Fitness Seller

STRNGR's Log. Seizoen 2013-2014

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Bodyweight: 79.3
- Nuchtere maag, na klein toiletbezoek.

Bodyweight zakt goed, en denk dat er ook een goed percentage vet verloren gaat naast het watergewicht. Denk dat ik voor de carbload tot net onder de 78 moet zakken om op 80kg eindgewicht te komen. Dit zou moeten lukken.

Net, 35min hardlopen zonder hartritme meter. 6.3km afgelegd.
Warm, heel erg warm. Ging verder wel erg goed.

Vanmorgen,
Bodyweight; 78.0

- Nuchtere maag, na klein toiletbezoek.
Erg tevreden, dit was mn streefgewicht om op te raken vóór de carbload. Wat ik tussen nu en zaterdag verder nog drop is mooi meegenomen.

2 blikjes redbull (suikervrij), 1 kop groene thee en een isolaat-shake met amandelmelk verder;

Maintenance training 2:
B. Bench, pinky:
2x10xBar
3x50
3x70
1x80
1x90
1x95
1x100

B. Front Squat:
2x3x50
1x70
1x90
1x105
1x120

C. Pull-ups, wijd en overhands:
2x3xBW
1xBW+10
1xBW+20
1xBW+30

Side raise:
4x10
4x14
DB curl:
5x18
DB Fly:
6x16
Pushdown:
3x41

Comments:
Tevreden. Nu rustig aan doen tot zaterdag, doe dan een tension training en begin aansluitend de carbload.

Gisteren en vandaag geen cardio of andere ongein uitgevoerd. Heb ook ontdekt dat wanneer ik onvoldoende groenten eet tijdens een dieet als deze ik me zwaar ellendig voel (zat t hele dieet rond 400-500gr per dag, gisteren en eergisteren op 200gr). Kijk nu wel erg uit naar de carbload morgen, de pre-workout fruitsalade en de postworkoutmisselijkmakendesuikershakes liggen al klaar.

Tension training:
foamrollen, dislocates met band en barcomplex
A. Bench, ringvinger op ring:
10xBar
3x50

10,6 x72,5

B. Chins:
5xBW

8,4xbw+10

C. Incline bench:
6xBar
12x50

12x55

D. Wide cable row:
12,9x67

E. Side raises:
12,9,6x12

F. DB curl, tegelijk:
12,7x14

G. OH triceps ext. :
12,12x 35

H. Leg Press:
10,6x 197

I. GHR:
2x12xBW

J. leg curl:
10x75

Comments:
90s rust tussen de sets.
Gewichten waren een beetje moeilijk inschatten, maar ging prima. Tevreden.

Laatst bewerkt:
Gisteren de hele dag ge-carbload. Heb dit zo strikt gedaan als ik kon. Enige junk was 3 raket ijsjes, maar de suikers hierin worden door Lyle zelfs aangeraden tijdens een carbload.
Kan nu tot op zeker hoogte al een beetje de balans opmaken. Moet de powertraining nog doen, maar ben met het vetverlies al bijzonder tevreden.

Bodyweight: 78.7kg
Vetpercentage: 12% op 3 punts
- Nuchtere maag, na toiletbezoek en post-carbload

Doel bereikt, zit onder de 80kg en volgens de 3punts op 12% :D. Benieuwd wat er vanmiddag van mn kracht is overgebleven.

Op dieet ouwe rugby krijger, weer volop aan de gang voor het nieuwe seizoen?

Op dieet ouwe rugby krijger, weer volop aan de gang voor het nieuwe seizoen?

Haha, ik heb nog een extra 6 maanden off-season in Singapore straks. Nu even zakken zodat ik zometeen een periode lang kracht kan pakken zonder gezeik over bodyweight.

Powertraining:
Foamrollen, band dislocates
A. Bench, duimlengte:
2x8xBar
3x40
3xplyo push up
3x60
3xplyo push up
1x70
1x80
1x90
1x97,5
1x102,5
fx105 uit de baan, stom

B. Deadlift:
2x3x70
3x120
3x140
1x160
1x180
1x190
2xfx200
1x200
fx205

C. Chins:
3xBW
2x20
1x30
1x40
fx50

D. DBBP:
5x30
2x6x34
5x34

E. DB row, 30s rust:
6x34
2x6x40

F. CGBP:
3x60
3x70
4x80

G. BB curl:
4x40

H. Upright row:
3x6x40
6x50

I. Front squat:
3x60
3x80
3x100

10 pull ups
15 dips
nog wat pullups met brohan.

Comments:
Heel gemengde gevoelens over vandaag.
Wilde eigenlijk mn oude pr's evenaren, maar dat zat er vandaag gewoon nog totaal niet in. Wat ook eigenlijk niet gek is na de afgelopen twee weken en het grote verlies in lichaamsgewicht.
Bench- 105 zit er gewoon nog steeds in, drukte uit de baan. Ga 105 gebruiken als startgewicht voor smolov jr.
Deadlift- Techniek ging nergens over. Eerste fail met 200 was op de knie, tweede fail 3 cm boven de grond, 30 sec later zonder teveel problemen dat ding gewoon doorgetrokken. 205 was techniek weer weg, dus maar gestopt. Grip is wel sterker geworden. Kijken hoe ik de komende tijd mn deadlift ga programmeren, overweeg coan/philipi te doen, maar is afhankelijk van de gyms in Singapore.
Assistance- Jammer van de 1x50 op chins, die is niet ver weg namelijk. Overige zooi wel prima.

All in all best tevreden over de PSMF. Erg veel lichaamsgewicht kwijt, beetje jammer van mn kracht. Ben misschien ook niet op het juiste moment begonnen met een crashdieet als deze (net na een week wandelen en klimmen in de bergen; dus geen training en minimale voeding). Komende tijd concentreren op mn bench en indien mogelijk mn deadlift, wat nu dus met een kcal overschot kan gaan gebeuren :rolleyes:

In het kader van "muscle confusion" ga ik op de russische toer hier in Singapore;

Smolov JR Bench 1.1:
A1. Bench press, pinky, 90-120s rust:
6xBar
6x50

6x6x75

B1. Facepull met exorotatie, rechte stang:
3x15x25
B2. Side raises:
3x15x8
B3. DB Shrugs:
3x15x32

Comments:
Easy peasy. De gym op mijn lokatie is vrij karig, maar er ligt wel een halter, DB's tot 25kg en een paar multi benches. Helaas geen rack of bench press, dus moet voor de smolov trainingen alsnog naar de campusgym die maar net ietsje minder karig is. Ook daar geen rack en mag/kan er niet deadliften. Ze hebben hier wel overal van die outdoor gyms, dus rekstokken en parallel dip bars. Best cool.

Binnenkort langs bij de SWF, die hebben platforms en blijkbaar zijn powerlifters er ook welkom. In de tussentijd kan ik wel gewoon smolov jr runnen.

Gaat goed hier. Misschien dat je het al ergens gepost hebt, maar wat is je reden om naar Singapore te gaan?

Coan Deadlift 1:
A. Deadlift:
2x3x70
2x3x120
2x135
2x147,5
2x155,5 misload lol
2x157,5

B. Speed DL, 90s:
8x3x125

Circuit, 90s tussen oefeningen, 3minuten tussen circuits:
C1. SLDL:
3x8x70
C2. BoR:
3x8x80
C3. Chins:
3x8xBW
C4. SSB arched GM's:
3x8x50

Comments:
SWF gym is de shit, liggen meerdere special bars en ook chains en boxes en zo.
Kleine misload op de deads en korter gerust dan hoort op het circuitje (tijdnood).

Edit: Heb een huidige max van 205 ingevuld en een gewenste max van 210. Hoorde dat op een kleine increase mikken de beste gainssss opleverde.

Laatst bewerkt:
Nice dat je een goeie gym hebt gevonden man.

Nice dat je een goeie gym hebt gevonden man.

Erg chill inderdaad. Zal binnenkort es een foto schieten daar. Ze hebben er een stuk of 8 platforms, shitzooi aan bars/special bars, een paar tires en stones buiten, en binnen nog boxes, bands en chains. Doet erg RPB-achtig aan.

Smolov JR Bench 1.2:
A1. Bench press, pinky, ~3min rust:
2x5xBar
5x40
5x60

7x5x80

Comments:
Prima, maar minder makkelijk dan de 6x6. Ook ontdekt dat de tweede campusgym een squat cage heeft en een iets minder katabole bank, mooi.

2 uur en 2 meals later;
B1. DB curl:
3x8x15
B2. Side raise:
15x7
2x8x12,5

C1. DB fly:
3x10x5
C2. DB extension:
3x15x5

1 setje facepulls op de trx, maar daarna werd ik weggestuurd. "Die is van de manager"

Laatst bewerkt:
Klinkt goed kerel, is alleen niet echt een rugby land toch, ik was voor nieuw zeeland gegaan, haha

Klinkt goed kerel, is alleen niet echt een rugby land toch, ik was voor nieuw zeeland gegaan, haha

Is voor Aziatische begrippen een redelijk rugbyland. Doet mee aan de Honk Kong 7s en zo. Maar wilde hier vooral heen vanwege t reizen (24 euro voor een bootreis naar Indonesië, vliegretourtje bangkok 75 euro).

Vanavond een uurtje aan t basketballen geweest en bij elkaar denk ik zo een 30 wijde pull-ups en wat muscle-ups gedaan (rekstokken naast het BBall veld hier). Wel prima.

Heb hier ook verreweg de meest anabole chocomel ooit gevonden. Per liter zo een 750Kcal, en 52(!!) gram eiwitten. Smaakt ook zeer prima. :D

Is voor Aziatische begrippen een redelijk rugbyland. Doet mee aan de Honk Kong 7s en zo. Maar wilde hier vooral heen vanwege t reizen (24 euro voor een bootreis naar Indonesië, vliegretourtje bangkok 75 euro).

Vanavond een uurtje aan t basketballen geweest en bij elkaar denk ik zo een 30 wijde pull-ups en wat muscle-ups gedaan (rekstokken naast het BBall veld hier). Wel prima.

Heb hier ook verreweg de meest anabole chocomel ooit gevonden. Per liter zo een 750Kcal, en 52(!!) gram eiwitten. Smaakt ook zeer prima. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Smolov JR Bench 1.3:
A1. Bench press, pinky, 3min rust:
2x5xBar
5x40
5x60
3x75

8x4x85

Comments:
Viel me tegen vandaag, zaten tegen het einde een paar minder perfecte reps tussen. Ben nog steeds geneigd om uit mn schouders te drukken wanneer het zwaar begint te worden. Verder blijft de bench op de campus een herpesapparaat (kantelt enigszins achterover bij het unracken en moet mn knie aan 1 kant raar houden ivm een of ander uitsteeksel) en waarschijnlijk was het basketballen gisteren ook niet het meest briljante idee ooit..

Vandaag rusten, eten als een bezetene, en morgen mn 10x3x90 doen bij de SWF zodat ik in elk geval chalk heb en waarschijnlijk een betere bank.

Smolov JR Bench 1.4:
A1. Bench press, twee duimlengtes, 5min+ rust:
2x5xBar
2x3x40
2x3x60

10x3x90

B1. Rear delt raise:
3x15x8
B2. Side raise:
3x15x8

C. Box jumps:
4x3xHoge jerkblocks

Comments:
Intens. Vanaf de 4de set ook om handoffs gevraagd. 9de set was de beste van de reeks, mede doordat de handoff daarop het best was. Op de meeste moest ik zelf heel veel kracht leveren, wat me verdoet als ik ver van de bar lig.
Halter is ook anders bij de SWF als bij de campusgym, vandaar de andere vermelding van gripbreedte.

Moet ook veel meer eten hier, gaat af en toe nog lastig. Maar goed, gehaald = gehaald.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven