Fitness Seller

Contest Log Strudel's Grote CUT log

Amper. Kben nu 5 a 6 dagen per week aan het werk aangezieb ik over 3 weken voor 4,5 week op vakantie ga.

Nog ff geld harken. Op vakantie lekker veel zwemmen :). En vanaf 1 september maakt m'n vriendin weer korte dagen dus dan kan ik 3 ochtenden doordeweeks trainen en zwemmen. En dan 13 sep vliegen.
Is het nu (deze contest) juist niet de tijd om te leren omgaan met voeding, sport en algehele gezondheid in combinatie met werk? Als een maand fulltime(+) werken betekent dat je +/- een hele maand geen grammetje afvalt, hoe wil je dat in de toekomst (na de contest) aan gaan pakken?

• Topic Starter Topic Starter
Is het nu (deze contest) juist niet de tijd om te leren omgaan met voeding, sport en algehele gezondheid in combinatie met werk? Als een maand fulltime(+) werken betekent dat je +/- een hele maand geen grammetje afvalt, hoe wil je dat in de toekomst (na de contest) aan gaan pakken?
De reden dat ik er niet met mijn hoofd helemaal bij zat (qua trainen/voeding) was omdat het niet lekker gaat met m'n pa en ik nogal kut nieuws had gekregen.

Maarja life go's on.

Na de vakantie is het trouwens prima te doen. Nu werkt mijn vriendin 3 lange dagen (9 tot 7) en ik lang op de overige dagen. Dat is straks weer voorbij en heb ik 'alle' tijd.

De reden dat ik er niet met mijn hoofd helemaal bij zat (qua trainen/voeding) was omdat het niet lekker gaat met m'n pa en ik nogal kut nieuws had gekregen.

Maarja life goes on.

Na de vakantie is het trouwens prima te doen. Nu werkt mijn vriendin 3 lange dagen (9 tot 7) en ik lang op de overige dagen. Dat is straks weer voorbij en heb ik 'alle' tijd.
Gelukkig geef je het zelf aan. Ik highlight dit verder niet om je te bashen, maar om aan te kaarten dat de focus zou moeten liggen op het opbouwen van een duurzame relatie ten aanzien van trainen, voeding etc., er zullen altijd dingen in je leven gaande zijn die je daarvan weerhouden :).

Afgelopen week kut getraind. Al meer dan een week last van m'n buik/krampen in darmen. geen energie. Motivatie. Nergens zin in. Meh. Slechts 2 keer wezen trainen deze week. Niet wezen zwemmen, geen cardio, geen wandelen. Geen motivatie voor m'n log.

Helemaal kut. Hopelijk gaat dit snel weg. Het afvallen gaat wel gestaag, dat dan weer wel. Denk door het vele werken en het houden aan m'n eetschema.

Update foto van vandaag.
20230723_102422~2.jpg

Ter vergelijking met 6 weken geleden. *Voelt als een eeuwigheid maar is pas 5,5 weken geleden.
20230611_191227~2.jpg
Je bent er echt enorm op vooruit gegaan. Niet alleen qua hoe het er uit ziet. Maar dat ongezonde is wel voor een groot deel van die buik af.

Deze wedstrijd is voor jou niets dan dikke winst. Even los van alle shit die je er omheen blijkbaar hebt (e. Dat is gewoon klote).

Ga je hierna ook gewoon door?

• Topic Starter Topic Starter
Je bent er echt enorm op vooruit gegaan. Niet alleen qua hoe het er uit ziet. Maar dat ongezonde is wel voor een groot deel van die buik af.

Deze wedstrijd is voor jou niets dan dikke winst. Even los van alle shit die je er omheen blijkbaar hebt (e. Dat is gewoon klote).

Thnx man, lief berichtje :heart:

I'm just getting started :cool:.

Ik blijf na de vakantie doorpushen met cutten tot 12%BF en dan gaan we knallen 💪.

Kwil eigenlijk nog een dexa scan doen.

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat jij wel tegen een geintje kon. Een dikke huid had. :trollface:

Terug
Naar boven