Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gister onderdelen gedaan met Barry en THE LANG ONE
stones
WESLEY
5x70kg
5x90kg
2x105kg
120kg geprobeerd en hij kreeg hem nu wel makkelijk op de knieen en bijna gestrekt
Barry
5x70kg
5x90kg
1x105kg
1x120kg
1x30kg
140kg geprobeerd kwam heel ver heeft heel veel explosie onderin top
en Ik had goed op gewarmd en deed dus de 140kg die vloog erop als een knikker ik pakte hem gelijk weer op en vanaf mijn knieen om hoog voelde ik steken in mijn boven bicep en bovenkant borst
dus voormij was het afgelopen met de training ben vannochtend naar de fysio gegaan in het ziekenhuis voordeel als je er werkt hahahaha een paar vezeltjes gescheurd en een geirriteerde borst en biceps dus ijzen en een paar dagen die spieren ontspannen
ik word er gek van heb de laatste 2weken alsmaar pijntjes dan mijn knie en dan weer mijn pols nu weer dit KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
en het gaat net zo focking lekker
Famers hold was geen succes door de hars het werd glad
dus gestaakd
WHEELFLIP de zwaarste band
Barry 6 flips 9 flips
WESLEY 10 flips
de boys zijn zeer goed vooruit gegaan op de band super
Het is idd k*t cees als je allemaal kleine blessures hebt als het net lekker gaat. Ik kan er over meepraten maar bij mij is het net allemaal weer een beetje over. Gewoon ff geduld hebben dan is het zo weer voorbij.
donderdag kan ik niet was helemaal vergeten dat ik een afspraak had staan en die kan ik niet afblazen misschien kan jan dinsdag avond of woensdag avond en jij maat we moeten deze week ook boxsqauten en rackdeathliften
laat het ff weten
thnx voor het doorgeven, maar ik kan niet, had een beetje gehoopt op vrijdag of zaterdag wellicht. Komt me schouder ook wel goed uit, want die is met de stones vorige keer weer op gaan spelen.