AndroidHealthClinic

Stronglifts 5x5 log

• Topic Starter Topic Starter
Die eiwitten zijn ook veel te anabolisch voor minderjarigen.. shame on me :eyes:.

Anyways trainingen gaan lekker man! De beste tip die ik kan geven is echt zoveel mogelijk aan je vorm werken als je maar kan.
Ga zo door!
Thanks man, jij bent ook faking sterk voor een 16 jarige, heb ook alwat in jouw log gelezen hoor. Texas method is een interessant schema en ben zeker benieuwd welke gains jij er uit kan halen.

Thanks man, jij bent ook faking sterk voor een 16 jarige, heb ook alwat in jouw log gelezen hoor. Texas method is een interessant schema en ben zeker benieuwd welke gains jij er uit kan halen.

Dank u dank u. Zeker een schema om aan te raden!
Het is ook gewoon heel fijn dat het eigenlijk meer een template is waardoor je het schema zelf aardig kan aanpassen naar je eigen wensen. Elk lichaam is ook anders dus dat heeft weer veel voordelen tegenover het uitproberen van 20 schema's die uiteindelijk niet gaan werken.

Alhoewel je op intermediate level ook altijd wel zal groeien :).

Ik eet wel altijd kwark maar dat voelt altijd als een steen op mijn maag, bestaat er nog een vervanging voor kwark met soortgelijke prijs?
Het enige voor een soortgelijke prijs is mozzarella. Het is lekker en bevat best veel kcal (maar ook weer veel vet, dus in de cut niet zo handig)

Als je iets wilt hebben met eiwit én kcal dan moet je vooral dit nemen :

Ongezouten pinda's
Veel melk 1-1,5L
8-10 sneetjes volkoren brood
Kipfilet plakjes
Vlees bij het avondeten
Mozzarella
Eieren

Dit is wat ik vooral eet en ik kom makkelijk aan mijn eiwitten.

Het enige voor een soortgelijke prijs is mozzarella. Het is lekker en bevat best veel kcal (maar ook weer veel vet, dus in de cut niet zo handig)

Als je iets wilt hebben met eiwit én kcal dan moet je vooral dit nemen :

Ongezouten pinda's
Veel melk 1-1,5L
8-10 sneetjes volkoren brood
Kipfilet plakjes
Vlees bij het avondeten
Mozzarella
Eieren

Dit is wat ik vooral eet en ik kom makkelijk aan mijn eiwitten.

Helaas net begonnen aan de cut. Mozzarella zal ik zeker onthouden voor wanneer ik ga bulken aangezien dat wel echt heerlijk is :)!
Eieren zal ik nooit zat van worden, eet nu al bijna een jaar lang elke dag standaard 3 eieren met groente mix en eventueel nog toevoegingen als champignons, tomaten, pepers etc.
Kruiden die ik standaard toevoeg zijn dan: Zout, peper, kurkuma en Italiaanse kruiden.

Dank u dank u. Zeker een schema om aan te raden!
Het is ook gewoon heel fijn dat het eigenlijk meer een template is waardoor je het schema zelf aardig kan aanpassen naar je eigen wensen. Elk lichaam is ook anders dus dat heeft weer veel voordelen tegenover het uitproberen van 20 schema's die uiteindelijk niet gaan werken.

Alhoewel je op intermediate level ook altijd wel zal groeien :).
Hoe lang heeft het geduurd voor jou om powercleans te leren? Ben op dit moment nog niet geinteresseerd in de weightlifting lifts maar kan op langere termijn wel geinteresseerd zijn door de carryover naar andere sporten.

Hoe lang heeft het geduurd voor jou om powercleans te leren? Ben op dit moment nog niet geinteresseerd in de weightlifting lifts maar kan op langere termijn wel geinteresseerd zijn door de carryover naar andere sporten.

Ben nog steeds wat in de leer maar ik heb dingen altijd redelijk snel geleerd. Powercleans beheers ik overigens wel al redelijk :).

je weet toch dat eiwitpoeder een restant is van de zuivelindustrie? met andere woorden het is droge kaas/melk/kwark/yoghurt :p en best goedkoop als je % eiwit uitrekent per euro.

2 kilo kip = 520 gram eiwit = 16-19 euro (In België) 27,4 tot 32.5 gram eiwit per euro
2 kilo Whey = 1600 gram eiwit = 32 euro (Myprotein gebruik ikzelf, meestal nog goedkoper door aanbiedingen) 50 gram eiwit per euro.

Dus als je later zelf je pikuren moet kopen is whey een goede optie.

je weet toch dat eiwitpoeder een restant is van de zuivelindustrie? met andere woorden het is droge kaas/melk/kwark/yoghurt :p en best goedkoop als je % eiwit uitrekent per euro.

2 kilo kip = 520 gram eiwit = 16-19 euro (In België) 27,4 tot 32.5 gram eiwit per euro
2 kilo Whey = 1600 gram eiwit = 32 euro (Myprotein gebruik ikzelf, meestal nog goedkoper door aanbiedingen) 50 gram eiwit per euro.

Dus als je later zelf je pikuren moet kopen is whey een goede optie.
Let ook op het verschil tussen dierlijke en plantaardige eiwitten he. En liever een stuk kip op mijn bord dan een schep whey :)

je moet me eens wat zaad verkopen van die kaasplanten dan ;-)

en inderdaad op mijn bord liever kip als ik maar 130 gram eiwitjes per dag zou moeten eten :p. Als je 200 gram moet eten ben ik blij dat ik eens een kommetje yoghurt met whey doorgedraait in de diepvries kan steken en een top ijsje kan eten :brew:

je moet me eens wat zaad verkopen van die kaasplanten dan ;-)

en inderdaad op mijn bord liever kip als ik maar 130 gram eiwitjes per dag zou moeten eten :p. Als je 200 gram moet eten ben ik blij dat ik eens een kommetje yoghurt met whey doorgedraait in de diepvries kan steken en een top ijsje kan eten :brew:
Das ook waar :o. Ik heb het nu gewoon nog niet nodig om aan mijn eiwitten te komen. Ik drink al 1L melk per dag, eet zeker elke dag paar honderd gram vlees of vis. Dan ben ik al bijna aan mijn eiwitten.

never the less Goed bezig gasten!

5x5x77,5kg squat gelukt
5x5x45kg bench press gelukt ( verassend makkelijk nog steeds )
5x5x47,5 pendlay row gelukt ( eindelijk volgende keer met 15kg platen die deftige grootte hebbe zodat ik niet steeds te laag moet beginnen met rowen )

Shit man je gaat mij nog inhalen :(

Goed bezig :thumbs:

5x5x80kg squat gelukt
5x5x30kg overhead press gelukt ( schouders verzuurd lel )
1x5x90kg deadlift ( rug verzuurd lel )
Dit is de laatste training tot volgende week vrijdag ten vroegste, vertrek nl. zondag op katabool paasverlof tot en met donderdag. Vanaf dan gaan we weer steenhard om die 100kg op squat en deadlift te halen.

Wanneer je moeder erachter komt dat je broeken te klein zijn want dikkere benen door squats :roflol::roflol::roflol:

5x5x70kg squat gelukt
5x5x47,5 pendlay row gelukt
5x5x42,5 bench press gelukt
Na een week vakantie begin ik terug vanaf 70kg squat, oa door 5-6 slaap per nacht waar ik normaal 8-9 uur slaap, minder eten dan normaal, maar vooral een verkoudheid die mij belet om voldoende te ademen waardoor ik na 1set 5x75kg besloot om verder te deloaden naar 70kg. Ga nu ook het verschil tussen squat en deadlift op 15kg zetten, zodat ik niet veel sneller plateau op squat dan op deadlift.
Ben zeker niet gedemotiveerd ofzo hierdoor, eerder gemotiveerd want zag 65,5kg op de weegschaal staan deze morgen.

Terug
Naar boven