apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ah op die fiets.Omdat je waarschijnlijk lekkere en uitgebreider wilt gaan eten dan wat je zelf op tafel kunt zetten.
Nee niet per se.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah op die fiets.Omdat je waarschijnlijk lekkere en uitgebreider wilt gaan eten dan wat je zelf op tafel kunt zetten.
Net na een dieet en met een zwangere vriendin die snel misselijk wordt en daardoor veel eten laat staan is het voor mij wel makkelijk om over boord te gaan😂Hoezo niet? Kzat te denken aan Thai's o.i.d.. Grieks is ook nice.
Ja precies.
Ik ben niet van plan mij 1x per week vol te stouwen hè. Kweetnie hoe jullie dat doen als jullie uit eten gaan.
Volgende week weer?Ik heb echt belachelijk veel dorst. Iets van 2 liter gedronken en heb nog steeds dorst. Heb nu al spijt van die pizza.
Maar hij was wel lekker.

Nee
500 kcal per maaltijd is nou ook niet bepaald hoogIk zie vaak maaltijden langskomen van 500/700 calorieën per stuk. Vanwaar dat je kiest voor maaltijden met een hoog aantal calorieën en weinig volume i.p.v. meer volume en minder calorieën?
Als het voor jou werkt, werkt het voor jou.Als ik elke dag dezelfde bakjes ga eten word ik denk ik helemaal gek. En krijg ik honger. Voor sommigen (zoals @mindcontrol) werkt die methode juist top.
Voor anderen, waaronder ik( helaas) niet. Daarom heb ik nu ong 30 maaltijden in m'n vriezer zitten + 36 gehaktballen (=+18 maaltijden) + nog paar liter soep + nog shitload aan vlees en vis waarmee ik kan variëren.
Naja.. dat ligt aan je caloriedoel. Hij zit als ik me niet vergis op 2000? Het is overigens geen commentaar, je moet doen wat voor jou persoonlijk het beste werkt.
Als ik cut eet ik ook liever geen grote volumes. Ik kan beter met de honger omgaan dan me vol stoppen met kilos groenten die me dan weer 5x per dag aan de dunne zetten.Naja.. dat ligt aan je caloriedoel. Hij zit als ik me niet vergis op 2000? Het is overigens geen commentaar, je moet doen wat voor jou persoonlijk het beste werkt.