XXL Nutrition

sterksteman onderdelen logg

• Topic Starter Topic Starter
EERLIJK IS EERLIJK het zijn echt hele zware grippers en CHUNKY KNIJPT ZE DICHT ALS OF HIJ IN EEN PAKKIE WICKY KNIJPT hahahahah STERK

Hij kneep hem wel erg makkelijk dicht ja :eek:

Ja en kreeg hem dicht.....met twee handen....hahahahaha.

Wil ff zegge dat LANG and TALL WESLEY zo ****ing voor uit is gegaan deathlift nu 3x220kg
loop makkelijk 50meter met timbers van 100kg de stuk
kon een paar weken geleden niet eens 50kilo bomen zit nu op de 80kg
en dan nog een vol rondje conan'swheel met 250kg een hoop jongens lopen niet eens 200kg
en dat voor een jongen van 19jaar 1.95mtr en 95kg
Petje af

dat zijn zeker bizarre sprongen ja! Pet af. Wat wil je als met van die beesten meetraind... :D

Wes is idd heel erg goed bezig. Hij heeft de juist mentaliteit, soms moeten we hem tegen houden om zwaarder te gaan. Hj wil altijd maar meer, heel erg goed!

Ik moet zeggen dat ik ook aardig onder de indruk ben van wat hij doet met zijn leeftijd en gewicht. Hij is op sommige onderdelen echt bizar sterk en zijn mindere onderdelen gaan ook keihard vooruit. Zijn gripkracht en zijn onderrug vind ik echt waanzinnig.

Nu de stenen nog en dan is het helemaal top.

het zit een beetje in het bloed hahahaha

Is het normaal dat je knieen een beetje moeten wennen aan die loop oefeningen zoals conan's wheel en farmers (ongetwijfeld ook yoke)?

Ja hoor dat is normaal. Je knieen voelen nu zeker een beetje gaar aan?
Je belast ze vrij zwaar want met 250kg lopen is toch heel wat anders dan er mee deadliften waarbij je stil staat.
Bij de onderdelen komt tijdens het lopen ook nog eens het gewicht op een knie i.p.v. twee

ja ik moet ff knallen met die stenen want dat
wil niet echt lukken jammer genoeg maar
het gaat wel lukken want ik heb nog ff om te oefenen
hahah

Ja hoor dat is normaal. Je knieen voelen nu zeker een beetje gaar aan?
Je belast ze vrij zwaar want met 250kg lopen is toch heel wat anders dan er mee deadliften waarbij je stil staat.
Bij de onderdelen komt tijdens het lopen ook nog eens het gewicht op een knie i.p.v. twee

Nu niet meer, maar de avond na de training wel...

trekt dat bij na een aantal keer gedaan te hebben, of is dat 'part of the game'?

Ik zou bijna zeggen dat preventieve verzorging, massage en ijs op knieen en enkels..noodzakelijk is als je 1 of 2 keer per week met 250kg+ aan de wandel gaat.
1 training gaat vaak nog wel het is meer de (over) belasting week in week uit die het hem doet.

Dat is nog een heel gedoe dan... (massage, ijs, enz)

Dat is nog een heel gedoe dan... (massage, ijs, enz)

voor het eerste heb je een vrouw.

overigens uit de nieuwe carnavlaskraker van Theo Maasen:

"ze maken mij de pis niet lauw, het heeft t**ten, loopt te zeike, 3 keer raden: tis een vrouw" HAHAHA:D

Terug
Naar boven