XXL Nutrition

sterksteman onderdelen logg

Pas je op met die stenen maat, de steen van 160 ligt er ook nu hoorde ik van Jan.

hehe, je ken ze al zo makkelijk uit mekaar houden al die ballen!

De 160 zal nog wel maagdelijk schoon zijn en nog nooit geladen...aan wie de eer?

tis voor jou geen probleem toch, die steen?

Stenen hebben nog wel eens een eigen willetje en ze kunnen intimiderend over komen, maar ik moet hem wel aankunnen denk ik hoor...haha.

Rakkers zijn het die keien, vorige keer deed die van 140 ook al helemaal niet lief tegen me, ik zeg: de volgende keer pleur ik je op dat schavot, rakker! :D

Juist! En zoals Ortmayer zegt: "they aint getting lighter laying on your knees"..vind ik een mooie uitspraak.

• Topic Starter Topic Starter
je moet er niet teveel bij nadenken het is maar 160kg als je deathlift is 160kg helemaal niks dit is eigelijk het zelfde helemaal niks dus
ik kijk ff hoe mij boven bicep en mijn borst aanvoelt en dan doe ik een paar stenen

Zou maar ff licht beginnen Cees.

gister onderdelen getraind met LANG and TALL

WHEELFLIP zwaarsteband
Wes
2x8 flips

ik
6 flips opwarmen
10 flips en het waren 10 snelle flips het voelde zo licht heerlijk

Wes ging super lekker als je bedenkt dat hij 4 weken geleden hem voor de helft omhoog kreeg

YOKE

Wes
4x25mtr sprints met 200kg ik weet niet wat die lange eet maar hij rende ermee
als of hij aan het opwarmen was

Ik
ik heb de yoke niet in mijn nek gelegd maar op de laagste stand op mijn onderarmen en ik moet zegge ik kan een aardige Conan's wheel lopen maar dit is wel zo zwaar ben tot 200kg gegaan en daar kon ik snel 25meter afleggen maar het kost je zoveel lucht misselijk makend gewoon HEERLIJK

Timbers 25mtr sprints

IK
60kg
90kg
120kg
had met die 120kg geen probleem om ze vast te houden het oppakken gaat een heel stuk sneller dus dat is ook weer een plus punt

Wes
liep geen timbers hij wilde energie overhouden voorde stenen

STONES

Ik
opwarmen met 100kg 120kg daarna met die 160kg gestoeid kreeg hem makkelijk van de grond maar voelde veel spanning op mijn bicep heb hem een paar x opgetrokken voor het gevoel en het voelt heel goed ben er totaal niet door geintimideerd als ik herstelt ben gaat hij erop en dat geld ook voor mijn maat BUBBA

Wes
heeft op techniek geoefend om de steen zo snel mogelijk op de knieen te krijgen

het was een lekkere trainen was was niet helemaal naar de klote dus dat betekend dat er weer progressie in zit
Vond het alleen jammer dat ons maatje BIG BUBBA PIET er niet bij was maar we zitten allebei in de beveiliging dus zitten met wissel diensten

Laatst bewerkt:
Was weer een mooie training zo te zien.

ja lekker hoor! Ben er graag snel weer bij!

Goedzo jongens! En een goed idee van je maat die front carry's met de yoke.

Piet je wil niet weten wat een lucht je kost maar als je het een paar keer gedaan heb zitten we zo op de 300kg
conditioneel is het een moordenaar dus het is een goeie voor onze conditie

Misschien als training een soort afgeleide van de husafeld?

wesley zijn vader gaat iets van een husafeldstone in elkaar flassen

Ik bedoelde meer dat de oefening met de yoke op die manier, misschien iets wegheeft van een walk met een husafeld...

Ik heb Dan Harrison (top usa amateur sterksteman) een keertje een front carry zien doen met 400kg volgens mij:eek: En dat het zwaar is geloof ik gelijk!

aha, het is ook echt een aparte oefening dan?

Terug
Naar boven