XXL Nutrition

sterksteman onderdelen logg

nette timberwalk wes, ga zo door....

ja mischien heb je daar wel gelijk in piet
nou ik heb 90meter gelopen met 75 kg
en 3x die steen van 105 erop geleged
was een training van niet veel onderdelen maar
die onderdelen die ik heb gedaan gingen echt heel erg goed.

Je bent een ****ing animal, jij hebt alleen jezelf nodig om heel erg goed te worden maat. En Bubba heeft altijd gelijk...dacht dat je dat wel wist....haha.

:eek: 90 meter met 75 kg .... damn heel netjes jonge .... moet je maar is kijken op realdutchpower en dan bij landsmeer volgens mij had je dan dat onderdeel gewonnen maar dat weet ik niet zeker :D

• Topic Starter Topic Starter
had ik maar de grip kracht van mijn kleine neefie of het nou 75kg is of 100kg hij loopt ze gewoon alleen het oppakken kost wat moeite voor de rest als hij beet heeft heeft hij ook beet ook hahahaha kicken om te zien hoe zijn benen niet verder kunnen en zijn handen gewoon dicht blijven BEESTACHTIG

hahah laten we het hopen piet
dat jij gelijk hebt

:eek: 90 meter met 75 kg .... damn heel netjes jonge .... moet je maar is kijken op realdutchpower en dan bij landsmeer volgens mij had je dan dat onderdeel gewonnen maar dat weet ik niet zeker :D

heej maat het is ook mijn bedoeling om dat onderdeel te winnen hahah
ik hoop tegen juni 120 a 130 meter ermee te kunnen lopen

Gaan julllie zaterdag nou nog aan de gang?

Barry ik denk dat ik morgen ga. Weet alleen nog niet hoe laat.

hmmzz

als je dan om 16:45 ofzo kan of 20:00, ben ik wellicht van de partij, ligt aan van alles. Post het dan nog ff hoe laat jullie gaan svp.

gr

Denk dat ik alleen ben. Misschien Jan of jij dan erbij. Maar ik post wel ffies.

Als het niet te vroeg is ben ik er ook.

gister

BOOM gedaan clean en press

8x110kg in 60sec

bank

3x150kg
1x170kg
9x130kg

schuinebank

3x160kg

HAHAHAHA geen last meer van mijn schouder dit was de 3e in 6maanden dat ik weer kan banken dus ik kom langzaam maar zeker terug IK BEN HAPPY

dumbbellpress

8x40kg dumbbells op snelheid

triceps

pushdown

6x75kg

onderhands rechte stang

8x40kg

kickbacks

10x7.5kg

mooi zo :p

Mannen broeders ik wil er zo uit zien als mariuz hahahaha de genen die mij kunnen weten dat ik dan nog harder moet trainen en de appeltaart met echte slagroom moet laten staan een geen plaat boord op een dag weg eten hahaha

weet je wat het is viking ik he 3x190kg gebankt en 4x180kg schuinebank voordat ik last van mijn schouder kreeg ik wil nu eindelijk een x de 200kg eruit knallen ik wil ook bij de 200kilo bunch horen hahahaha

Mannen broeders ik wil er zo uit zien als mariuz hahahaha de genen die mij kunnen weten dat ik dan nog harder moet trainen en de appeltaart met echte slagroom moet laten staan een geen plaat boord op een dag weg eten hahaha

Nou kerel, je bent er niet ver meer vanaf, ongeveer het zelfde gewicht heb je al!;)

Damned, 3 x 190 bank.... dan moet ik nog heel wat spinazie eten met mijn 3 x 115 bank.....;)

Terug
Naar boven