MuscleMeat

Contest Log Strudel's Grote CUT log

• Topic Starter Topic Starter
Samenvatting Dag 16 - Donderdag 22 juni 2023 - Rustdag

Startgewicht:109,2kg
Ochtendgewicht:106,2kg

Krachttraining:
N.v.t.

Cardio:
N.v.t.

Stappen:
Screenshot_20230622-202058_Samsung Health.jpg

Opmerkingen
Ff een dagje helemaal niks qua trainen. Wel met de kleine op stap geweest de hele dag.

Vooruitgang sinds vorige training:
N.v.t.

Totale macro's over de hele dag :
Screenshot_20230622-192539_MyFitnessPal.jpg

Screenshot_20230622-192551_MyFitnessPal.jpg

Slechts 1400 kcal ter compensatie van de pizza van gister. Ik heb wonderbaarlijk geen honger gevoel.

Laatst bewerkt:
Bij welk vet% moet ik mij zorgen maken om het verliezen van spiermassa als mijn kcal deficit zo hoog blijft?

Dan heb ik nog wel ff te gaan.

Nare verzuring/stijfheid in m'n rechter quad. Vorige LB was 5 dagen geleden. Misschien dat ik het eruit kan fietsen met warming up.

Samenvatting Dag 17 - Vrijdag 23 juni 2023 - Lower Body

Startgewicht:109,2kg
Ochtendgewicht:105,3kg

Krachttraining:
Screenshot_20230623-205822_JEFIT.jpg

Cardio:
Zwemmen: 1000 meter HIIT in 20 mins borstcrawl/schoolslag.
+250 meter warming up

Stappen:
5500

Opmerkingen
Lange dag. In de ochtend eerst nieuwe opdrachtgever binnen gehaald, daarna meteen door naar de gym. Rechterquad voelde wat stijfjes maar eruit getraind met warming up. SLDL ging top, had nog een stuk zwaarder gekund maar vond het wel welletjes. Legpress ging easy, had er maar een extra set aan toegevoegd en die ging ook easy. Hacksquat ging top. 3e set zat ik niet op te letten en zakte te snel bij de 1e rep, voelde meteen een steek in m'n knie. Meteen de oefening gestopt en hip trusts geskipt.

Na het zwemmen voelde ik niks meer gelukkig. Hopelijk niks bijzonders.

Net even met miss Strudel naar de sauna geweest..ben weer helemaal zen. Morgen UB Knallen. Zin in!

Vooruitgang sinds vorige training:
Legpress +40kg, SLDL +20kg, kuitjes +20kg, single leg extension +2,5kg.

Overal goede krachtgains. Gaat goede kant op.

Totale macro's over de hele dag :
Screenshot_20230623-205010_MyFitnessPal.jpg

Screenshot_20230623-204952_MyFitnessPal.jpg

Wat minder kcal want morgen een bbq. Had van 09:00 tot 20:00 niet gegeten want haasten en racen. Dat ga ik niet nog een keer doen. Ondanks niks in m'n systeem wel veel energie, kracht en motivatie in de gym. Goed teken.

Laatst bewerkt:
Lekker bezig. Wel een anabolic progressie op de leg press. :eek:

Netjes.

Wat je nog kan proberen is naar boven kijken en je hoofd pas op het laatste moment naar voren duwen. Dan activeer je ook meer upperpec waardoor je sterker bent als je begrijpt dat ik bedoel. Zoals onderstaand.

Lol 190kg wtf.

Moet ik dan niet oppassen voor m'n rug als ik tegeel naar achter leun? Ik gebruik geen belt.

Kzal t proberen volgende keer. Thnx voor de tip! Op naar de 100kg mp.

Netjes.

Wat je nog kan proberen is naar boven kijken en je hoofd pas op het laatste moment naar voren duwen. Dan activeer je ook meer upperpec waardoor je sterker bent als je begrijpt dat ik bedoel. Zoals onderstaand.

*nu net geprobeerd. Ben zo zeker sterker maar voel t wel in m'n onderrug. Zou opzich geen probleem moeten zijn zolang ik uit de buurt van 1rm max blijf.

Terug
Naar boven