- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet morgen...

Succes man .

. Ik wist dat het zwaar ging worden maar jezus zo zwaar, respect voor degenen hier die al jaar en dag deze lifestyle volhouden.Was bij mij niet echt het probleem denk ik, squats werken tenslotte ook mijn rug, en het is niet dat ik rugpijn heb ofzo, eerder dezelfde soort van verzuring als in mijn benen en schouders.Ik squat ook veel te laag. Ik wist niet dat dit zo'n probleem was. Te laag gaan kan dit dan?
Thanks man, ga ik zeker doen! Succes ook jij met je volgende trainingen, ik ben benieuwd !Je gaat lekker man!
Je kan ook een keer 90 graden draaien en dan gaan squatten. Dan kan je zien of je rug recht is en/of je diep genoeg gaat.
Thanks man!Thanks man, ga ik zeker doen! Succes ook jij met je volgende trainingen, ik ben benieuwd !

Ja ben 20, en sinds ik aan de eiwitten zit heb ik kapotveel zin om te trainen in de gym. Daarom niet voor 18 innemen, te gevaarlijk enzo.Thanks man!
Ben je btw al 18? Anders geen eiwitten he![]()
Haha ik heb maar 1x eiwitpoeder genomen.Ja ben 20, en sinds ik aan de eiwitten zit heb ik kapotveel zin om te trainen in de gym. Daarom niet voor 18 innemen, te gevaarlijk enzo.

Ja ben 20, en sinds ik aan de eiwitten zit heb ik kapotveel zin om te trainen in de gym. Daarom niet voor 18 innemen, te gevaarlijk enzo.
.Haha ik heb maar 1x eiwitpoeder genomen.
Eiwit haal ik uit mijn voeding. Ik eet niet eens kwark enz maar haal wel mijn 2x BW aan eiwitten in gram. Al die supplementen en eiwitpoeder heb je niet nodig hoor. Je kan het heel goed zonder![]()
Nee was maar een grapje hoor, mijn naam komt uit het topic ' Citaten van verstandlozen '. Naar mijn mening het beste topic dat DBB ooit had.( buiten sniperX zijn verhalen maar die zijn dan ook legendarisch). Ik neem momenteel geen eiwitshakes, haal zat eiwitten uit mijn voeding hoor.Haha ik heb maar 1x eiwitpoeder genomen.
Eiwit haal ik uit mijn voeding. Ik eet niet eens kwark enz maar haal wel mijn 2x BW aan eiwitten in gram. Al die supplementen en eiwitpoeder heb je niet nodig hoor. Je kan het heel goed zonder
Maar als het voor jou werkt, moet je het gewoon nemen! Het is bij mij meer zo dat mijn ouders het niet voor mij kopen, anders had ik het ook allang gedaan![]()