MuscleMeat

Contest Log Strudel's Grote CUT log

Hoezo niet? Kzat te denken aan Thai's o.i.d.. Grieks is ook nice.

Ja precies.

Ik ben niet van plan mij 1x per week vol te stouwen hè. Kweetnie hoe jullie dat doen als jullie uit eten gaan.
Net na een dieet en met een zwangere vriendin die snel misselijk wordt en daardoor veel eten laat staan is het voor mij wel makkelijk om over boord te gaan😂

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond lekker uit eten geweest. Eerst een top armen training gedaan, gevolgd door een half uur intensief zwemmen (40 baantjes HIIT borstcrawl) en daarna lekker gegeten.

Totaal Kcal vandaag? Denk rond de 3000. Is alsnog een deficit.

Morgen weer aan de prepbakjes.
Ontbijt -lekker scherp. Zelfde als gister.
20230621_083929.jpg

Diner
20230621_175529.jpg

20230621_182335.jpg
20230621_182318.jpg

Alle gerechten hebben we gedeeld.

Apfel's eigen eten is gewoon te lekker 😆 cheaten valt tegen.

*Van gister*
Samenvatting Dag 15 - Woensdag 21 juni 2023 - Biceps/Triceps

Startgewicht:109,2kg
Ochtendgewicht:105,5kg

Krachttraining:
Screenshot_20230622-080312_JEFIT.jpg

Cardio:
Zwemmen: 1000 m HIIT borstcrawl

Stappen: 8,2k

Opmerkingen
Lekker dagje armen getraind + military press. Alles voelde goed uitgerust dus ik dacht wat extra military is altijd goed. Is samen met deadlift m'n favo oefening.

Lichte steek in m'n schouder. Was weg na de 1e warming-up set met barbell only. Binnenkort spelen met variatie in de reprange op military. Soms 8,7,6,5. Ander keren <5 reps. Soms 12,11,10.

Zwemmen ging top, was helemaal buiten adem na 1000m. Lekker.

Vooruitgang sinds vorige training:
Military ging ondanks zelfde gewicht makkelijker dan vorige keer. 5x70 moet wel lukken binnen een paar weken denk ik. Overhead biceps curl elke training +2kg per kant erbij kunnen plakken. Triceps en biceps worden weer sterker. Mooi hoe snel dat allemaal weer gaat na een lange tijd eruit te zijn geweest.

Totale macro's over de hele dag :
Ik denk ergens rond de 3000. Kan die pizza moeilijk tracken. Donderdag weer clean aan de prepbakjes.

Vandaag ff wat lager in de carbs en kcal en hoger in de eiwitjes na de pizza van gister. Als ontbijt 50 g whey shake genomen. Nu pas m'n eerste maaltijd.

Heb geen honger trouwens, hoogstens lichte trek. Wel veel dorst..

250 g shoarma met 2 eitjes, wat groenten en 4 rawids. Uit de wok.
20230622_121016.jpg
Screenshot_20230622-115602_MyFitnessPal.jpg

Ik zie vaak maaltijden langskomen van 500/700 calorieën per stuk. Vanwaar dat je kiest voor maaltijden met een hoog aantal calorieën en weinig volume i.p.v. meer volume en minder calorieën?

Deze maaltijd is geen weinig volume. Ik zit helemaal vol.

Maar ik eet gewoon wat ik lekker vind en zorg dat ik elke dag aan mijn macro's en kcal kom. Gaat tot nu toe prima. Ik heb ook helemaal geen honger. Ook 's nachts niet.

Dus ja geen idee eigenlijk waarom. Ik doe wat goed voelt en macro's conform mijn dagelijkse doelen.

Als het werkt om op deze manier te eten wat je lekker vindt en toch je doelen te bereiken is dat toch mooi?
Mocht je stagneren dan heb je nog genoeg wat je aan zou kunnen scherpen.

Als ik elke dag dezelfde bakjes ga eten word ik denk ik helemaal gek. En krijg ik honger. Voor sommigen (zoals @mindcontrol) werkt die methode juist top.

Voor anderen, waaronder ik( helaas) niet. Daarom heb ik nu ong 30 maaltijden in m'n vriezer zitten + 36 gehaktballen (=+18 maaltijden) + nog paar liter soep + nog shitload aan vlees en vis waarmee ik kan variëren.

Als ik elke dag dezelfde bakjes ga eten word ik denk ik helemaal gek. En krijg ik honger. Voor sommigen (zoals @mindcontrol) werkt die methode juist top.

Voor anderen, waaronder ik( helaas) niet. Daarom heb ik nu ong 30 maaltijden in m'n vriezer zitten + 36 gehaktballen (=+18 maaltijden) + nog paar liter soep + nog shitload aan vlees en vis waarmee ik kan variëren.
Als het voor jou werkt, werkt het voor jou.

Is niks helaas aan. Voor mn vrouw werkt het ook zoals jij het aanpakt. Als dat is wat er voor zorgt dat jij je doel haalt. Helemaal top toch?

Naja.. dat ligt aan je caloriedoel. Hij zit als ik me niet vergis op 2000? Het is overigens geen commentaar, je moet doen wat voor jou persoonlijk het beste werkt.
Als ik cut eet ik ook liever geen grote volumes. Ik kan beter met de honger omgaan dan me vol stoppen met kilos groenten die me dan weer 5x per dag aan de dunne zetten.

Terug
Naar boven