Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
valt dat goed te combineren, rugby met powerliften? (al zeker met smolov jr en coan dl)
.Thanks
Ja, toen ik bij Spartacus trainde met een schema van Henk merkte ik ook dat t teveel was. Kleine pijntjes in mn enkels vooral. De frequentie/volume die ik toen op de 3 powerlifts maakte, en die imo nodig is om goed in powerliften te worden, is niet haalbaar met rugby erbij.Ik heb het ook een tijdje geprobeerd, rugby en powerliften. Beide kniepezen raakten zwaar overbelast door 2x per week rugby training en 3/4x per week zware powerlifting trainingen. En dat was dan nog rugby op het laagste niveau van Nederland en nog zonder wedstrijden. Erg lastig dus idd.
Had dezelfde maat als gisteren bij me, dus handoffs waren prima. Wel erg lang rust gepakt.Heb je die rugby fitness schema, s wel eens bekenen, tha fack.... die zijn echt niet misselijk. Uiteraard ook heel veel conditietraining maar dan met gewichten in moordend tempo. Als ik wat kilo, s kwijt ben en mijn knie weer volop kan belasten ga ik me daaraan wagen.
). Mocht je dat ebook ooit willen lezen moet je maar even pm'en.Gaaf man, je hebt gelijk een key positie gekregen in het team. Dutch rugby aint so bad!
Was ook van plan om vrijdag te gaan toppen, maar kan zijn dat ik dat naar maandag verplaats ivm tijdnood. Vrijdag wordt dan dynamic effort/rep effort. 

Good job man, goed om te lezen ook dat ook de rugby trainingen lekker gaan naast het gebruikelijke powerliften.
Thanks Bart! Zeker gedaan, cocktails op een of ander hagelwit strandYeah buddy, 115 staat! Bam
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, drink der maar een paar op!

Thanks, alles is heel gebleven. Aangename verrassing, zeker met het rugbyen erbij.Netjes man! goeie Smolov progress. Hoe voelen je schouders etc nu aan?
Net aan verloren, 3 tries tegen 2, maar desondanks heel tof.