MuscleMeat

Strongwoman Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je doet 15 juni ook niet meer mee dan of dat nog wel?

Op zich helemaal niet verkeerd toch om eens een tijdje in andere rep ranges te trainen, krijg je ook weer wat meer plezier er in waarschijnlijk

Aaargghh gister was het weer gefrustreerd de sportschool in en er nog gefrustreerder uit.. dus ik heb een moeilijke maar slimme beslissing genomen voor voorlopig.
Ik laat de kracht voor wat het is en ga alles 4x10/4x12 doen. Ben ik van het gezeur af, heb ik meer conditie en kracht komt wel weer.
Focus ligt nu op m'n lichaam want daar ben ik nooit tevreden over geweest maar ziet er nu al beter uit dan wat het was.
Before foto's gemaakt en dan over een tijd weer wat foto's maken.
Onderdelen blijf ik trainen, maar lichter en meer conditioneel. Ik denk dat ik mezelf dan een stuk beter ga voelen want de laatste paar maanden is het alleen maar janken in de sportschool.

oef, lastig; die frustratie, dat gezeyr, de ontevredenheid.
Knap dat je de knoop hebt doorgehakt. Veel succes en ik hoop dat het het gewenste effect heeft en je rap weer plezier hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Je doet 15 juni ook niet meer mee dan of dat nog wel?

Op zich helemaal niet verkeerd toch om eens een tijdje in andere rep ranges te trainen, krijg je ook weer wat meer plezier er in waarschijnlijk

Klopt, heb het er ook even bijgezet!

Nee inderdaad, ik had nog wel plezier hoor maar de kracht wilt even niet op het moment.

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

oef, lastig; die frustratie, dat gezeyr, de ontevredenheid.
Knap dat je de knoop hebt doorgehakt. Veel succes en ik hoop dat het het gewenste effect heeft en je rap weer plezier hebt.

Ik was eerst te koppig, wilde het absoluut niet toegeven dat het niet ging.. Plezier heb ik sowieso wel hoor!!!

Eerste training met baby weights... gotta start over again. :rolleyes:

Maandag.

Bench Press, close grip.
Warming uo
8x20 kg
8x20 kg
8x30 kg
8x40 kg
Worksets
8x50 kg
8x50 kg
8x52,5 kg
8x55 kg

Strict Press.
8x30 kg
8x30 kg
8x30 kg
8x30 kg

Incline Dumbbell Press.
8x18 kg
8x18 kg
8x18 kg
8x18 kg

Dumbbell Shoulder Press.
12x12 kg
12x12 kg
12x12 kg
12x12 kg

Side Lateral Raise.
10x
10x
10x
10x

Front Raise.
10x
10x
10x
10x

Tricep Pulldown.
12x
12x
12x
12x

Goeie keuze denk ik.

Altijd doen wat je leuk vind.

Ja denk ik ook wel... Heb alleen nog wel wat sterkste man wedstrijden gepland dus benieuwd hoe dat dan gaat. Oh en sterkste vrouw van Nederland ook nog..

Aaargghh gister was het weer gefrustreerd de sportschool in en er nog gefrustreerder uit.. dus ik heb een moeilijke maar slimme beslissing genomen voor voorlopig.
Ik laat de kracht voor wat het is en ga alles 4x10/4x12 doen. Ben ik van het gezeur af, heb ik meer conditie en kracht komt wel weer.
Focus ligt nu op m'n lichaam want daar ben ik nooit tevreden over geweest maar ziet er nu al beter uit dan wat het was.
Before foto's gemaakt en dan over een tijd weer wat foto's maken.
Onderdelen blijf ik trainen, maar lichter en meer conditioneel. Ik denk dat ik mezelf dan een stuk beter ga voelen want de laatste paar maanden is het alleen maar janken in de sportschool.

De combi zwaar trainen en daarbij wat pompen, werkt voor mij op dit moment niet want als ik al moeite heb met 5x95 squat, dan houd het voor mij al op.
Dan kan ik beter crossfit gaan doen, maar dan gaat Maurits bij me weg dus laten we dat maar niet doen. :P

NK Raw doe ik dus ook niet meer aan mee, ik had me nog niet ingeschreven ook.

Ja altijd in de ochtend en pwo en post. Werkt niet.. als ik meer carbs eet dan normaal op een dag als ik zwaar moet, gaat het vaak nog slechter lijkt wel. Maar zoals je hier boven kunt lezen hoef ik dus niet veel carbs meer.

Sterkte.. Wat een gedoe he? Uiteindelijk is het belangrijk dat je aan het eind van je training tevreden bent met wat je hebt gedaan, en hoeveel kilo er dan op die bar zat of hoe je hebt getraind maakt niet zoveel uit. Hoe jij je erbij voelt wel.

Soms is het beter gewoon even een andere weg in te slaan. Misschien dat je over een paar weken alweer zegt van, nu wil ik het helemaal terug oppakken, en dan kom je nog sterker terug.

Stay strong!

Thanks! Ja daar heb je helemaal gelijk in, dat over een paar weken ik weer heb van dat die 4x10 voor mij gewoon echt niet werkt maar dan gewoon weer kracht ga doen alleen minder gewicht...
We zien wel! Eerst dit eens even bekijken. :)

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Het moment waar ik op heb gewacht:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f274/sterkste-man-105-kg-sterkste-vrouw-nederland-2014-a-367874/

Sterkste vrouw van Nederland 2014!

Eindelijk kan ik een keer laten zien wat ik kan en proberen de titel te veroveren! Zoooooooooo veel zin in! :D

Erg gaaf dat je meedoet!!!! :D
Is hier vlak in de buurt, dus ik ga zeker proberen om te komen.

ik hoop dat er veel tegenstand is en dat je die allemaal verpletteren zal...

gaaf!!
veel succes in de voorbereiding.

Ja idd, hoop ook dat je wat tegenstand hebt. Misschien is het een idee om vrouwelijke jongetjes ook toe te laten?

Yayyy lekkere training gehad, ik ben dus eigenlijk helemaal niet slap geworden als dat ik dacht. :P
BW vanmorgen: 77,5 kg

Woensdag.

Full Squat.
Ik doe hem voortaan full, dan kan het alleen maar weer meevallen als ik net onder par moet squatten.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
8x50 kg
8x70 kg
Worksets
8x80 kg
8x82,5 kg
8x82,5 kg
8x85 kg
Nice, doel is 8x100!

Zercher Squat.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
8x40 kg
Worksets
8x50 kg
8x50 kg
8x50 kg
8x50 kg

Overhead Squat. Yess deze oefening is ZO fijn!
Eerst even weer proberen met de stang 2x8
6x30 kg
6x32,5 kg
6x35 kg
6x37,5 kg
Lekkerrrrr binnenkort weer met 40 kg en meer. Heb deze oefening gemist!

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Erg gaaf dat je meedoet!!!! :D
Is hier vlak in de buurt, dus ik ga zeker proberen om te komen.

Nice! Lijkt me leuk!

ik hoop dat er veel tegenstand is en dat je die allemaal verpletteren zal...

gaaf!!
veel succes in de voorbereiding.

Wie weet!! Vind het alleen al gaaf dat het eindelijk georganiseerd word! :D Thankkssss!

Ja idd, hoop ook dat je wat tegenstand hebt. Misschien is het een idee om vrouwelijke jongetjes ook toe te laten?

Nee joh volgens mij doen er een stuk of 6 mee!

Gaaf dat je meedoet. Als ik vrij ben kan ik ook wel kijken. Vanuit hier wel te doen.

Doen er wel veel vrouwen mee aan de sterkte vrouw wedstrijden? En heb je zelfde of verschillende onderdelen vergeleken met de mannen?

Nee er doen weinig vrouwen aan sterkste vrouw wedstrijden, bijna niemand. Ik heb Ielja Strik uitgenodigd, dus hopelijk doet ze mee. Dan heb ik ook wat tegenstrijd.

Ook doet er een meisje mee uit België, die traint ook serieus!

Geen idee wat de onderdelen zijn, dat word volgende week bekend gemaakt.

Wel leuker als je wat tegenstand hebt. Maakt het meer een wedstrijd.

Full squat is zeker geen slechte toevoeging aan je routine, maar ik zou ook de parallel squat blijven doen om het gevoel te houden. Ik merkte zelf toen ik een lange tijd geen par maar full deed dat ik toen ik terug ging echt weer moest zoeken hoe diep ik moest zakken.
Daarnaast kan je, als je tot parallel squat, meer kilo's aan en prikkel je je zenuwstelsel dus beter.

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

she-males! haha

Full squat is beter voor m'n kont want die moet groeien, gaat mij niet zo zeer om of ik dan nog weet hoe ver ik moet tot net over par want ik squatte altijd te diep voor PL wedstrijden! :P

Vrijdag.

Deadlift.
Warming up
8x70 kg
8x70 kg
5x100 kg
5x120 kg
Worksets
5x140 kg
3x150 kg
3x150 kg
Zoooo zwaar om met een goeie techniek te liften maar ik moet maar eens gaan aanhouden. Schouders niet over de stang laten hangen, kont zo laag als ik kans.. die hamstrings maar eens laten werken.

Snatch Grip Deadlift.
6x90 kg
6x90 kg
6x90 kg
6x90 kg

Chin Up.
5xBW
5xBW

Hammer Chin Up.
4xBW
4xBW

Face Pull.
10x20 kg
10x20 kg
10x20 kg
10x20 kg

Seated Cable Row.
10x40 kg
10x40 kg
10x40 kg
10x40 kg

317b9z5.jpg

Nu genieten van m'n luchtige proteïne toetje! :P

Maandag.

Strict Press.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x30 kg
Worksets
5x40 kg
5x42,5 kg met veel moeite
5x40 kg
5x40 kg
5x40 kg

Bench Press, close grip, paused.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x50 kg
5x60 kg
Worksets
3x70 kg
3x72,5 kg net aan
3x70 kg

Toch maar weer even op kracht getraind, kon het niet laten.. wel meteen gefrustreerd na het bankdrukken want dat is eigenlijk om te huilen.

Front Pulldown.
10x
10x
10x
10x

Shoulder Press.
10x
10x
10x
10x

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven