AndroidHealthClinic

sterksteman onderdelen logg

Wij allemaal een beetje denk ik, moet ook wel..hahaha.

Ik heb dagelijks pijn en ik vind het nog steeds leuk en lekker, ben ik nou ziek in mijn hoofd? lol

Haha, dat gevoel ken ik ook: als na een onderdelentraining mijn hartslag maximaal is, mijn longen ternauwernood de zuurstofvoorziening kunnen regelen, mijn spieren nog net sterk genoeg zijn om het skelet verticaal voort te bewegen en alles voor de rest pijn doet denk ik bij mezelf;………heerlijk……. vrij snel gevolgd door de gedachte dat ik dan eigenlijk niet spoor…

YOU GOTTA LOVE IT! lol

Gaat iemand van jullie zaterdag nog naar schiedam?

• Topic Starter Topic Starter
dood of de gladiolen

zo we hebben extra trainings ruimte in katwijk ze hebben vanmiddag een wiel gebracht de zelfde afmeting als op de nederlandse we hebben een boom en timbers en sqaut rek mijn om LANG and TALL zijn vader maakt een slee en de yoke dus we kunnen knallen

Klinkt goed Cees. Dus jullie hebben nu een eigen stekkie? Gaan jullie dan voortaan daar trainen of ook nog in schiedam?

ook in schiedam omdat we nog niet alle onderdelen hebben maar Jan is zo vriendelijk om een paar stenen voor ons te maken zolang hij die nog niet heeft zijn om de week denk wel in schiedam

Dan is het voor mij te hopen dat het nog even duurt met die stenen, hahaha

buigen of barsten rekken en strekken

Ik bedoelde eigenlijk dat ik hoop dat het nog even duurt voor jullie die stenen daar hebben want anders kan ik niet meer met jullie in Schiedam trainen.

tuurlijk blijven we wel komen trainen maar de andere jongens die er trainen zijn ook top hoor niet arrogant en ze helpen je echt

Ja maar volgens mij trainen die andere jongens niet zo regelmatig als jullie, vandaar.

Morgen Yoke Conan's wheel stenen en De Wiel flip

Klinkt goed, 1530 of 1600?

Ik ben nog ff aan het "onderhandelen" over de tijd jongens. Ik knal het morgen wel ff op het forum.

Is goed, we horen het wel.

Cees en Wesly beginnen om 1530 uur en Fouad en ik beginnen om 1700 uur.

Terug
Naar boven