apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Efharisto!
Een paar duizend jaar geleden spraken we dat anders uit.
Ik ben een cultuurbarbaar.Een paar duizend jaar geleden spraken we dat ander uit.
Toen ik eens in het najaar op Kreta was, kwam er een aanhoudend noodweer. Het regende zo hard dat mijn motor toen omviel, op de tent.Totaal 11 verschillende hotels/appartementjes in 4000km. Ritjes van max 4 uur. Flink wat van het land gezien. Nog een stuk Bulgarije meegepakt. Leuke trip. Prachtig land. Lekker eten. Vriendelijke mensen. En eigenlijk de beste periode om het land te bezoeken. Begin was het 30 max 35 graden. Eind van de vakantie 25 tot 28 graden. 'S nachts niet te heet dus slapen ging prima.
Als iemand ooit naar Griekenland gaat kan je me altijd vragen voor tips/leuke dorpjes om te bezoeken/hotels of appartementjes, etc.
Los van het geld, je hebt dan waarschijnlijk ook een veel beter en frisser stoeltje.Tip als je met een kleintje gaat reizen en van plan bent een auto te huren: neem je eigen kinderstoeltje voor in de auto mee. Scheelde ons ruim €120.
Jup, en de kleine herkent zijn stoeltje en zijn eigen geur. Hij sliep geweldig in de autoLos van het geld, je hebt dan waarschijnlijk ook een veel beter en frisser stoeltje.
.in de auto niet? Is dat niet verplicht?Kinderstoel? Die van ons gaat daar niet meer in zitten 🫠
In helmond niet, hij kruipt er zelf in en gaat dan voorin zitten. Soms wilt ie ook stukje rijden, maar dan moeten wel ff oppassen dat het niet te druk is.
MmmkayIn helmond niet, hij kruipt er zelf in en gaat dan voorin zitten. Soms wilt ie ook stukje rijden, maar dan moeten wel ff oppassen dat het niet te druk is.
![]()

.Mijn jongste gaat altijd op de center console zitten , zit lekker hoog zegt ze .Zelf zet ik haar dan terug op haar plekkie 😀 vind het nogal linkIn helmond niet, hij kruipt er zelf in en gaat dan voorin zitten. Soms wilt ie ook stukje rijden, maar dan moeten wel ff oppassen dat het niet te druk is.
![]()
Allemaal heel leuk tot je een ongeluk hebt.In helmond niet, hij kruipt er zelf in en gaat dan voorin zitten. Soms wilt ie ook stukje rijden, maar dan moeten wel ff oppassen dat het niet te druk is.
![]()
Vandaar als me vriendin aan het stuur zit ie wel achterin moet, maar mannen maken geen ongelukken natuurlijk
Ik ken zo'n kleine die met 280 over het fietspad raasde.Mmmkay
Ja, dat ga ik dus niet doen als ik 4000km rij met hele stukken 160+km/u.
Hier isnhet verplicht trouwens, anders krijg je de huurauto niet mee.