AndroidHealthClinic

sterksteman onderdelen logg

• Topic Starter Topic Starter
wat denk jij met dit klote weer zal het druk op de weg zijn ik moet op tijd thuis zijn maar we zouden toch maar 3onderdelen trainen toch

Ik ga trouwens ook rond 1430 rijden, wacht maar ff op me dan.

We kunnen vandaag 3 onderdelen doen idd goed idee. Farmers, farmers holds, band en stenen. Lijkt me wel ok vandaag.

We doen op de stenen wel alleen die 140, en dan reps.

ja beginnen we een x met stenen dan famers hold ik wil ff mijn pols sparen en het wiel is ook een goed idee

ja 140kg op reps is een goed idee

Ik sprak Jan en volgende week moet die van 160 er liggen. Alleen die van 130 moet weer mee terug, maar Jan is al aan een nieuwe bezig.

@ Cees, heb jij Marcel Mostert al gemaild? ivm die voorronde?

ik ga hem ff vragen of hij voor ons er een paar wil maken zeg jij eens wat kwa gewichten

ik spreek je straks over de voorronde

Maat ik ga om 1415 rijden want heb geen zin om in de file te staan

vanavond onderdelen door het slechte weer gister en er een ongeluk gebeurd was en de politie al het verkeer een andere route moest volgen kon ik er niet komen snik en moest mijn grote vriend en trainings maat alleen trainen

Hoe laat ga je ?

ik ben er denk tussen 20.00 en 20.30 uur weet niet hoe het er op de snel weg aan toegaat ben nog nooit zo laat geweest

Ga je alleen of komen er nog meer? Ik ga eens kijken of ik wat kan schuiven en misschien ben ik van de partij!

Nee ik train met LANG and TALL WESLEY mijn kleine neefje

we doen eerst stenen en dan farmershold en het wiel

wat doen jij voor werk dan dat je moet schuiven

Ik werk in het bedrijf van mijn vader (bouw), maar ben daar eigenlijk de hele dag voor bezig. Nu had ik het plan om 1700 te gaan trainen, zodat ik vanavond weer kan gaan werken. Nu wil ik ff gaan schuiven, dus eerst nog werken, zodat ik dan vanavond eventueel met jullie mee kan trainen (als je dat oke vindt tenminste).

ik vind dat geen probleem we trainen kort en krachtig

goed zo, tot vanavond

Terug
Naar boven