- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Wel een spannend kort mtb parcours en een trail over het hele eiland.Hebben ze net zoals in Drenthe ook bergen op Texel?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel een spannend kort mtb parcours en een trail over het hele eiland.Hebben ze net zoals in Drenthe ook bergen op Texel?
Nou, echt mountainbiken kan je het niet noemen, aan een gravelbik heb je daar wel genoeg. Volgend jaar neem ik mijn trekkingbike met een starre vork en Alfine11 versnelling mee en leg daar wat brede cyclocross of een Schwalbe Marathon Plus (Smart Sam 29x2.1 zou heel mooi zijn maar ik twijfel of dat past) op en dan moet ik mijn kinderen overal wel kunnen volgen.
Komt omdat het zo donker was. Mentat wist de eerste keer ook niet waar hij was totdat ik het in zijn oor fluisterde.Ik heb alleen een vaag idee van wat een dark room zou kunnen zijn.
Komt het niet gewoon door je kind?Minder goed nieuws. Al 2 dagen belachelijk verkouden, hoofdpijn, dikke strot. Covid? Al de 2e keer deze vakantie dat ik me ziekig voel. Is wel te vaak raak de laatste tijd. Vroeger was ik zeer zeldeb ziek, nu opeens elke maand. Als ik in NL ben maar eens een bloedproefje doen om te kijken wat er mis met me is. Ja ik weet t, schot voor open doel (inb4 misschien moet je de ggz eens proberen.) Heb al een tijd belachelijk weinig energie en ik merk ook dat wondjes niet meer goed herstellen. Kd8 dat die energie kwestie door het cutten kwam maar daar ben ik al een tijdje mee gestopt op vakantie.
Die jongen heeft dat soort dingen wel vaker erg laat door.Komt omdat het zo donker was. Mentat wist de eerste keer ook niet waar hij was totdat ik het in zijn oor fluisterde.
Maar het kan ook best aan de rohypnol hebben gelegen.
Ja hoor, wat is rohypnol nou weer.Komt omdat het zo donker was. Mentat wist de eerste keer ook niet waar hij was totdat ik het in zijn oor fluisterde.
Maar het kan ook best aan de rohypnol hebben gelegen.
Ik doe graag stuntjes met de mtb, dat kan goed op dat korte parcours.Nou, echt mountainbiken kan je het niet noemen, aan een gravelbik heb je daar wel genoeg. Volgend jaar neem ik mijn trekkingbike met een starre vork en Alfine11 versnelling mee en leg daar wat brede cyclocross of een Schwalbe Marathon Plus (Smart Sam 29x2.1 zou heel mooi zijn maar ik twijfel of dat past) op en dan moet ik mijn kinderen overal wel kunnen volgen.
Goed nieuws. We twijfelden over het hotel/appartament in Kalamáta.
15 mins later toch besloten voor een hotel te gaan. 4 sterren, aan zee met privéstrandje, incl ontbijt, balkon met uitzicht over zee EN een gym en zwembad. Nu opeens afgeprijst van €317 naar €239 voor 3 nachten. Top! Met een kwartiertje hier uitchecken en dan weer een kleine 3 uurtjes rondtoeffen met le automobile door de Peloponnessos naar het verre zuiden. Op zich wel zin in.
Minder goed nieuws. Al 2 dagen belachelijk verkouden, hoofdpijn, dikke strot. Covid? Al de 2e keer deze vakantie dat ik me ziekig voel. Is wel te vaak raak de laatste tijd. Vroeger was ik zeer zeldeb ziek, nu opeens elke maand. Als ik in NL ben maar eens een bloedproefje doen om te kijken wat er mis met me is. Ja ik weet t, schot voor open doel (inb4 misschien moet je de ggz eens proberen.) Heb al een tijd belachelijk weinig energie en ik merk ook dat wondjes niet meer goed herstellen. Kd8 dat die energie kwestie door het cutten kwam maar daar ben ik al een tijdje mee gestopt op vakantie.
Hopelijk is het niks bijzonders...
Kan
? Ik gebruik geen benzo's en ben dat ook niet van plan.
Die jongen heeft dat soort dingen wel vaker erg laat door.
rohypnolKan
? Ik gebruik geen benzo's en ben dat ook niet van plan.
καλα να περνας