- Waardering
- 15.484
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aaargghh gister was het weer gefrustreerd de sportschool in en er nog gefrustreerder uit.. dus ik heb een moeilijke maar slimme beslissing genomen voor voorlopig.
Ik laat de kracht voor wat het is en ga alles 4x10/4x12 doen. Ben ik van het gezeur af, heb ik meer conditie en kracht komt wel weer.
Focus ligt nu op m'n lichaam want daar ben ik nooit tevreden over geweest maar ziet er nu al beter uit dan wat het was.
Before foto's gemaakt en dan over een tijd weer wat foto's maken.
Onderdelen blijf ik trainen, maar lichter en meer conditioneel. Ik denk dat ik mezelf dan een stuk beter ga voelen want de laatste paar maanden is het alleen maar janken in de sportschool.
Je doet 15 juni ook niet meer mee dan of dat nog wel?
Op zich helemaal niet verkeerd toch om eens een tijdje in andere rep ranges te trainen, krijg je ook weer wat meer plezier er in waarschijnlijk
oef, lastig; die frustratie, dat gezeyr, de ontevredenheid.
Knap dat je de knoop hebt doorgehakt. Veel succes en ik hoop dat het het gewenste effect heeft en je rap weer plezier hebt.

Aaargghh gister was het weer gefrustreerd de sportschool in en er nog gefrustreerder uit.. dus ik heb een moeilijke maar slimme beslissing genomen voor voorlopig.
Ik laat de kracht voor wat het is en ga alles 4x10/4x12 doen. Ben ik van het gezeur af, heb ik meer conditie en kracht komt wel weer.
Focus ligt nu op m'n lichaam want daar ben ik nooit tevreden over geweest maar ziet er nu al beter uit dan wat het was.
Before foto's gemaakt en dan over een tijd weer wat foto's maken.
Onderdelen blijf ik trainen, maar lichter en meer conditioneel. Ik denk dat ik mezelf dan een stuk beter ga voelen want de laatste paar maanden is het alleen maar janken in de sportschool.
De combi zwaar trainen en daarbij wat pompen, werkt voor mij op dit moment niet want als ik al moeite heb met 5x95 squat, dan houd het voor mij al op.
Dan kan ik beter crossfit gaan doen, maar dan gaat Maurits bij me weg dus laten we dat maar niet doen.
NK Raw doe ik dus ook niet meer aan mee, ik had me nog niet ingeschreven ook.
Ja altijd in de ochtend en pwo en post. Werkt niet.. als ik meer carbs eet dan normaal op een dag als ik zwaar moet, gaat het vaak nog slechter lijkt wel. Maar zoals je hier boven kunt lezen hoef ik dus niet veel carbs meer.

Erg gaaf dat je meedoet!!!!
Is hier vlak in de buurt, dus ik ga zeker proberen om te komen.
ik hoop dat er veel tegenstand is en dat je die allemaal verpletteren zal...
gaaf!!
veel succes in de voorbereiding.
Thankkssss!Ja idd, hoop ook dat je wat tegenstand hebt. Misschien is het een idee om vrouwelijke jongetjes ook toe te laten?
Ja idd, hoop ook dat je wat tegenstand hebt. Misschien is het een idee om vrouwelijke jongetjes ook toe te laten?
Full squat is beter voor m'n kont want die moet groeien, gaat mij niet zo zeer om of ik dan nog weet hoe ver ik moet tot net over par want ik squatte altijd te diep voor PL wedstrijden!![]()