AndroidHealthClinic

Contest Log Strudel's Grote CUT log

• Topic Starter Topic Starter
Probeer je kont en core gespannen te houden en iets naar achter drukken. je kont 'klapt' nu naar binnen.
Dat deed ik juist express zodat mijn rug recht blijft en niet teveel hol trekt. Kheb een redelijke anterior pelvic tilt.

Maar juist wel kont naar achter dus?

Kheb toevallig nog een koude AA in huis liggen. Werkt ook prima als intra workout toch? @vntl
20230628_121642.jpg

20230628_121647.jpg

Je kan zelfs nog taksi drinken oid
Gewoon iets met suiker
Het liefst cluster dextrine gezien dat sneller opgenomen wordt in je bloed omdat je lichaam het makkelijker af breekt
Ja khad deze nog liggen. Cluster dextrine of gewoon dextrose/glucose?

Heb je het idee dat je intra suiker(s) nodig hebt om een fatsoenlijke training neer te zetten?
Hmmm ja en nee. Ligt beetje aan de training. Vandaag wordt een redelijk lange direct gevolgd door een uur zwemmen.
1,5kt + 1 uur zwemmen.

Misschien is het placebo?

Ik denk dat ik em post KT en pre Cardio neem met 50 g whey.

• Like
Waarderingen: AK
Intra kcal nemen met jou aantal kcal laat staan sessies is gewoon absoluut overbodig en zonde van de kcal als je al struggles heb na eerste weken vd cut.
Pak gewoon een monster of helemaal niks als pwo en water als intra.

Ik heb geen struggles in de cut. Met lange sessies is intra kcal nemen overbodig tijdens de cut? Waarom?

Ok ik laat em wel staan.

Ik heb geen struggles in de cut. Met lange sessies is intra kcal nemen overbodig tijdens de cut? Waarom?

Ok ik laat em wel staan.
Doordat je niets “merkt” van die kcal maar ze wel moet meetellen bij je dagelijkse aantallen. Post/pre workout meals zijn ook niet zozeer doorslaggevend voor je prestaties die dag aangezien je pwo meal niet eens verwerkt is als je al begint aan je workout.

In jou specifieke geval zou ik echt uitsluitend aan je x kcal pd houden en puur de focus leggen wat werkt voor jou aangezien wat “optimaal” is maar 0.00001% benefits geeft maar jou aanpak wel stukken moeilijker maakt.

Als je nou begon met cutten op 3.5k kcal pd was bovenstaand antwoord ook anders, maar het is gebaseerd op hoe jij het nu aanpakt, of ik het zelf zou doen is niet relevant in jou traject.

Huh die snap ik niet.

Dus als ik de hele dag laag (2000) in de kcal zit dan merk ik niets van extra carbs tijdens de workout. Maar als ik hoog (3500) in de kcal zit is dat extra'tje tijdens de workout wel nuttig? Dat klinkt heel tegenstrijdig. Volgens mij zie/snap ik het niet.

Post/pre workout meals zijn ook niet zozeer doorslaggevend voor je prestaties die dag aangezien je pwo meal niet eens verwerkt is als je al begint aan je workout.
Ik hanteer ong een uur tussen het eindigen met eten van mijn preWO meal en mijn 1e werkset.

Ah dus omdat het zonde is van de kcal. Niet per se omdat het geen effect heeft tijdens de workout?

Ah dus omdat het zonde is van de kcal. Niet per se omdat het geen effect heeft tijdens de workout?
Nou weet ik niet tot de minuut hoelang het duurt voordat je voeding verwerkt is en omgezet naar “energie”, maar meen 6 of 10 uur.
Dextro als intra is niet merkbaar tenzij je echt gigantisch intens traint en zonder twijfel zal je dat wel doen, maar zelfs dan kan het nog altijd intenser of je bulk kcal zijn dusdanig hoog dat je denkt yolo 100gr dextro push ik intra nog ff 400 kcal.

Uiteraard heeft alles een toepassing voor persoon x of y, maar zou ik in jou schoenen staan met jou plan zou ik lekker die monster zero pwo pakken en intra water of eaas, thats it.

Zou het zelf wellicht keer proberen aangezien “placebo” het sterkste supplement is.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven