AndroidHealthClinic

Contest Log Strudel's Grote CUT log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.541
Kreeg net allerlei boze blikken. Erop zitten is blijkbaar niet de bedoeling.
20231013_201032.jpg

καλό ταξίδι

• #1.547
Totaal 11 verschillende hotels/appartementjes in 4000km. Ritjes van max 4 uur. Flink wat van het land gezien. Nog een stuk Bulgarije meegepakt. Leuke trip. Prachtig land. Lekker eten. Vriendelijke mensen. En eigenlijk de beste periode om het land te bezoeken. Begin was het 30 max 35 graden. Eind van de vakantie 25 tot 28 graden. 'S nachts niet te heet dus slapen ging prima.

Als iemand ooit naar Griekenland gaat kan je me altijd vragen voor tips/leuke dorpjes om te bezoeken/hotels of appartementjes, etc.

Laatst bewerkt:
  • #1.549
Tip als je met een kleintje gaat reizen en van plan bent een auto te huren: neem je eigen kinderstoeltje voor in de auto mee. Scheelde ons ruim €120.

Totaal 11 verschillende hotels/appartementjes in 4000km. Ritjes van max 4 uur. Flink wat van het land gezien. Nog een stuk Bulgarije meegepakt. Leuke trip. Prachtig land. Lekker eten. Vriendelijke mensen. En eigenlijk de beste periode om het land te bezoeken. Begin was het 30 max 35 graden. Eind van de vakantie 25 tot 28 graden. 'S nachts niet te heet dus slapen ging prima.

Als iemand ooit naar Griekenland gaat kan je me altijd vragen voor tips/leuke dorpjes om te bezoeken/hotels of appartementjes, etc.
Toen ik eens in het najaar op Kreta was, kwam er een aanhoudend noodweer. Het regende zo hard dat mijn motor toen omviel, op de tent.

Kinderstoel? Die van ons gaat daar niet meer in zitten 🫠

• #1.556
In helmond niet, hij kruipt er zelf in en gaat dan voorin zitten. Soms wilt ie ook stukje rijden, maar dan moeten wel ff oppassen dat het niet te druk is.

IMG_7306.png
Mmmkay :roflol:
Ja, dat ga ik dus niet doen als ik 4000km rij met hele stukken 160+km/u :D.

Hier isnhet verplicht trouwens, anders krijg je de huurauto niet mee.

In helmond niet, hij kruipt er zelf in en gaat dan voorin zitten. Soms wilt ie ook stukje rijden, maar dan moeten wel ff oppassen dat het niet te druk is.

IMG_7306.png
Mijn jongste gaat altijd op de center console zitten , zit lekker hoog zegt ze .Zelf zet ik haar dan terug op haar plekkie 😀 vind het nogal link

Terug
Naar boven