Fitness Seller

Contest Log Strudel's Grote CUT log

Groep van 60 man van @inVorm's favoriete pfarmaceut.
20230824_180302.jpg

Fuckers wilde pas om 21:30 dineren.. 3 gangen. Ik kreeg er bijna bijwerkingen van.

Totaal 150 man gedraaid voor diner. 5 groepen.
Mag ik helpen, Heb nog wel een paar flessen thinner staan.

• Topic Starter Topic Starter
Niet meer. Kben gepromoveerd van dikz*k naar mollig.

.
Het tegendeel juist. Op werk doe je waar je voor betaald wordt, tenzij je politicus bent is je persoonlijke ideologie verkondigen geen onderdeel van je werkzaamheden.
Dit, tenzij je bij een slachterij werkt als veganistische dierenrechtenactivist, dat wringt ergens.

Het tegendeel juist. Op werk doe je waar je voor betaald wordt, tenzij je politicus bent is je persoonlijke ideologie verkondigen geen onderdeel van je werkzaamheden.
Geldt dat ook voor een ieder die tijdens de corona crisis gewoon hun werk deden waarvoor zij werden betaald?

Ik ben niet aangenomen als chef in de keuken van Pfizer. Ik stond bij een opdrachtgever waar 1 van de groepen bestond uit Pfizer personeel.

De overige gasten hebben ook niets te maken met Pfizer.

Agenten, verplegers, onderwijzers, ggd-personeel, vaccinontwikkelaars
Wat is nou je punt? Ik had het erover dat ik gewoon mijn werk doe en mijn (politieke) ideologie thuislaat. Mijn werk belemmert ook niemand in zijn doen of laten. Belemmert niemands vrijheid.

• Like
Waarderingen: Boca
Anyways.
Wat lekkers gehaald voor de aankomende dagen.
20230825_154830.jpg

1,3kg Picanha, 650 g côte de boeuf en 700g dry aged entrecôte.
Nu ff een chimichurri in elkaar flansen. Vanavond de entrecote met zoete aardappel crème, haricots verts en chimichurri. Zin in.

Al het vlees lekker de sous vide in. Picanha overmorgen de sous vide in.

5 dagen goed eten :).

Wat is nou je punt? Ik had het erover dat ik gewoon mijn werk doe en mijn (politieke) ideologie thuislaat. Mijn werk belemmert ook niemand in zijn doen of laten. Belemmert niemands vrijheid.
Ik meen me te herinneren dat jij wel eens commentaar had op de groepen mensen die ik hierboven noem (met uitzondering van de laatste) terwijl die (in elk geval in hun ogen) gewoon hun werk deden.

Ik meen me te herinneren dat jij wel eens commentaar had op de groepen mensen die ik hierboven noem (met uitzondering van de laatste) terwijl die (in elk geval in hun ogen) gewoon hun werk deden.
Als je mensen belemmert in hun vrijheid en meewerkt aan het probleem dan ben je idd deel van het probleen.

En een kilo'tje cantharellen op de kop getikt voor €12.
20230825_164646.jpg

Terug
Naar boven