Flink drukke stad. Op een steenworp afstand zit 1 of andere allochtonen wijk. Overal blacka's en gasten uit het midden oosten. Grafiti met 'immigrants are welcome' 'refugees welcome'
Zoals verwacht voelde ik mij natuurlijk meteen thuis. Gisteravond deze wijk ingelopen, bij 1 of ander Afghaans restaurant naarbinnen gelopen en wat take away Qabuli Palau gehaald met wat kofte, dahl en ander spul. Was echt ZEER lekker trouwens. En kostte geen drol. Weer ff wat anders eten.
Maar, zoals ook verwacht, is Athene dus een zeer drukke stad. Het appartement heeft gelukkig goede geluidsisolatie.
Straks ff shoppen en naar de Agora. Vanavond ga ik naar de Akropolis van 5 tot 8. Zonsondergang op de akropolis lijkt mij wel een bijzonder zicht. Ms Strudel heeft geen zin om mee te gaan dus kan ik alles rustig op mijn eigen tempo bekijken. Althans. Er start een quided tour om 16:45 en ik zit te denken om gewoon met deze groep mee te lopen. Scheelt weer €30 (die je normaal extra betaald voor de guide). Ze kunnen me moeilikk verbieden om mee te lopen lijkt me nadat ik gewoon entree heb betaald.
Misschien vandaag en anders morgen nog kijken of ik heir ergens kan trainen.