heb trouwens foto's van Fouad gezien, verwacht veel van 'm in de toekomst, wat een beest!

is goe ik zie je daar wel

chunky zei:
Tof dat Jimmy hier ook is!

Ik was toeschouwer bij de sterkste man van Zuid Holland en moet zeggen dat je indrukwekkend was.

Succes!

Maar voor een Sterkste Man van Vlaanderen( belgie dus) had hij gewoon de wedstrijd moeten winnen, en niet plaats 4 Het was toch voor Nederlandse begrippen een B Wedstrijd. Zijn niveau is goed te meten met de Grand Prix Holland. Toen was hij opeeens een hekkesluiter.Zeker omdat hij zichzelf zo geweldig vindt.

squatbeast zei:

Jij organiseert toch ook de Sterkste man van Vlaanderen. Wil jij zeggen dat de onderdelen die gebruikt worden niet door jou zelf gebruikt worden in de trainingen. En kritiek is leuk hoor, Maar ben jij niet diegene die Marcel Mostert ook nodig heeft om internationaal mee te mogen doen( IFSA).En om jezelf een officieus kampioen te mogen noemenvan Belgie. Dus niet te hoog van de toren blazen vriend!!!!!

Allee veel ga jij dan ook niet bereiken in het leven,
hey, maar maak je geen zorgen, ik kan daar best inkomen zeker met zo'n naam als KOETJE!!!
vermoeitend zeker als je geen vooruitgang ziet komen in je lichaam.
daarom noem je het toch zelf een bicepje wanneer het eigenlijk een bicep zou moet zijn.
dus uit beter wat kritiek op je eigen je zou het best kunnen gebruiken!!!

Terug
Naar boven