AndroidHealthClinic

sterksteman onderdelen logg

Dat is nog een heel gedoe dan... (massage, ijs, enz)

Ja is het ook. Maar hoort er allemaal bij. Het zou helemaal als mooi zijn als je een sportmasseur zou kunnen vinden die ervaring heeft met krachtsport.

Maar zelf kan je een heleboel. Ik heb het wel een beetje nodig. Ik ga 1x in de 2 weken bij een masseur langs. Na het trainen koel ik me schenen, vooral de binnenkant, met ijs en doe wat rehab oefeningen voor me knie.. Een hoop gedoe maar voor mij althans noodzaak.

Ja is het ook. Maar hoort er allemaal bij. Het zou helemaal als mooi zijn als je een sportmasseur zou kunnen vinden die ervaring heeft met krachtsport.

Maar zelf kan je een heleboel. Ik heb het wel een beetje nodig. Ik ga 1x in de 2 weken bij een masseur langs. Na het trainen koel ik me schenen, vooral de binnenkant, met ijs en doe wat rehab oefeningen voor me knie.. Een hoop gedoe maar voor mij althans noodzaak.

Spormasseur met ervaring weet ik wel, zal er eens informeren, misschien eens een keer kijken, voor me schouder wellicht ook niet verkeerd op het moment.

thnx voor de tips

Cheers!

welke zijn dat, die knie-rehab-oef?

Sportmasseur én chiropractor staan ook met regelmaat op mijn agenda!
;)

• Topic Starter Topic Starter
heb eergister met wes en bubba gesqaut en onze knie kraakte als een kapotte wasmachine maar heb nu bijna geen last meer het is belangrijk dat je goeie schoenen heb voor loop oefening zachte schoenzole dat absorbeerd de impact als je snelheid maakt

Vanavond overhead/upperbody

morgen rond 3uur onderdelen trainen

Tussen 1500 en 1530 ben ik dr ook.

ik kan weer es niet dan, k*tzooi

Barry, normaal gesproken kan en wil ik langer blijven maar ik zit deze week in de nachtdienst dus heb s'avonds niet zo heel erg veel tijd. Als je dr tussen 1630 en 1700 uur bent kan je gewoon trainen hoor en wij zijn dr dan ook nog.

Dat zei je vorige keer ja, echt top! alleen zit ik een dermate druk schema, dat ik dat echt een paar dagen van te voren moet regelen wanneer ik de dinsdag avond vrij heb. Vandaar ook dat ik vorige week vroeg, of het weer de dinsdag zou worden dat jullie gingen trainen. Ik begrijp dat het voor jullie ook passen en meten is.

Morgen ben ik er een keertje niet want ik moet om 1500 bij de sportarts zijn en ik weet niet hoe lang het gaat duren. Als er zaterdag getraind wordt kom ik wel. En anders volgende week weer.

gister overhead/upperbody samen met LANG and TALL

Boom

WESLEY
5x70kg daarna voor slaan geoefend

IK
4x120kg
2x135kg
het is dat ik last van mijn pols had want het ging te makkelijk

schuindumbbellpress
wesley 6x35kg 3x40kg het gewicht is per dumbbell

ik 6x60kg weer veel last van mijn pols

platte bank

wesley 4x6x70kg

ik 10x140kg 25x100kg

dumbbell achter het hoofd
wesley 6x40kg

ik 6x60kg

push down en stangetje onderhands touwtje

dit deden we achter elkaar om lekker wat spierconditie in die triceps te krijgen

het was een lekkere training jammer van mijn pols dit is gekomen door de boom toen ik veel herhalingen trainde mijn schouders wilde wel maar mijn pols zei knak maar ja dat is het leven van een sterksteman atleet

Morgen ben ik er een keertje niet want ik moet om 1500 bij de sportarts zijn en ik weet niet hoe lang het gaat duren. Als er zaterdag getraind wordt kom ik wel. En anders volgende week weer.

??? Of je wilt me gewoon voor zijn .....of je hebt ergens overheen gelezen ???

Goed werk op de boom jongens.

@ Cees je moet die pols van je wrappen bij press oefeningen misschien dat dat een beetje helpt.

ja met veel herhalingen of boven de 130kg zal ik dat zeker moeten doen

Terug
Naar boven