apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een zooitje ja. Welke aannemer heeft dit gedaan? @azerate beunhaas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, nu hoeven jullie niet meer te gaan. Scheelt weer geld.
Ze waren begonnen in 2006 maar door die crisis in 2008 hebben ze het nooit afgekregen. Ze kunnen ook helemaal niks die gyros eters.Wat een zooitje ja. Welke aannemer heeft dit gedaan? @azerate beunhaas
Is die blonde nu voor jou aan het poseren?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, nu hoeven jullie niet meer te gaan. Scheelt weer geld.
Voor een ander, maar hij maakt er schaamteloze gebruik van.
Toch op z'n Grieks gedaan dan?Dat was mijn guide. Ze heeft me alle hoeken van het Panthenon laten zien. Moest wel opeens 5 tientjes extra betalen. Was wel beetje jammer maar ach.
Aanpassen aan de cultuur van het land natuurlijk.
Multicultureel als het je goed uitkomt dan? Komt bekend voor

Doen wij ook vaak als we een lange rit hebben, maar achteraf heb ik altijd spijt.
Ik kan me wel voorstellen dat je daar niet echt heel veel keuze hebt in wegrestaurants?

Langs de tolsnelwegen niet echt nee.Doen wij ook vaak als we een lange rit hebben, maar achteraf heb ik altijd spijt.
Ik kan me wel voorstellen dat je daar niet echt heel veel keuze hebt in wegrestaurants?
Jup, maar niet langs de tol snelwegen.Griekenland barst van de Taverna's. Maar als je er een maand bent dan kan een keertje Mac een fijne afwisseling zijn, voor ontbijt![]()
Over het fietspad? Je lijkt Camelus wel.Langs de tolsnelwegen niet echt nee.
Ik sta nu toevallig in 1. Ff wat koffie halen en verder.
Dit is het assortiment dat je meestal ziet:
![]()
Jup, maar niet langs de tol snelwegen.
We zijn alweer bijna op bestemming. Hele stukken 180 kunnen rijden. Lekkah.