XXL Nutrition

sterksteman onderdelen logg

• Topic Starter Topic Starter
dan moet ik me heel kwaad maken over een tijdje misschien dat ik hem dan kan oppakken maar geloof me 200kg voelde al zwaar op je onderrug het voelt totaal anders als de Conan's

Ik geloof je maat...

ben blij dat we vanavond ff lekker gaan boxsqauten en wat deathliften heb er zin in en die lange ook hij heeft speciaal een korte broek gekocht zodat hij zijn dunne benen ziet en zich er zo kwaad over kan maken dat hij meer en beter zijn best moet en gaat doen

Of laat hem jouw broek aandoen totdat ie nietmeer van z'n hol afzakt :roflol:

was gister een zware training vooral om dat we een flink stuk onder parallel zaten met de boxsqaut
WES en IK hebben de 350kg op de rackdeathlift getrokken wat een gewicht maar hij ging kan het lichaam wennen aan het gewicht
het was een super training onze onderrug zat zo vol als een huis anders had ik nog een legpressje eruit gegooid maar onze grote vriend had ZOVEEL ENERGIE(NIEEEEEEEEEEEEEEEEEET) dat we het maar bij 4oefeningen hielden

echt grandioos dat jij en wes ook die 350 trekken man (gezien je dead dan). Toppie!

Echt loei zwaar ik voel nu me heel lijf dus die kan vandaag lekker herstellen en zich gaan aanpassen maar ik kon hem 2xtrekken en wes 1x
Als bubba geen last had gehad van zijn rib had hij hem zeker 5x gedaan

Hoe laat willen jullie afspreken dan zaterdag sterkemannen?

Ik kan er 12:45 zijn denk, als het meezit met me afspraak daarvoor misschien 12:30.

12:30 lijkt mij ook wel een mooie tijd eigelijk. Weet niet hoe laat Jacco er kan zijn?

Komen er nog meer dat je weet?

Ik denk dat Altan en Richard er wel zullen zijn. Die trainen vaak om 1300 uur op zaterdag. Fouad zit in Polen, Cees werkt en heb Jan net gemaild en doorgegeven dat we trainen zaterdag...heb verder geen idee Barry.

Ik red het ook als ik geluk heb. Half 1 dan maar!

Ja 1230 is het dan jongens!

Dinsdag avond rond 19.30 onderdelen of had je een andere datum in je hoofd maat

Kunnen we rond 1900 uur beginnen misschien?

Terug
Naar boven