Boca
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 989
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Kost zo een pizza daar?Dus ben ik maar pizza gaan halen die ik nu huilend zit te eten.
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kost zo een pizza daar?Dus ben ik maar pizza gaan halen die ik nu huilend zit te eten.
![]()
Deze waren best prijzig eigenlijk. €13. Maar wel ruim 40cm en heel erg goed. Dunne boden, crispy maar toch ook fluffy. Goed belegt. Goede saus. 8,5/10
Zolang ze maar patat hebben.THanks!
Best wel. Ze hadden geen friet EN geen appeltaart.

Dat is wat wij in beun termen noemen een HaarlemmerdijkjeWat een zooitje ja. Welke aannemer heeft dit gedaan? @azerate beunhaas
.
.Hou eens op met genieten, je bent op vakantie, je moet wel het nieuws voor ons bijhouden....Ff doorzakken vanavond. Passievrucht mojito's, wijntje erbij, straks waarschijnlijk nog wat meer cocktails. Lekker man
![]()

Mijn excuses. Ik ga weer aan de slag.Hou eens op met genieten, je bent op vakantie, je moet wel het nieuws voor ons bijhouden....
Gaan met die banaan!En dan maandag is het klaar met de pret en gaat deze jongen cutten tot 12%.

Bij de laatste meet was je zelf (vanwege privé omstandigheden) toch afgehaakt, wat voor een domino-effect zorgde?MIsschien ook maar eens ff een datumpje prikken voor een dbb meet. Wat trainen en eten (AYCE sushi) voor wie wil.
Het domino effect was al gebeurd voordat ik afhaakte. heel jammer.Bij de laatste meet was je zelf (vanwege privé omstandigheden) toch afgehaakt, wat voor een domino-effect zorgde?
Natuurlijk. Ik denk eigenlijk dat het niet veel verschilt aangezien ik 2x ziek ben geweest deze vakantie.Gaan met die banaan!
Maarehhh... durf je maandagochtend met ons te delen wat weegschaal aangeeft?
Dat lijkt mij heel leuk. Wanneer is het? Ik kan je (en/of anderen) oppikken, ik kom vanuit Amstelveen.Hoe dan ook, lijkt mij leuk. Enne beetje ver weg, maar misschien is de Fibo in Duitsland ook een idee voor een meet in het nieuwe jaar? Ik denk dat ik er sowieso heen ga, en vanaf Zwolle of Arnhem kunnen er mensen (die levensmoe zijn en bij en vrouw in de auto durven) meerijden
Da's er eentje van mij.Ff doorzakken vanavond. Passievrucht mojito's, wijntje erbij, straks waarschijnlijk nog wat meer cocktails. Lekker man
![]()