AndroidHealthClinic

Contest Log Strudel's Grote CUT log

Wanneer ga je koken op de DBB-meet?

Prima dagje. Banqeuting opdrachtje voor 60 man op een leuke locatie.
20230705_103004.jpg

20230705_195528.jpg

Ik heb stiekem wel gesnackt. Geen papatjes! :D
20230705_145759.jpg

Shitload aan gerookte zalm was over dus nom nom nom 💪
Ziet er goed uit. Wel spijtig dat de Advocaat custard vervangen werd door gewoon slagroom :D

• Topic Starter Topic Starter
Samenvatting Dag 29 - Woensdag 5 juli 2023 - Armen

Startgewicht:109,2kg
Ochtendgewicht:104,7kg

Krachttraining:
Screenshot_20230707-082616_JEFIT.jpg

Cardio:
N.v.t.

Stappen:
9,3k

Opmerkingen:
Alles voelde wat moeizaam. Laag in energie. Stapje terug in de weights. Focussed op goede techniek.

Vooruitgang sinds vorige training:
Niks, had weinig energie..

Totale macro's over de hele dag :
Geen idee. Maar lager dan 2000kcal. 1e dag nieuwe opdrachtgever, had geen zin om meteen mealbakjes mee te nemen.

• Like
Waarderingen: BB_
Samenvatting Dag 30 - Donderdag 6 juli 2023 - Rust

Startgewicht:109,2kg
Ochtendgewicht:104,9kg

Krachttraining:
N.v.t.

Cardio:
N.v.t.

Stappen:
9,1k

Opmerkingen:
Rustdag

Vooruitgang sinds vorige training:
N.v.t.

Totale macro's over de hele dag :
Rond de 700 a 1000 kcal. Lag uiteindelijk kort met koorts te rillen in bed. Kvoel me inmiddels weer wat beter. Was niet best. Voedselvergiftiging?

Voortaan neem ik m'n eigen bakjes mee naar werk.

Laatst bewerkt:
Ontbijt: Homemade pittig Chinees tomatensoepje met paksoy, taugé en balletjes.
20230707_093432.jpg

20230703_195521.jpg

Wat voor split volg je eigenlijk? Een aparte dag voor armen lijkt me een beetje overbodig in jouw situatie :).

UB + LB. 5 daags. Core, onderarm/grip en biceps/triceps rouleer ik erbij.

Dus vaak is het UB of LB met 1 van die 3 erbij, afhankelijk van welke spiergroepen uitgerust zijn.

M.a.w. ik train wat uitgerust voelt. Dus stel UB en LB zijn moe, maar armen voelen uitgerust, dan doe ik zoals in bovenstaande situatie slechts armen. Vaak doe ik dan nog core ofzo erbij maar dat redde ik niet qua tijd ivm werk.

Net bij de fysio geweest. Allerlei testjes gedaan en de meniscus is hoogstwaarschijnlijk goed (voor zover hij kon zien). Geen enkele test veroorzaakte pijn. Grote blij.

Waarschijnlijk is het de vastus medialis (1 van de quadriceps) die de pijn aan de binnenkant van de knie veroorzaakt. Hij heeft em flink gemasseerd, wat fucking pijn deed trouwens. Over 2 weken weer een afspraak ingepland.

Laatst bewerkt:
Door overbelasting dan? Wel al goed dat de meniscus ok is

Door overbelasting dan? Wel al goed dat de meniscus ok is
Mogelijk door overbelasting. Of iets verrekt en daarna niet genoeg rust gegeven. Het advies is doorgaan waar ik mee bezig ben maar rustig aan doen met quad oefeningen. Ik hou t ff bij single leg extensions totdat de pees weer chill is. Het laatste waar ik zin in heb is tendinitis.
De rest van de benen kan ik prima blijven trainen. Legpress is ook prima. Voeten positioneer ik hoog en wijd voor meer ham en glute activatie t.o.v. quad.

Maar het verklaart dus ook de steek die ik voede toen ik bij een rep hacksquat te snel zakte. Onderin de rep, bij maximale stretch voelde ik toen een steek.

• Heart
Waarderingen: horn
Mogelijk door overbelasting. Of iets verrekt en daarna niet genoeg rust gegeven. Het advies is doorgaan waar ik mee bezig ben maar rustig aan doen met quad oefeningen. Ik hou t ff bij single leg extensions totdat de pees weer chill is. Het laatste waar ik zin in heb is tendinitis.
De rest van de benen kan ik prima blijven trainen. Legpress is ook prima. Voeten positioneer ik hoog en wijd voor meer ham en glute activatie t.o.v. quad.

Maar het verklaart dus ook de steek die ik voede toen ik bij een rep hacksquat te snel zakte. Onderin de rep, bij maximale stretch voelde ik toen een steek.
hoeveel?

Terug
Naar boven