AndroidHealthClinic

STRNGR's Log. Seizoen 2013-2014

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wel balls om een smolov te doen (danwel het broertje van de squatcycle maar toch) in een ander land, andere gym, ander vreten etc. Ik zou gaan pompen voor de eerste maand, laat ik het zo zeggen:D

Ben benieuwd hoe het uitpakt man. Hoelang duurt de cycle? En ben je al een beetje geacclimatiseerd daar?

• Topic Starter Topic Starter
Smolov JR Bench 2.1:
A1. Bench press, twee duimlengtes, 120s rust:
2x5xBar
3x40
3x60

5x6x80
4x80 geen fail

Comments:
Op de laatste set gerackt na de 4de rep. Kwam niet in de buurt van spierfalen, maar was vermoeid door het te korte rusten (derde rep vloog omhoog, 4de rep ineens langzaam). Was onzeker of ik de 5de zou gaan maken, dus gerackt. Voortaan langer rusten.

Coan Deadlift 2:
A. Deadlift:
5x60
3x70
3x110
2x130
2x150
1x160
2x167,5

B. Speed DL, 90s:
8x3x137,5

Circuit, 90s tussen oefeningen, 3min tussen circuits:
C1. SLDL, toes up:
3x8x75
C2. BB row:
3x8x75
C3. Chins op ringen:
3x8xBW
C4. SSB arched GM's:
3x8xSSB+40

Comments:
Blijf de SWF een zieke gym vinden. Jeukt daardoor onwijs om Coan te laten schieten en lekker westside te gaan doen met al die equipment hier.. Ga in elk geval door met Coan tot het eind van smolov JR en het maxxen van mn bench, zie daarna wel of ik vroegtijdig kap.

Wel balls om een smolov te doen (danwel het broertje van de squatcycle maar toch) in een ander land, andere gym, ander vreten etc. Ik zou gaan pompen voor de eerste maand, laat ik het zo zeggen:D

Ben benieuwd hoe het uitpakt man. Hoelang duurt de cycle? En ben je al een beetje geacclimatiseerd daar?
Reden voor smolov JR was dat, om het schema te doen, ik alleen maar een bench nodig had :p Die kom je in elk land wel tegen.

Ben ook benieuwd, moet nog twee weken door. Deze week is 6x6x80, 7x5x85, 8x4x90 en 10x3x95. Dan volgende week nog 6x6x82.5, 7x5x87.5, 8x4x92.5 en 10x3x97.5. Dan 1 of 2 weken deloaden/rusten en toppen.
Begin nu wel redelijk geacclimatiseerd te raken, slaapritme is alleen een beetje funky door t studentenleven en het weer hier is echt bizar (in de loods van de SWF is het gemiddeld 34 graden en flink benauwd). Veel eten vind ik hier ook lastig, heb ook geen eigen koelkast en kan hier niet koken. Ben dus een beetje afhankelijk van 2L van die anabole chocomel/melk en wat ik verder haal bij de Hawker centres of Subway elke dag.

Edit:
Nog iets van 30-50 wijde/smalle/mixed etc. pull ups gedaan in setjes van 6-10, nog twee setjes push ups en wat band pullaparts.

Laatst bewerkt:
Véél betere training dan de afgelopen twee keer. Voeding, slaap en hydratatie zijn de afgelopen dagen veel beter gegaan.

Smolov JR Bench 2.2:
A. Bench press, pinky, 3-5min rust:
Plyo push ups
2x3x60

7x5x85

B1. Bent over raise:
8x12
2x8x15
B2. Side raise:
8x12
2x8x15

C. Squat:
5x50
5x100

3x5x120

D. DB curl:
8x20

Comments:
Prima. Squats lineair verhogen icm met Coan op de vrijdag/zaterdag.

Edit: sinds gisteren ook 600gr crea mono van ON gehaald voor 50 SGD (ong. 30 euro). :roflol: supps zijn hier knager duur.
Edit2: Vanavond ook training met het uni 7s rugbyteam. Ben benieuwd naar t niveau hier

Laatst bewerkt:
Nice, laat ze maar eens zien hoe we hier rugby spelen!

Gisteravond dus;
Rugby:
1,5u 7s training

Heel-veel-lopen.

Interessant, ik volg!

Welkom chef.

Zojuist, tis hier nu 14:45;

Smolov JR Bench 2.3:
A. Bench press, pinky, 5min rust:

2x3x50
3x plyo pushup
3x70
3x plyo pushup
2x80

8x4x90

Comments:
Laten we voorop stellen; gehaald is gehaald. En blijkbaar is t zo dat wanneer je deze training haalt, je er van uit gaan dat je de cycle ook af zult maken. Geen fails, en de laatste set met muziek en psyche-up heb ik ook echt vernietigd. Was de beste set.
Iets kritischer; zaten best wat reps tussen dat mn kont van de bank kwam. Moet ik afleren.

Je blijft aardig strict qua trainings plannen, knap. Ging het beetje met 7, s daaro

Altijd leuk 7s, not...

Je blijft aardig strict qua trainings plannen, knap. Ging het beetje met 7, s daaro
Komt omdat ik hier pas net ben en druk bezig ben met het regelen van vakken hier en dergelijke. Zodra het reizen begint zal het wel wat onregelmatiger worden.

7's ging prima. Donderdag worden de teams bekend gemaakt voor t universiteiten 7s toernooi ( team 1 t/m 3 of zo, zijn ~40 spelers). Heb pas 1 keer getraind, maar hoop dat ik in 1 zit.
Haha, tis hard werken. Ben vooral benieuwd wat t voor Smolov doet, heb nu al moeite met veel vreten en zal dus nog meer naar binnen moeten gaan schuiven.

Laatst bewerkt:
Vanavond;
Rugby:
2u 7s training op astroturf veld

Finaal gesloopt. Even kijken wanneer ik nu mn deadlifts wil doen, zal morgen sowieso Smolov 2.4 doen, maar heb zaterdag ook een feestje waar ik niet met verrotte hammies en glutes wil staan.. Nog even aankijken.

Smolov JR Bench 2.4:
A1. Bench press, cm binnen de ring, 5-7min rust:
2x5xBar
2x3x40
3 plyo pushups
3x60
2x80

10x3x95

Comments:
Klein beetje hulp op de laatste rep van set 6. Te kort gerust. De sets daarna langer gerust en deze gingen allemaal erg hard en uiteraard zonder hulp van de spotter. Erg tevreden, techniek was behoorlijke solid.

Coan Deadlift 3:
A. Deadlift:
2x3x70
3x110
2x140
1x160
2x177,5

B. Speed DL, 90s:
6x3x147,5

Circuit, 90s tussen oefeningen, 3min tussen circuits:
C1. SLDL, toes up:
3x8x80
C2. BB row:
3x8x80
C3. Chins op ringen:
3x8xBW
C4. SSB arched GM's:
3x8xSSB+50

OH press fatbar 2x10xBar
Fly 15x8
Tri ext. 15x8

Comments:
Prima, techniek wordt zo langzamerhand ook weer beter. Circuit was wel taai, vooral de SSB GM's .

Lekker volume benchwerk kerel. Gaat dat een beetje de goede kant op qua kracht? Was toch altijd een zwak puntje bij je?

Smolov jr voor bench gaat netjes man. Dit zijn ondertussen al dikke vpr's wat je aan het drukken bent?
Ben ook benieuwd hoe dat Coan deadlift schema uitpakt, zat er ook aan te denken die eens te draaien.

Typisch ook weer hoe ze overal ter wereld betere gyms hebben dan in Nederland.

Lekker volume benchwerk kerel. Gaat dat een beetje de goede kant op qua kracht? Was toch altijd een zwak puntje bij je?

Denk het wel, heb het gevoel dat het in verhouding aan het trekken is. Toppen over een paar weken zal wat meer duidelijkheid geven.

Smolov jr voor bench gaat netjes man. Dit zijn ondertussen al dikke vpr's wat je aan het drukken bent?
Ben ook benieuwd hoe dat Coan deadlift schema uitpakt, zat er ook aan te denken die eens te draaien.

Typisch ook weer hoe ze overal ter wereld betere gyms hebben dan in Nederland.
Sowieso dikke vpr's inderdaad. Maar moet natuurlijk nog zien of ik er ook echt een nieuw 1RM uit ga slepen (meer dan 110).
Coan bevalt tot dusver wel. Vind het prettig om, in tegenstelling tot bij westside, nu wat meer volume te maken op mn deadlift. Techniek word steeds weer beter nu.

Gisteravond voor het eerst sinds lange tijd weer gedronken, niet extreem veel maar toch. Fantastisch mooie avond gehad, maar stond daardoor wel een beetje huiverig tegenover de training van vandaag;

Smolov JR Bench 3.1:
A. Bench press, pinky, ~3-4min rust:
2x5xBar
3x40
3x60
3 plyo pushups

6x6x82.5

B. Rug, 90s tussen oefeningen:
10xBW pull ups
10xBW chin ups
15x36 chestsupported row, neutral
15x36 chestsupported row, wide OH
6xBW pull-up

C. DB curl:
8x20

Comments:
Easy.

Pilsje op z, n tijd hoort erbij natuurlijk. Die heb je er ook weer uit getraind zie ik, haha.

Pilsje op z, n tijd hoort erbij natuurlijk. Die heb je er ook weer uit getraind zie ik, haha.

Haha, was echt een onverwachts goede training ondanks dat.

Herstel is de afgelopen dagen dus niet geweldig geweest en was daardoor vandaag de hele dag slaperig. Zaterdag de hele nacht staan stampen als een dwaas en kort geslapen. Zondag op maandag 6u getukt ivm een klein uitstapje naar Maleisië en die avond weer volgas 7s getraind. En maandag op dinsdag ook maar 5 of 6u geslapen omdat ik laat terug was van rugbyen en de volgende ochtend vroeg op moest voor college.

Voor vandaag dan, met waanzinnig veel tegenzin mezelf naar de gym gesleept :o;
Smolov JR Bench 3.2:
A. Bench press, pinky, 4-5min rust:
8xBar
3x40
3 plyo pushups
3x60
3 plyo pushups
1x80

7x5x87.5

B. Upright row:
2x12x40

C. Wide Pull-ups:
2x10xBW

D. Push-ups:
20xBW

Comments:
Geen handouts of spotter, was echt ultiem k*t met de bankdrukbank op campus. Elke set dus beginnen met een partial vanaf de pinnen.
Allerlaatste rep eigenlijk gemist, een combinatie van te kort gerust en k*t unracken, maar vooral omdat een of andere beunhaas mij ongevraagd besloot te spotten aan 1 kant (het halter werd op de laatste rep dus ineens aan 1 kant opgetild.. ). Had em anders denk ik wel gehad.

Ondanks dat die laatste rep me bijzonder irriteert, ben ik wel tevreden over vandaag. Was de hele dag super moe en had helemaal geen zin om te trainen. Maar de benches gingen eigenlijk behoorlijk goed, barpath was mooi recht en de reps goed gecontroleerd. Pec/triceps pomp ook insane.

Zit trouwens ook in het eerste team voor t 7s toernooi, krijg dus waarschijnlijk volgende week ofzo teamkit :D.

Hahaha, "I got you, bro!". Waardeloze mensen zijn dat. En dan boos worden omdat jij boos wordt.

Hahaha, "I got you, bro!". Waardeloze mensen zijn dat. En dan boos worden omdat jij boos wordt.

Was ook echt bizar. Die vent liep langs en tilde de sleeve eventjes op ??? Haha

Smolov JR Bench 3.3:
A. Bench press, pinky, 6min rust:
8xBar
3x40
3 plyo pushups
3x60
3 plyo pushups
2x80

8x4x92.5

Comments:
Vandaag met een maatje samen getraind die nog redelijk beginner is, maar wel zeer fijne handouts gaf. Hele lekkere training gehad, techniek was solid en nergens misses of zware grinders gehad.
Bijzonder tevreden, nog 1 smolov training te gaan. Morgen of zaterdag 10x3x97,5.

Rugby;
2u 7s, ging lekker

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven