Fitness Seller

Contest Log Strudel's Grote CUT log

• Topic Starter Topic Starter
Prima als je je zinnetje door wilt rammen.

Ik heb wr niet voor gekozen om voor ze te gaan koken. Ik ben ingehuurd bij de keuken van een hotel, via een detacheerder. 1 van de groepen was van Pfizer. Kwam ik pas achter toen ik naar binnen liep. Hoe is dat vergelijkbaar?

Dus jij vindt dat ik deze groep mensen een primaire levensbehoefte, namelijk eten, moet ontzeggen omdat ik anders even hypocriet en even slecht ben als de werknemers van een bedrijf dat schadelijke mRNA vaccins voor kinderen ontwikkelt waarvan ze wiste ndat ze a. niet effectief waren en b. veel schadelijker waren dan ze zelf toegaven aldus hun eigen onderzoeken?

Je bent niet goed wijs :roflol:.

• Haha
Waarderingen: Boca
Dus jij vindt dat ik deze groep mensen een primaire levensbehoefte, namelijk eten, moet ontzeggen omdat ik anders even hypocriet en even slecht ben als de werknemers van een bedrijf dat schadelijke mRNA vaccins voor kinderen ontwikkelt waarvan ze wiste ndat ze a. niet effectief waren en b. veel schadelijker waren dan ze zelf toegaven aldus hun eigen onderzoeken?

Je bent niet goed wijs :roflol:.
Nee, dat zeg ik niet ik meen me alleen te herinneren dat jij wel eens commentaar had op mensen als agenten, verplegers, onderwijzers, ggd-personeel die slechts hun werk deden. Tot nu toe weerleg je dat niet, dus waarschijnlijk herinner ik me dat goed.

Daarnaast denk ik dat ze prima hun dag hadden kunnen voortzetten als je hun op dat moment tijdelijk hun primaire levensbehoefte in de vorm van eten had ontnomen.

Nee, dat zeg ik niet ik meen me alleen te herinneren dat jij wel eens commentaar had op mensen als agenten, verplegers, onderwijzers, ggd-personeel die slechts hun werk deden. Tot nu toe weerleg je dat niet, dus waarschijnlijk herinner ik me dat goed.

Daarnaast denk ik dat ze prima hun dag hadden kunnen voortzetten als je hun op dat moment tijdelijk hun primaire levensbehoefte in de vorm van eten had ontnomen.
Op zich mooi zo een actie maar dan kost je dat wel voortaan opdrachten voor Apfelstrudel bij dat hotel.

Waarom ik ineens een apart lettertype heb weet ik niet.

Waar gaat dit over. Damn wat een haantjes, lees kleuter, gedrag. 🙈🫣

Nee, dat zeg ik niet ik meen me alleen te herinneren dat jij wel eens commentaar had op mensen als agenten, verplegers, onderwijzers, ggd-personeel die slechts hun werk deden.
Die slechts hun werk deden :roflol:

-Zoals agenten die avondklokken handhaafden en overtreders ervan beboetten.
-Boetes uitdeelden aan wie gee mondkapje droeg of 1,5m afstand hield.
-Met waterkanonnen op vreedzame demonstranten schoten.
-Met een waterkannon een vrouw op 5 meter afstand headshotten, hetgeen dodelijk kan zijn van die afstand. Haar hele bek lag in puin.
-Charges uitvoeren op bejaarde demonstranten op het museumplein en ze neerknuppelen.
-Geweld toepassen op bejaarden.
-Tegelijkertijd tijdens BLM demonstraties de andere kant op kijken en niet handhaven.
-Invallen doen bij kinderverjaardagen omdat ze tijdens de lockdown meer dan 2 gasten in huis hadden.

Het commentaar dat ik daarop had bedoel je? Ja dat heb ik nog steeds.

Met je, ja maar ik deed slechts mijn werk. Ich haben das nicht gewust. F off :roflol:.

Idd, hop, collage. Dat ze aan 10 personen komen

Terug
Naar boven