christG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb de link ook al gegeven van Bugarri shoesheb zelf een paar, stappen echt wel lekker vind ik.
Mijn vriendin noemt iedereen kleiner dan haarzelf (1m75) 'dwergen' (goedlachs bedoeld hoor). Gelukkig ben ik zelf 1m83. Maar heb totaal geen problemen met 'kleine' mensen. M'n maat is 1m68 en die is ook erg likeable, 't ligt echt niet aan je lengte, maar aan je karakter, humor, etc.

Prima uitleg en kan er mij 100% in vinden. Heb trouwens zoals ik eerder gepost heb ook meestal de grotere vrouwen terwijl mijn 1.80 vrienden de kleintjes hebben
Mijn grootste was dus ook 1.83 en ik 1.70, weet niet hoe het bij jou was maar ik voelde er mij toch niet makkelijk bij eerlijk gezegd. En ook het feit dat sommige mensen zeiden van ze moet je nog een paar schoppen geven he.
genoeg lelijke gasten die met lekkere wijven rondlopen. Dan moet lengte ook geen probleem zijn

die hoogblonde van 1,83 maakte soms wel grapjes over mijn lengte, maar daar maakte ik mij niet druk om. het is heel raar, maar omdat ik chicks kon "lullen", keken zij helemaal niet naar mijn lengte. het leek net alsof mijn communiceren, mijn lengte compenseerde.
feit is gewoon dat als je met een meisje bent die groter is dan jou en daar word je bijvoorbeeld onzeker van, dan ga je je daar ook naar gedragen. en dat meisje merkt/voelt dat ongetwijfeld, waardoor zij ook onzeker wordt. en dat is wel het laatste wat een meisje/vrouw wilt. vrouwen willen zelfverzekerde mannen die dat ook uitstralen, ongeacht je uiterlijk.
Wie heeft je wijsgemaakt dat je uitgegroeid zou zijn op 17? Je kan nog doorgroeien tot je 21 ste! Sommigen hebben een late groeispurt. Overigens ben ik zelf 173 en heb totaal geen probleem met mijn lengte, je bent sneller vol en vrouwen kijken totaal niet naar je lengte, vrouwen kijken vooral naar je karakter!!
. Dit ff als voorbeeld :wink:
Ja, gezond leven en eten (wel flink veel eten). Ook geen oestrogeen-stimulerende voeding. Bier kan je dus al vergeten. Maar verder valt er niet zoveel aan te doen.Ik ben nu 17 jaar en al een aantal maanden intesief bezig met bodybuilding maar
ik ben maar 1.70cm en je lijkt snel dik en stevig gebouwt met deze lengte waardoor je alleen nog maar kleiner lijkt en het niet meer mooi word om gespierd te zijn.
en bij de vrouwtjes lukt het ook al niet goed ligt niet aan me uiterlijk daar is alles goed aan. maar ik ben gewoon te klein de meeste dames zijn groter.
ik weet dat ik geen reus meer kan worden van 1.85cm+ maar ik zou graag toch wel wat groter willen zijn rond 1.78cm ik zou 1.80cm worden volgens de schoolarts maar dat zit er denk niet echt meer in.
zouden er nog hulpmiddelen zijn om die lengte die bereiken die ik toch wel minimaal wil ?