AndroidHealthClinic

Contest Log Strudel's Grote CUT log

Met behoorlijk overgewicht kun je makkelijk 1 kg per week afvallen.

Ik heb voor twee tientjes (oké oude prijs) een abonnement op Basic Fit er bij omdat die 24/7 open is. Misschien niks voor jou, maar wel handig als je in het weekeind plannen of werk hebt. 4 uur sluiten in het weekeind is gewoon klote.

Zo weer ff m'n log bijwerken. Net getraind. Nog steeds voel ik me slap. Wel 5x70 military ondanks dat ik me slap voel. Opzich niet verkeerd. Deels door kcal tekort, deels nog herstellende.
Gewicht ging alle kanten op afgelopen dagen. Vandaag weer netjes 103,0 kg.

Aankomende 2 dagen werken en helaas niet trainen ivm gare openingstijden van de gym in het weekend. Maandag weer beentjes doen.

Nog 7 weken te gaan deze contest. Gaat <95kg lukken? T zal er om spannen. Eerst maar eens die <100kg halen.
95 is te doen denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
De big gym hier is echt een top gym. Veel spul, niet te druk. Enige minpunt is dat ze za en zo 17:00 sluiten. Voor de rest echt een prima gym.

Samenvatting Dag 38 - Vrijdag 14 juli 2023 - UB +armen

Startgewicht:109,2kg
Ochtendgewicht:103,0kg

Krachttraining:
Screenshot_20230715-184402_JEFIT.jpg

Cardio:
N.v.t.

Stappen:
5,7k

Opmerkingen:
Nog steeds low energie.

Vooruitgang sinds vorige training:
-

Totale macro's over de hele dag :
Screenshot_20230715-184944_MyFitnessPal.jpg

Screenshot_20230715-184955_MyFitnessPal.jpg

Weinig eetlust nog steeds.

Samenvatting Dag 39 - Zaterdag 15 juli 2023 - Rust (werk) + Zwemmen

Startgewicht:109,2kg
Ochtendgewicht:103,1kg

Krachttraining:
N.v.t.

Cardio:
Zwemmen - 1000 m in 30 mins

Stappen:
8,1k

Opmerkingen:
Drukke werkdag, wel veel energie. Na werk snel nog ff stukkie gezwommen in de hoosbui. Lekkah.

Vooruitgang sinds vorige training:
-

Totale macro's over de hele dag :
Screenshot_20230715-185422_MyFitnessPal.jpg

Screenshot_20230715-185440_MyFitnessPal.jpg

Ik heb geen enkele moeite om weinig te eten op het moment. Overal ligt lekker eten op werk, maar ik heb geen enkel moment behoefte gehad om te snacken, thuis ook niet. Ik leef nu half op kip. Je bent wat je eet.

20230715_155050.jpg

Khad voor 8 plateau's aan kip gegrilled. Kipdij saté stokjes. Nom nom nom. *gingen hierna nog in de oven maar mijn dag zat er op.

**Morgen als ik 's ochtends de keuken inloop ga ik er 3 eten.

Laatst bewerkt:
Maandag vrij, dan ff langs de visboer voor wat vette vis.

Goed bezig, groot verschil al!

Dat gaat de laatste dagen wel heel hard, netjes :flexbiceps: . Heb je iets aangepast in je eet/ beweegpatroon?
Ben weer begonnen met meer werken dus m'n dagelijke kcal verbruik is flink gestegen. Mijn kcal inname is wat gezakt door de drukte op werk. Ik moet er meer op letten dat ik wel mijn macro's binnenkrijg.

En ik moet meer op mijn waterhuishouding en zoutinname letten.

Ben weer begonnen met meer werken dus m'n dagelijke kcal verbruik is flink gestegen. Mijn kcal inname is wat gezakt door de drukte op werk. Ik moet er meer op letten dat ik wel mijn macro's binnenkrijg.

En ik moet meer op mijn waterhuishouding en zoutinname letten.
vooral die laatste 2 zijn belangrijk want die kunnen juist voor grote schommelingen in je gewicht veroorzaken

Terug
Naar boven