XXL Nutrition

sterksteman onderdelen logg

die had ik ook gezien ja, maar dat ziet er weer anders uit, als wat je normaal ziet! Jac had trouwens ook hele goeie shit. Is het allemaal 1 pot nat die handbalhars, of maakt het nog wat uit?

geen flauw idee, Mammoet werkt voor mij prima, zowel de spuit als die uit het potje, al denk ik dat de spuithars meer voor de HG'ers is ! Bestel meteen dan die Ultra-clean waarmee de shit goed van je handen krijgt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou tussen 1900 en 1930 uur vanavond dan, sterkemannen?

Prima, die tijd.

@Chunky: Idd gewoon bij Mammoetsport bestellen. Neem wel die potjes want die spuithars is niet geschikt voor de stenen (die is te snel van je armen omdat je er maar een dun laagje op spuit).

Tussen 1900 en 1930 is het dan!

Bij die scheepswerf waar ik het over gehad heb, blijken regelmatig stukken ketting over te zijn, welke niet meer gebruikt worden. Dus het regelen daarvan moet niet zo'n probleem zijn. Nu kom je in wedstrijden verschillende gewichten tegen, zo was er bij de Sterkste man van Zuid Holland (Vlaardingen) vorig jaar een medley met een ketting van 300 kg en bij de IFSA sterkste man van Zuid Holland (Ridderkerk) een medley met een ketting van 200 kg.

Wat heeft de voorkeur?

Zo zwaar mogelijk! 300/400kg..haha.

dat zal wel weer ja...

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren onderdelen getraind BIG BUBBA LANG and TALL WESLEY en VIKINGWARRIOR JACCO en IK

BOOM

BUBBA
3x5x60kg
2x5x80kg
5x100kg
3x120kg
1x140kg hahahaha hij is eruit

VIKING
3x5x60kg
2x3x80kg

The TALL ONE
2x5x60kg
1x80kg

IK
8x30kg
8x60kg
8x80kg
5x100kg
4x120kg
1x140kg ik moest er meer moeite voordoen dan mijn maat maar goed ik heb hem

Timbers sprints 25mtr met 100kg een grote set BUBBA THE TALL ONE en IK
met bijna geen rust

5xgesprint
naarmate we wat meer sets hadden gedaan voelde het oppakken steeds lichter aan maar wat een aanslag op longen en hart HEERLIJK
JACCO kon hem niet lopen hij had te veel spanning op zijn onderrug

STONES op 145cm
BUBBA heeft een volle run gemaakt tm 160kg

The TALL ONE heeft op techniek geoefend

JACCO kon ze niet doen vanwege de hoge spanning op zijn onderrug

en ik had nog veel te veel spierpijn in mijn benen van de training van een dag daarvoor dus 1steen was voldoende om mijn benen weer in de kramp te laten schieten

het was een super training niet helemaal naar de klote en dat is een goed teken dat je lichaam zich aanpast

de ketting is goed voor het lopen ermee
en een slee kan je ook hand overhand mee trainen goed voor de vrachtwagen

Als je een grote wartel zou hebben o.i.d dan zou je twee kettingen kunnen binden, bv twee stuks van 200 kg, tot 1 st van 400 kg.

eerst maar eens kijken wat nu precies verkrijgbaar is.

hierzo een plaatje van die toko:

daar moet toch een mooi stukje tussen liggen :D

Uitzoeken Maar

**** dat zijn idd een paar kettinkies...

kees je moet je log een
beetje bijhouden joh mannelijk sletje van me

Vandaag onderdelen

BOOM

PIET
8x60kg
5x80kg
5x100kg
5x120kg
4x130kg
140kgx2clean

IK
8x60kg
5x80kg
5x100kg
5x120kg
4x130kg
140kgx2clean

TIMBERWALK

PIET
75mtrx100kg

IK
75mtrx100kg

STONES

PIET
2runs tm 160kg

IK
1run tm 135kg kon me niet gek maken op de 140kg en 160kg

Het is in de ochtend je moeilijk opladen maar we hebben geen klagen met deze training ging lekker ondanks 1 maaltijd
dus was een lekkere training

is de 130 kg stone weer terug dan? Dacht dat JP laatste keer zei dat Jan die had meegenomen ipv de 160.

Ik heb trouwens ook van de beste man van de scheepswerf gehoord, dat we binnenkort een stukkie ketting op mogen pikken!

Geloof mij maar Barry;)

Van die ketting is positief, moeten we denk ik een aanhanger ergens ritselen ofzo..

Geloof mij maar Barry;)

Van die ketting is positief, moeten we denk ik een aanhanger ergens ritselen ofzo..

Kan wel een aanhanger of een busje van de zaak meenemen als het zover is.

Wel weer een mooie uitbreiding van de collectie! Ik neem aan dat het geen probleem is om dat ding in Schiedam neer te knallen.

Terug
Naar boven