MuscleMeat

Superknurft's log

damn jij bent sterk in je schouders voor een achtienjarige joh!

is die neck press met smith of losse stang?

Militairy Press in de Smith stelt weinig voor ivm los. Toen ik opeens los deed kon ik nog maar de helft :P

Wat is omgekeerd bij jou? haha

edit: **** peckdeck hahah :D

Ik druk in de smith aanzienlijk minder dan met een barbell en meest met dumbbells. Smith voelt veel zwaarder aan.

Moet denken aan al die luie breezers waar de gym lekker aan verdient. Kunnen ze voor hun idee en voor hun vriendjes en vriendinnetjes ook is een borstoefening "zwaar" pakken als ze met een groepje om het apparaat staan.:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ik druk in de smith aanzienlijk minder dan met een barbell en meest met dumbbells. Smith voelt veel zwaarder aan.

Moet denken aan al die luie breezers waar de gym lekker aan verdient. Kunnen ze voor hun idee en voor hun vriendjes en vriendinnetjes ook is een borstoefening "zwaar" pakken als ze met een groepje om het apparaat staan.:roflol:

ik heb nog nooit 90 KG met een barbell geprobeer, ik kan het een keer proberen :D

Ik vond iniedergeval 70 KG een stuk minder zwaar aanvoelen dan 70 KG in de smith, misschien komt het ook omdat ik de stang van de smith als 15 KG reken, en ik hier op het forum es heb gelezen dat de barbell van de smith van technogym 20/25 KG weegt, als dat zo is zou het wel vet wezen haha :D

Haha inderdaad die breezers zijn grappig, ik zie ze ook welles met 20 KG curlen, en dan slingeren ze en zwiepen ze het met hun rug en alles omhoog, te grappig gewoon :roflol:

Laatst bewerkt:
Niet alleen dromen, maar ook als target kunnen zetten om naar toe te werken ;)

OMGGG dit was echt zo'n heerlijk training, special thnx to Falstyr voor het idee van de één benige leg press :D

Vrijdag: Benen (beetje borst)

Begonnen met beetje borst:

Doe soms een beetje extra borst op vrijdag omdat ik mn borst nog niet echt vol genoeg vind.

Incline smith press:
12 x 45 KG
10 x 55 KG
10 x 65 KG
10 x 75 KG
10 x 90 KG

Incline dumbbell press:
10 x 26 KG
10 x 30 KG

Bench press:
10 x 70 KG
10 x 90 KG

Benen:

En nu begon echt de goddelijkste oefening ooit leg pressen op 1 been, damn wat voel je dat veel beter zeg als normaal leg pressen :D

Leg press (op één been):
12 x 60 KG (per been)
10 x 80 KG
10 x 100 KG
12 x 120 KG
12 x 140 KG
1 x 170 KG (linker been 2 x 170 KG) (kan ik nu 1 x 340 KG op 2 benen? :D)

Leg extension(ook met één been):
10 x 15 KG
10 x 30 KG
8 x 35 KG

Leg curl(ook met één been):(zware/k*t oefening vind ik dit)
10 x 10 KG
10 x 15 KG
10 x 25 KG

Calf Raises(ook met één been):
10 x 40 KG (per been)
10 x 40 KG (langzaaam)

Oeh wat voel ik mn benen goed!

Nice leg press! Voel je het echt harder bij leg press op 1 been?

misschien dan maar proberen :D
btw jij bent niet zo'n squatter he? reden ?

Ja ik heb wel een reden.

Ik zit in zon echte k*t sportschool, en daar hebben ze geen squatrek, dusss dan moet ik squatten in de smith, en ik weet niet of je dat ooit gedaan hebt, maar dat is dus echt zwaaaar k*t :D

2e oplossing is, op een bench bankje met olympische bar, 150 kilo op je schouder laten tillen en dan een boxed squat doen.

Ja ik heb wel een reden.

Ik zit in zon echte k*t sportschool, en daar hebben ze geen squatrek, dusss dan moet ik squatten in de smith, en ik weet niet of je dat ooit gedaan hebt, maar dat is dus echt zwaaaar k*t :D

2e oplossing is, op een bench bankje met olympische bar, 150 kilo op je schouder laten tillen en dan een boxed squat doen.

ja weleens gedaan. Smith is wel k*t maar dan kan je tenminste beetje normaal squatten, al moet je je wel ineens heel erg gaan aanpassen als je weer normaal gaat squatten. Ga iig een nieuw gym zoeken, want ik zie meteen dat het zo'n health centre gedoe is waar je nu traint:D

Terug
Naar boven