XXL Nutrition

sterksteman onderdelen logg

Kan wel een aanhanger of een busje van de zaak meenemen als het zover is.

Wel weer een mooie uitbreiding van de collectie! Ik neem aan dat het geen probleem is om dat ding in Schiedam neer te knallen.

dat moet je even met jan overleggen
maar dnk dat het wel mag want het is toch
voor het goeie doel hahaha;)

Ik heb trouwens ook van de beste man van de scheepswerf gehoord, dat we binnenkort een stukkie ketting op mogen pikken!

Goed bezig Barry! Neem je wel een gewicht mee wat wij ook kunnen trekken en niet alleen die verschrikkelijke beesten?

haha, zie het verschil tussen die heftruck en 1 zo'n anker :D

Harnas ervoor en trekken maar ;)
Ik heb geen flauw idee wat die dingen wegen, maar slepen zou toch mogelijk moeten zijn zou je zeggen. Wordt alleen een probleem om zo'n ding thuis te krijgen :D

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag met het wiel aan de slag geweest
wat een kle**lijer is dat 4runs van 5 gedaan en moet zegge ondanks dat hij zwaar is ging het wel niet slecht voor de eerste x ben dik tevreden
zaterdag doe ik hem ook maar dan met de lichter band voor veel reps

Zaterdag word er in Schiedam getraint rond een uur of 1300. Ik ben dr Jan ook, Barry volgens mij en Cees en Jacco waarschijnlijk.

Aha! toppie, eindelijk RealDutchPower himself ook eens tekeer zien gaan...

Ik wil deze training eigenlijk echt niet missen dus ik denk dat ik maar wat meubels van mijn schoonmoeder langs de weg dump (of ik neem ze mee voor een laadrace), hahaha!

Ik wil deze training eigenlijk echt niet missen dus ik denk dat ik maar wat meubels van mijn schoonmoeder langs de weg dump (of ik neem ze mee voor een laadrace), hahaha!

Of gewoon om tussendoor ff op te zitten als je weer bijna moet kotsen! :eek:

De meubels bedoelde ik, Stah! Ik denk niet dat JP behoefte heeft aan zo'n ouwe bes :D (maar je weet het natuurlijk nooit, lol)

ben een beetje vergeten wat we wie zaterdag allemaal gedaan heb tijdens de training dus mijn excuses mannen broeders

dat is het em juist dat denken

Morgen avond onderdelen boom timbers conan'swheel stenen hopen we allemaal te doen

ga je vandaag nog trainen dan?
of ga je vandaag onderdelen doen?

Laatst bewerkt:
Welke tijd morgen?

Viking je moet ff met Bubba mailen over de tijd ik ben iets later

Oke, doe ik!

Terug
Naar boven