XXL Nutrition

Contest Log Strudel's Grote CUT log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
Kmoet zeggen dat het opzich prima te doen is met deze temperatuur. Graadje of 26. In de zomer kan het hier 40 a 45 graden worden. Dan wil je echt geen heuveltjes met tempels beklimmen.

• #1.482
20231009_143700.jpg

• #1.484
De Akropolis was indrukwekkend. Gelukkig was ik er vroeg (was er toen het open ging om 08:00). Nu ik weer wegga is het belachelijk druk, duizenden trage bejaarden overal. Kwam nog 1 of andere VIP langs toen ik naar beneden liep. Overal bodyguards, mannetje of 100 politie boven en beneden. Zal wel een minister of iemand van adel zijn. Blij dat ik op tijd weer weg ben.
20231010_081646.jpg

Was trouwens wel prachtig met de opkomende zon.

• #1.490
Dat was mijn guide. Ze heeft me alle hoeken van het Panthenon laten zien. Moest wel opeens 5 tientjes extra betalen. Was wel beetje jammer maar ach.

• #1.494
Doei Athene, opweg naar Volos.

3,5 uurtjes rijden.
Screenshot_20231011_104800_Maps.jpg

• Like
Waarderingen: horn
  • #1.495
Breakfast of champions
20231011_112909.jpg

Zonde, hebben ze niks beters?

Doen wij ook vaak als we een lange rit hebben, maar achteraf heb ik altijd spijt. :o
Ik kan me wel voorstellen dat je daar niet echt heel veel keuze hebt in wegrestaurants?

Doen wij ook vaak als we een lange rit hebben, maar achteraf heb ik altijd spijt. :o
Ik kan me wel voorstellen dat je daar niet echt heel veel keuze hebt in wegrestaurants?

Griekenland barst van de Taverna's. Maar als je er een maand bent dan kan een keertje Mac een fijne afwisseling zijn, voor ontbijt :D

• #1.499
Langs de tolsnelwegen niet echt nee.
Ik sta nu toevallig in 1. Ff wat koffie halen en verder.

Dit is het assortiment dat je meestal ziet:
20231011_135216.jpg

Griekenland barst van de Taverna's. Maar als je er een maand bent dan kan een keertje Mac een fijne afwisseling zijn, voor ontbijt :D
Jup, maar niet langs de tol snelwegen.

We zijn alweer bijna op bestemming. Hele stukken 180 kunnen rijden. Lekkah.

• Like
Waarderingen: Vonk
Langs de tolsnelwegen niet echt nee.
Ik sta nu toevallig in 1. Ff wat koffie halen en verder.

Dit is het assortiment dat je meestal ziet:
20231011_135216.jpg

Jup, maar niet langs de tol snelwegen.

We zijn alweer bijna op bestemming. Hele stukken 180 kunnen rijden. Lekkah.
Over het fietspad? Je lijkt Camelus wel.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven