MuscleMeat

Contest Log Strudel's Grote CUT log

Maar gaat lekker. 2 maanden geleden was ik nog 110kg. 95kg gaat wel lukken deze contest. In augustus/september ga ik nog meer werken en langere dagen. +-90kg voor ik op vakantie ga op 13 sep zou top zijn.
Dat is wel echt goed, -15kg zou Epic prestatie zijn

Wel een goede workout

• Topic Starter Topic Starter
1689777522274.jpg

Ik weet het, ik ben een lefgozer.

Wtf is TEOWHYAOAAEAH?

Afgelopen week kut getraind. Al meer dan een week last van m'n buik/krampen in darmen. geen energie. Motivatie. Nergens zin in. Meh. Slechts 2 keer wezen trainen deze week. Niet wezen zwemmen, geen cardio, geen wandelen. Geen motivatie voor m'n log.

Helemaal kut. Hopelijk gaat dit snel weg. Het afvallen gaat wel gestaag, dat dan weer wel. Denk door het vele werken en het houden aan m'n eetschema.

Update foto van vandaag.
20230723_102422~2.jpg

Ter vergelijking met 6 weken geleden. *Voelt als een eeuwigheid maar is pas 5,5 weken geleden.
20230611_191227~2.jpg

Gaat lekker apfeltje.
Misschien salmonella te pakken gehad? :(

Afgelopen week kut getraind. Al meer dan een week last van m'n buik/krampen in darmen. geen energie. Motivatie. Nergens zin in. Meh. Slechts 2 keer wezen trainen deze week. Niet wezen zwemmen, geen cardio, geen wandelen. Geen motivatie voor m'n log.

Helemaal kut. Hopelijk gaat dit snel weg. Het afvallen gaat wel gestaag, dat dan weer wel. Denk door het vele werken en het houden aan m'n eetschema.

Update foto van vandaag.

Ter vergelijking met 6 weken geleden. *Voelt als een eeuwigheid maar is pas 5,5 weken geleden.
Verschil in 5 weken is natuurlijk enorm. Alleen dat moet je al motivatie geven om straks weer volgas door te gaan. Zo'n off weekje eens in de x-tijd hoort erbij; het is vooral van belang hoe je er daarna mee omgaat. Trek je het negatieve gevoel door of pak je de draad weer op. Dat laatste ga je uiteindelijk het meest gelukkig van worden :)

Hoeist nou?

mist het eten hier.

Terug
Naar boven