- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij in de cut zit!
Ziet er goed uit. Wel spijtig dat de Advocaat custard vervangen werd door gewoon slagroomPrima dagje. Banqeuting opdrachtje voor 60 man op een leuke locatie.
![]()
![]()
Ik heb stiekem wel gesnackt. Geen papatjes!
![]()
Shitload aan gerookte zalm was over dus nom nom nom 💪

Lijkt mij zeer tof om te doen. Als iemand een tuin met bbq ter beschikking heeft zou geweldig zijn.
Ja, vanwege de storm was het beetje chaos met de leveranciers.Ziet er goed uit. Wel spijtig dat de Advocaat custard vervangen werd door gewoon slagroom![]()
Mogelijk door overbelasting. Of iets verrekt en daarna niet genoeg rust gegeven. Het advies is doorgaan waar ik mee bezig ben maar rustig aan doen met quad oefeningen. Ik hou t ff bij single leg extensions totdat de pees weer chill is. Het laatste waar ik zin in heb is tendinitis.Door overbelasting dan? Wel al goed dat de meniscus ok is
hoeveel?Mogelijk door overbelasting. Of iets verrekt en daarna niet genoeg rust gegeven. Het advies is doorgaan waar ik mee bezig ben maar rustig aan doen met quad oefeningen. Ik hou t ff bij single leg extensions totdat de pees weer chill is. Het laatste waar ik zin in heb is tendinitis.
De rest van de benen kan ik prima blijven trainen. Legpress is ook prima. Voeten positioneer ik hoog en wijd voor meer ham en glute activatie t.o.v. quad.
Maar het verklaart dus ook de steek die ik voede toen ik bij een rep hacksquat te snel zakte. Onderin de rep, bij maximale stretch voelde ik toen een steek.
Hoeveel wat?
60