AndroidHealthClinic

Contest Log Strudel's Grote CUT log

Ik ben toe aan een cheatday. Wat raden jullie aan qua cheatmeal/refeed macro technisch?
500kcal extra? Carbs, vetjes, protein? Doen waar ik zin in heb?

T wordt iig geen AYCE, dat doe ik mezelf niet aan:D.
Ik raad je er geen aan, aangezien er geen enkele reden voor is.

Ik ben toe aan een cheatday. Wat raden jullie aan qua cheatmeal/refeed macro technisch?

Cheatday of cheatmeal? Cheatmeal doe ik gewoon waar ik zin in heb(of waar de vrouw zin in heeft en dat is dan meestal macdo) en pas ik de rest van de dag een beetje aan. T is tenslotte een cheatmeal he

Gewoon ergens gaan eten vind ik het beste en doet het minst pijn als je de volgende dag je gewicht bekijkt. Normale maaltijd zoals steak met frieten oid met een lekker dessert.

Hele dag cheaten moet ik van huilen de 4 dagen erna.

• Topic Starter Topic Starter
Samenvatting Dag 14 - Dinsdag 20 juni 2023 - Onderarm/Grip + Core

Startgewicht:109,2kg
Ochtendgewicht:106,2kg

Krachttraining:
Screenshot_20230620-172124_JEFIT.jpg

Cardio:
Geen

Stappen: 7,5k

Opmerkingen
Laatste dag van de 2e week alweer. Inmiddels 3kg lichter. Morgenochtend weer wegen + alles opmeten.

Rustig dagje vandaag. Beetje onderarmen en core getraind. Voor de rest rust genomen. Morgen cardio. Donderdag helemaal rust. Vrijdag vlammen.

Vooruitgang sinds vorige training:
15kg plate 40 seconden vast gehouden. 10 secs meer dan 9 dagen geleden. Redelijk easy. Op naar de minuut en dan 20kg plates (of 2 van 10 tegen elkaar). Barbell holds binnenkort ook weer doen voor grip. Met een week of 2 beginnen met (trapbar) deadlifts. Wel lekker als m'n grip dan goed sterk is.

Totale macro's over de hele dag :
Screenshot_20230620-172051_MyFitnessPal.jpg
Screenshot_20230620-172025_MyFitnessPal.jpg

Jouw maaltijden zien er uit als een cheat. :P

Ik zou gewoon iets nemen wat je lekker vind en nog meevalt qua kcal en dat kan best lekker zijn. Eigenlijk precies wat je nu eet. Een curry of Mexicaans wat je had gemaskt.

De vraag is wel wat het oplevert als je echt gaat cheaten of je daarna weer gemakkelijk in je ritme komt. Een cheat day zou ik niet aanraden.

Ja cheatday was verkeert bedoeld, heb ik ook geen behoefte aan.

1x per week een refeed (dus 1 meal) zie ik hier wel eens voorbij komen. Niet nodig dus om te 'refillen'? @vntl
Refeed doe ik pas als ik beneden de 8% sta en echt low zit. En dan gewoon mn rijst 150-200, dus het dubbele van wat ik in de cut eet. Dat geeft al echt energie.

• Topic Starter Topic Starter
Jouw maaltijden zien er uit als een cheat. :P

Ik zou gewoon iets nemen wat je lekker vind en nog meevalt qua kcal en dat kan best lekker zijn. Eigenlijk precies wat je nu eet. Een curry of Mexicaans wat je had gemaskt.

De vraag is wel wat het oplevert als je echt gaat cheaten of je daarna weer gemakkelijk in je ritme komt. Een cheat day zou ik niet aanraden.
Verkeerde woordkeuze. Kzat te denken om uit eten te gaan en zie mensen hier wel eens tijdens de cut hele pizza's naar binnen werken. Kd8 misschien zit daar nog een logica o.i.d. achter.

• Like
Waarderingen: BB_
Verkeerde woordkeuze. Kzat te denken om uit eten te gaan en zie mensen hier wel eens tijdens de cut hele pizza's naar binnen werken. Kd8 misschien zit daar nog een logica o.i.d. achter.
Gewoon de rest van de dag whey shakes met water, soep en groenten, dan kan je makkelijk savonds op restaurant een pizza eten af en toe, en nog steeds afvallen die dag.

Ja cheatday was verkeert bedoeld, heb ik ook geen behoefte aan.

1x per week een refeed (dus 1 meal) zie ik hier wel eens voorbij komen. Niet nodig dus om te 'refillen'? @vntl
Bijna al jouw maaltijden zijn in uit bb perspectief 'off' of 'cheat' meals :')

Het lijkt mij iig rete lastig om te cutten met jouw maaltijden door oa te veel smaak.

Jij wilt juist zo min mogelijk smaak? Waarom?
Omdat als ik lekker eten eet ik meer wil en aan het einde van een cut/prep smaakt droge rijst net zo lekker als een 5 sterren restaurant.

Ik zou eerder eten lekkerder maken tijdens een bulk maar ik praat over mij he :)

*dat moest zijn cheatmeal, niet cheatday.
all day long mcdo

Terug
Naar boven