AndroidHealthClinic

Contest Log Strudel's Grote CUT log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.461
Wat een geweldige route dit. Mooiste route die ik ooit gereden heb. Kdenk dat @Schwarzeneggertje deze bergpas geweldig zou vinden. Er liggen alleen wel overal stenen die af zijn gebrokkeld.

• #1.462
Ff van google getrokken om een impressie te geven.

Route was >50km.
Screenshot_20231006_120155_Maps.jpg
Screenshot_20231006_120200_Maps.jpg

Hoe lang ben jij nou al op vakantie joh? Moet je niet weer eens die keuken in?

• #1.465
Hoe lang ben jij nou al op vakantie joh? Moet je niet weer eens die keuken in?
Pas 3,5 week. 14 okt vlieg ik weer terug. En dan in de week van 16 oktober weer werken. Maar maandag en dinsdag nog vrij want dan werkt mijn vriendin.

Ahhh lekker man. Leef de zilverrug leef.

• #1.466
18 oktober weer werken dus.

so_good.jpg

• #1.471
Flink drukke stad. Op een steenworp afstand zit 1 of andere allochtonen wijk. Overal blacka's en gasten uit het midden oosten. Grafiti met 'immigrants are welcome' 'refugees welcome'
Zoals verwacht voelde ik mij natuurlijk meteen thuis. Gisteravond deze wijk ingelopen, bij 1 of ander Afghaans restaurant naarbinnen gelopen en wat take away Qabuli Palau gehaald met wat kofte, dahl en ander spul. Was echt ZEER lekker trouwens. En kostte geen drol. Weer ff wat anders eten.

Maar, zoals ook verwacht, is Athene dus een zeer drukke stad. Het appartement heeft gelukkig goede geluidsisolatie.

Straks ff shoppen en naar de Agora. Vanavond ga ik naar de Akropolis van 5 tot 8. Zonsondergang op de akropolis lijkt mij wel een bijzonder zicht. Ms Strudel heeft geen zin om mee te gaan dus kan ik alles rustig op mijn eigen tempo bekijken. Althans. Er start een quided tour om 16:45 en ik zit te denken om gewoon met deze groep mee te lopen. Scheelt weer €30 (die je normaal extra betaald voor de guide). Ze kunnen me moeilikk verbieden om mee te lopen lijkt me nadat ik gewoon entree heb betaald.

Misschien vandaag en anders morgen nog kijken of ik heir ergens kan trainen.

Flink drukke stad. Op een steenworp afstand zit 1 of andere allochtonen wijk. Overal blacka's en gasten uit het midden oosten. Grafiti met 'immigrants are welcome' 'refugees welcome'
Zoals verwacht voelde ik mij natuurlijk meteen thuis. Gisteravond deze wijk ingelopen, bij 1 of ander Afghaans restaurant naarbinnen gelopen en wat take away Qabuli Palau gehaald met wat kofte, dahl en ander spul. Was echt ZEER lekker trouwens. En kostte geen drol. Weer ff wat anders eten.

Maar, zoals ook verwacht, is Athene dus een zeer drukke stad. Het appartement heeft gelukkig goede geluidsisolatie.

Straks ff shoppen en naar de Agora. Vanavond ga ik naar de Akropolis van 5 tot 8. Zonsondergang op de akropolis lijkt mij wel een bijzonder zicht. Ms Strudel heeft geen zin om mee te gaan dus kan ik alles rustig op mijn eigen tempo bekijken. Althans. Er start een quided tour om 16:45 en ik zit te denken om gewoon met deze groep mee te lopen. Scheelt weer €30 (die je normaal extra betaald voor de guide). Ze kunnen me moeilikk verbieden om mee te lopen lijkt me nadat ik gewoon entree heb betaald.

Misschien vandaag en anders morgen nog kijken of ik heir ergens kan trainen.
Verwaarloos je die ms niet?

• #1.475
Athene is wel een aardig vervallen stad (uitgaande van wat ik tot nu toe heb gezien).
Heel veel leegstand. Vervallen gebouwen. Grafitie overal. Skerre straten.

Opzich precies wat ik verwachtte.

We zitten nu wel in een mooi parkje met uitzicht over dr Akropolis. Net gelunched. Zo ff rondstrollen, wat marktjes en de agora bezoeken. Misschien nog wat shoppen voor kleding.

Zijn de prijzen voor dat eten hoog in Athene?

Athene is wel een aardig vervallen stad (uitgaande van wat ik tot nu toe heb gezien).
Heel veel leegstand. Vervallen gebouwen. Grafitie overal. Skerre straten.

Opzich precies wat ik verwachtte.

We zitten nu wel in een mooi parkje met uitzicht over dr Akropolis. Net gelunched. Zo ff rondstrollen, wat marktjes en de agora bezoeken. Misschien nog wat shoppen voor kleding.
Begin jaren 1980 was ik er op mijn Honda 750, op weg naar de veerboot naar Kreta. Toen drongen bij elk stoplicht +-20 scooterrijders voor om meteen weer op achterstand te worden gezet.

• #1.478
Begin jaren 1980 was ik er op mijn Honda 750, op weg naar de veerboot naar Kreta. Toen drongen bij elk stoplicht +-20 scooterrijders voor om meteen weer op achterstand te worden gezet.
Ja dat doen ze nog steeds. Je moet hier niet plots wat zijwaarts bewegen tijdens het rijden want dan clip je waarschijnlijk zo'n sukkel op de motor/scooter.

Maar vergeleken met Bangkok valt het allemaal wel mee :roflol:

Terug
Naar boven