Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik raad je er geen aan, aangezien er geen enkele reden voor is.Ik ben toe aan een cheatday. Wat raden jullie aan qua cheatmeal/refeed macro technisch?
500kcal extra? Carbs, vetjes, protein? Doen waar ik zin in heb?
T wordt iig geen AYCE, dat doe ik mezelf niet aan.
Cheatday of cheatmeal? Cheatmeal doe ik gewoon waar ik zin in heb(of waar de vrouw zin in heeft en dat is dan meestal macdo) en pas ik de rest van de dag een beetje aan. T is tenslotte een cheatmeal heIk ben toe aan een cheatday. Wat raden jullie aan qua cheatmeal/refeed macro technisch?
Gewoon ergens gaan eten vind ik het beste en doet het minst pijn als je de volgende dag je gewicht bekijkt. Normale maaltijd zoals steak met frieten oid met een lekker dessert.Ik ben toe aan een cheatday. Wat raden jullie aan qua cheatmeal/refeed macro technisch?
2 dagen + bezig en de cheatday is arrived.Ik ben toe aan een cheatday. Wat raden jullie aan qua cheatmeal/refeed macro technisch?

Ja cheatday was verkeert bedoeld, heb ik ook geen behoefte aan.

Refeed doe ik pas als ik beneden de 8% sta en echt low zit. En dan gewoon mn rijst 150-200, dus het dubbele van wat ik in de cut eet. Dat geeft al echt energie.Ja cheatday was verkeert bedoeld, heb ik ook geen behoefte aan.
1x per week een refeed (dus 1 meal) zie ik hier wel eens voorbij komen. Niet nodig dus om te 'refillen'? @vntl
Verkeerde woordkeuze. Kzat te denken om uit eten te gaan en zie mensen hier wel eens tijdens de cut hele pizza's naar binnen werken. Kd8 misschien zit daar nog een logica o.i.d. achter.Jouw maaltijden zien er uit als een cheat.
Ik zou gewoon iets nemen wat je lekker vind en nog meevalt qua kcal en dat kan best lekker zijn. Eigenlijk precies wat je nu eet. Een curry of Mexicaans wat je had gemaskt.
De vraag is wel wat het oplevert als je echt gaat cheaten of je daarna weer gemakkelijk in je ritme komt. Een cheat day zou ik niet aanraden.
Duidelijk, dan ga ik gewoon door waar ik mee bezig ben.Refeed doe ik pas als ik beneden de 8% sta en echt low zit. En dan gewoon mn rijst 150-200, dus het dubbele van wat ik in de cut eet. Dat geeft al echt energie.
Gewoon de rest van de dag whey shakes met water, soep en groenten, dan kan je makkelijk savonds op restaurant een pizza eten af en toe, en nog steeds afvallen die dag.Verkeerde woordkeuze. Kzat te denken om uit eten te gaan en zie mensen hier wel eens tijdens de cut hele pizza's naar binnen werken. Kd8 misschien zit daar nog een logica o.i.d. achter.
Ja pcies, maar weetnie of ik daar heel vrolijk van wordtGewoon de rest van de dag whey shakes met water, soep en groenten, dan kan je makkelijk savonds op restaurant een pizza eten af en toe, en nog steeds afvallen die dag.
.Uit ervaring kan ik zeggen: nee ;pJa pcies, maar weetnie of ik daar heel vrolijk van wordt.
Niet dat je moet doen wat ik zeg hoor, ik ken inderdaad ook mensen die 1 dag per week losgaan. Mijn ervaring is dat doorgaan hoe je bezig bent het beste werkt.Duidelijk, dan ga ik gewoon door waar ik mee bezig ben.
Bijna al jouw maaltijden zijn in uit bb perspectief 'off' of 'cheat' meals :')Ja cheatday was verkeert bedoeld, heb ik ook geen behoefte aan.
1x per week een refeed (dus 1 meal) zie ik hier wel eens voorbij komen. Niet nodig dus om te 'refillen'? @vntl
Jij wilt juist zo min mogelijk smaak? Waarom?Bijna al jouw maaltijden zijn in uit bb perspectief 'off' of 'cheat' meals :')
Het lijkt mij iig rete lastig om te cutten met jouw maaltijden door oa te veel smaak.
Volgens mij eet hij vanuit praktisch oogpunt in verband met de hoeveelheid voedsel dat hij wegwerkt en klachten die hij ervaart bij sommige voeding bij die hoeveelheden.
Omdat als ik lekker eten eet ik meer wil en aan het einde van een cut/prep smaakt droge rijst net zo lekker als een 5 sterren restaurant.

all day long mcdoIk ben toe aan een cheatday. Wat raden jullie aan qua cheatmeal/refeed macro technisch?
*dat moest zijn cheatmeal, niet cheatday.