Fitness Seller

Contest Log Strudel's Grote CUT log

Dus ben ik maar pizza gaan halen die ik nu huilend zit te eten.
20231012_210255.jpg
Kost zo een pizza daar?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.524
Laatste avondje alweer. Zo ff massage nemen. Nu eerst ff een cocktailtje roomservice laten brengen. Daarna nog ff een laatste duikje doen in de zee.

En er zit een gym in het hotel. Grote blij
20231013_133429.jpg

20231013_133446.jpg

20231013_133717.jpg

20231013_133727.jpg

20231013_133833.jpg

Nu ben ik wel benieuwd naar het eten hier.

• #1.526
Ff doorzakken vanavond. Passievrucht mojito's, wijntje erbij, straks waarschijnlijk nog wat meer cocktails. Lekker man
20231013_175411.jpg

• #1.527
Passievrucht mojito is trouwens verdomde lekker.

Morgen alweer vliegen. Eerst nog klein uurtje rijden naar de luchthaven. 'S avonds gezellig afgesproken met wat vrienden. Beetje borrelen. Hopelijk niet te veel naar de getver :roflol:.

En dan maandag is het klaar met de pret en gaat deze jongen cutten tot 12%.

Wat goed en fout ging tijdens de contest, samen met al jullie advies, heb ik meegenomen en op basis daarvan gaat deze Strudel knallen.

Ditmaal niet te hard van stapel lopen door elke dag te trainen, cardio en zwemmen. Ik trek er 6 maanden voor uit.

En dan als mijn bf% doel behaald is, ga ik langs @AndroidHealthClinic om ff een check up te doen om mogelijk te gaan kuren. Maar dat is nu nog toekomstmuziek. Eerst cutten. En ik heb er zin in :).

Laatst bewerkt:
  • #1.528
En ik ga iets doen dat ik al jaren tegen mijzelf zeg maar steeds niet doe.

Ik ga m'n vechtsport weer oppakken en een goede kickbox gym opzoeken. 2x per week als t kan. De samenleving wordt steeds achterlijker en mijn mannetje kunnen staan om mijn gezin te kunnen beschermen is noodzakelijk. Plus het is goede niet saaie cardio en ik vind het leuk.

Laatst bewerkt:
  • #1.531
MIsschien ook maar eens ff een datumpje prikken voor een dbb meet. Wat trainen en eten (AYCE sushi) voor wie wil. Geen gedoe met maandenlang organiseren en vervolgens teleurgesteld worden als er bijna niemand komt.

Gewoon een paar data prikken ergens in november. Poll houden en gaan. Als ik thuis ben maak ik wel een topic.

En dan om de 2 a 3 maanden een meet doen. Hoeft van mij niet groot met alle toeters en bellen met goodie bags enzo. Wie wil en kan komt. Wie niet kan of wil, jammer, volgende keer.

MIsschien ook maar eens ff een datumpje prikken voor een dbb meet. Wat trainen en eten (AYCE sushi) voor wie wil.
Bij de laatste meet was je zelf (vanwege privé omstandigheden) toch afgehaakt, wat voor een domino-effect zorgde?

Hoe dan ook, lijkt mij leuk. Enne beetje ver weg, maar misschien is de Fibo in Duitsland ook een idee voor een meet in het nieuwe jaar? Ik denk dat ik er sowieso heen ga, en vanaf Zwolle of Arnhem kunnen er mensen (die levensmoe zijn en bij en vrouw in de auto durven) meerijden

• #1.535

• #1.536
Gaan met die banaan! :rocknana:
Maarehhh... durf je maandagochtend met ons te delen wat weegschaal aangeeft?
Natuurlijk. Ik denk eigenlijk dat het niet veel verschilt aangezien ik 2x ziek ben geweest deze vakantie.

En ik heb minder gezopen deze maand dan de vorige maanden in nederland..

• #1.537
Hoe dan ook, lijkt mij leuk. Enne beetje ver weg, maar misschien is de Fibo in Duitsland ook een idee voor een meet in het nieuwe jaar? Ik denk dat ik er sowieso heen ga, en vanaf Zwolle of Arnhem kunnen er mensen (die levensmoe zijn en bij en vrouw in de auto durven) meerijden
Dat lijkt mij heel leuk. Wanneer is het? Ik kan je (en/of anderen) oppikken, ik kom vanuit Amstelveen.

Laatst bewerkt:
  • #1.538
Is toch geweldig. Roomservice pizza en een cocktail bestellen terwijl je aan het kakken bent. Wat wilt een mens nog meer.
20231013_191711.jpg

Hoe lang zit je daar al wel niet?

Terug
Naar boven