XXL Nutrition

sterksteman onderdelen logg

Cees is weer "IN THE HOUSE"! :thumbs:

1900 uur dan?

• Topic Starter Topic Starter
1900 gaat denk niet redde moet het vanavond ff met THE BIG CHIEF overleggen we houden contact er over maak jij ff een planning voor morgen dan

Ja is goed.

Maat hoe staat het met die slee? We hebben hem nodig om wat medley's te oefenen.
Ik afgelopen zaterdag wheelflip en farmers in medley verband gedaan en het is ****ing killing..We moeten daar aan werken denk ik.

Eigenlijk zou je ook iets van een ankerketting ofzo moeten hebben om te slepen, dat zie je ook nog wel eens voorbij komen op wedstrijden en het is goede GPP, slee uiteraard ook.

Idd Barry ik zag de slee als vervanging van een anker ketting. We kunnen wel is de haven in duiken in Rotterdam "op zoek" naar een gebruikte anker ketting...lol.

Idd Barry ik zag de slee als vervanging van een anker ketting. We kunnen wel is de haven in duiken in Rotterdam "op zoek" naar een gebruikte anker ketting...lol.

Jac, had toch een duikpak, vertelde die? (wel zonder mouwen inmiddels)

Toevallig ben ik twee weken terug op de scheepswerf van brink in rotterdam geweest om daar een verbouwing te doen. Kan wel eens vragen daar waar je voor zoiets terecht kan.

anders heb je altijd nog wortelboer.nl in rotterdam, die leveren die shizzle

Hahahahaha...ja we kunnen Jacco wel op een missie sturen heeft ie ook wat te doen overdag:D ..lol.
Als je wil informeren graag, Barry vertel ze maar dat je voor de sterksteman sport traint dat word nog wel is goed ontvangen namelijk!

Ja, jullie worden weer bedankt heren.....stuur die werkeloze maar weer op pad, hahaha! En het duikpak heeft trouwens geen broekppen meer want de mouwen paste niet om mijn armen, lol!

Hahahahaha...ja we kunnen Jacco wel op een missie sturen heeft ie ook wat te doen overdag:D ..lol.
Als je wil informeren graag, Barry vertel ze maar dat je voor de sterksteman sport traint dat word nog wel is goed ontvangen namelijk!

inderdaad ja, mijn boomstammetjes thuis heb ik ook gratis van een geintresseerde houthandel :)

En Jaccie kan inderdaad wel es wat werken overdag, anders wordt ie veel te lenig :D

He wacht effe, jullie willen mij allemaal veel te graag aan het werk zetten :eek:

Ik heb een sabbatical dus laat me lekker, hahaha!

Nou tussen 1900 en 1930 uur vanavond dan, sterkemannen?

Eej gasten, waar bestellen jullie de hars? Ik wil mezelf ook maar eens een potje aanschaffen..

die had ik ook gezien ja, maar dat ziet er weer anders uit, als wat je normaal ziet! Jac had trouwens ook hele goeie shit. Is het allemaal 1 pot nat die handbalhars, of maakt het nog wat uit?

• Topic Starter Topic Starter
ja tussen 1900 en 1930 komt heel goed uit

Terug
Naar boven