MuscleMeat

sterksteman onderdelen logg

Succes jongens!

• Topic Starter Topic Starter
Bubba ik doe het zelfde als wat jij gedaan heb behalve forward hold

heb Farmers hold gedaan maat, voor grip geen Forward holds.

trouwens supercees hoe heet jij eigenlijk van achternaam

Varkevisser.

Gister onderdelen gedaan met Barry en THE LANG ONE

stones

WESLEY

5x70kg
5x90kg
2x105kg
120kg geprobeerd en hij kreeg hem nu wel makkelijk op de knieen en bijna gestrekt

Barry
5x70kg
5x90kg
1x105kg
1x120kg
1x30kg
140kg geprobeerd kwam heel ver heeft heel veel explosie onderin top

en Ik had goed op gewarmd en deed dus de 140kg die vloog erop als een knikker ik pakte hem gelijk weer op en vanaf mijn knieen om hoog voelde ik steken in mijn boven bicep en bovenkant borst
dus voormij was het afgelopen met de training ben vannochtend naar de fysio gegaan in het ziekenhuis voordeel als je er werkt hahahaha een paar vezeltjes gescheurd en een geirriteerde borst en biceps dus ijzen en een paar dagen die spieren ontspannen
ik word er gek van heb de laatste 2weken alsmaar pijntjes dan mijn knie en dan weer mijn pols nu weer dit KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
en het gaat net zo focking lekker

Famers hold was geen succes door de hars het werd glad
dus gestaakd

WHEELFLIP de zwaarste band

Barry 6 flips 9 flips

WESLEY 10 flips

de boys zijn zeer goed vooruit gegaan op de band super

Het is idd k*t cees als je allemaal kleine blessures hebt als het net lekker gaat. Ik kan er over meepraten maar bij mij is het net allemaal weer een beetje over. Gewoon ff geduld hebben dan is het zo weer voorbij.

dat is waar laat me ook niet kisten BUBBA en ik zijn nu zo goed bezig dat laat ik niet schieten

K*t om te horen maat! Maar je hebt niks compleet afgescheurd dus gewoon ijs erop en door gaan.

Sterkte Cees!

deze week zwaar trainen volgende week een mid week op vakantie dus kan ik ff bijkomen en daarna alleen maar knallen voor de 13 april

We trainen donderdagavond toch, rond 1930?

donderdag kan ik niet was helemaal vergeten dat ik een afspraak had staan en die kan ik niet afblazen misschien kan jan dinsdag avond of woensdag avond en jij maat we moeten deze week ook boxsqauten en rackdeathliften
laat het ff weten

Morgen kan ik geen onderdelen doen ivm werk. Woe kunnen we deadliften en dan do of vrij onderdelen.

ik wil woensdag zeker boxsqauten maat en wil jij rackdeathliften of van een hoogte ik wil wel ff knallen woensdag

Denk dat we maar met wat boxsquats moeten beginnen.

@ Jacco en Barry, volgens mij traint Cees vandaag. En ik ga donderdag, we beginnen dan tussen 1900 en 1930.

thnx voor het doorgeven, maar ik kan niet, had een beetje gehoopt op vrijdag of zaterdag wellicht. Komt me schouder ook wel goed uit, want die is met de stones vorige keer weer op gaan spelen.

Dan ben ik er donderdag want vandaag komt niet zo goed uit en donderdag is een mooie tijd.

ik en LANG AND TALL zijn er rond 20.00uur
conan'swheel timbers band en stenen we zullen er een hoog tempo op na houden

Terug
Naar boven