MuscleMeat

Te klein

Mijn vriendin noemt iedereen kleiner dan haarzelf (1m75) 'dwergen' (goedlachs bedoeld hoor :o). Gelukkig ben ik zelf 1m83. Maar heb totaal geen problemen met 'kleine' mensen. M'n maat is 1m68 en die is ook erg likeable, 't ligt echt niet aan je lengte, maar aan je karakter, humor, etc.

Welnee niemand heeft dat door,daarbij die schoenen verplicht je ook om rechtop te lopen.
Continu druk op je kuiten,nou dat is alleen maar prima toch?

Je sprokkelt er zo 10 cm bij.

Trouwens who cares? Heel veel hebben hun gespierde lijer ook te danken mede door de anabolica dus.
Vrouwen hun knappe smoel door de vele lagen make-Up,en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Mijn vriendin noemt iedereen kleiner dan haarzelf (1m75) 'dwergen' (goedlachs bedoeld hoor :o). Gelukkig ben ik zelf 1m83. Maar heb totaal geen problemen met 'kleine' mensen. M'n maat is 1m68 en die is ook erg likeable, 't ligt echt niet aan je lengte, maar aan je karakter, humor, etc.

woord:cool:

Prima uitleg en kan er mij 100% in vinden. Heb trouwens zoals ik eerder gepost heb ook meestal de grotere vrouwen terwijl mijn 1.80 vrienden de kleintjes hebben:)
Mijn grootste was dus ook 1.83 en ik 1.70, weet niet hoe het bij jou was maar ik voelde er mij toch niet makkelijk bij eerlijk gezegd. En ook het feit dat sommige mensen zeiden van ze moet je nog een paar schoppen geven he.

die hoogblonde van 1,83 maakte soms wel grapjes over mijn lengte, maar daar maakte ik mij niet druk om. het is heel raar, maar omdat ik chicks kon "lullen", keken zij helemaal niet naar mijn lengte. het leek net alsof mijn communiceren, mijn lengte compenseerde.
feit is gewoon dat als je met een meisje bent die groter is dan jou en daar word je bijvoorbeeld onzeker van, dan ga je je daar ook naar gedragen. en dat meisje merkt/voelt dat ongetwijfeld, waardoor zij ook onzeker wordt. en dat is wel het laatste wat een meisje/vrouw wilt. vrouwen willen zelfverzekerde mannen die dat ook uitstralen, ongeacht je uiterlijk.

genoeg lelijke gasten die met lekkere wijven rondlopen. Dan moet lengte ook geen probleem zijn

die hoogblonde van 1,83 maakte soms wel grapjes over mijn lengte, maar daar maakte ik mij niet druk om. het is heel raar, maar omdat ik chicks kon "lullen", keken zij helemaal niet naar mijn lengte. het leek net alsof mijn communiceren, mijn lengte compenseerde.
feit is gewoon dat als je met een meisje bent die groter is dan jou en daar word je bijvoorbeeld onzeker van, dan ga je je daar ook naar gedragen. en dat meisje merkt/voelt dat ongetwijfeld, waardoor zij ook onzeker wordt. en dat is wel het laatste wat een meisje/vrouw wilt. vrouwen willen zelfverzekerde mannen die dat ook uitstralen, ongeacht je uiterlijk.

Klopt wat je zegt, ergens een beetje de leidraad dat het uitgeraakte tussen ons. Ik dacht altijd dat ze er zich in ergerde ook al beweerde ze van niet.

ach ja, ik ben nu 1.63 en ik heb me er gewoon maar bij neergelegd.

M'n ex is ook iets van die lengte en dat ging gewoon goed. Dat heeft me zeker wel meer zelfvertrouwen gegeven, een vriendin.
En tja, als je idd gewoon droog bent, dan lijkt je echt niet dik met een kleinere lengte.
Ik bedoel het is altijd jammer als je dan bij vrienden staat en die zijn allemaal 1.75+ ofzo, maar just live with it, zeg ik dan maar. Ik heb er lange tijd een punt van gemaakt, vooral voor de meisjes enzo. Maar er zijn genoeg meisjes van mijn lengte heb ik gemerkt.

Wie heeft je wijsgemaakt dat je uitgegroeid zou zijn op 17? Je kan nog doorgroeien tot je 21 ste! Sommigen hebben een late groeispurt. Overigens ben ik zelf 173 en heb totaal geen probleem met mijn lengte, je bent sneller vol en vrouwen kijken totaal niet naar je lengte, vrouwen kijken vooral naar je karakter!!

Inderdaad, ik was op me zeventiende ook 1.70m ofzo. Ben nu 21 en 1.90m. Gewoon late groeispurt.

En dat van dat voller lijken klopt ook. Ik vreet als een gek en kom ook kilo's aan, maar het ziet er niet uit alsof ik echt massa heb. Lang zijn heeft dus ook nadelen. Een meisje vinden die niet een kop kleiner is bijvoorbeeld.

had geen zin om eerst de 5 bladzijden te lezen!!!

je bent pas 16 en je groeit nog steeds. Ik was op mijn 16e 1.63 en ben in een jaar naar 1.74 gegaan, nu weer een jaar later naar 1.76. Een vriend van me was op zijn 15e 1.47 en toen was ik iets van 1.62, ik kloote altijd bij hem dat hij een dwerg was een gooide hem altijd op de grond. Nu 3 jaar later is hij 1.93 en veegt hij de vloer aan met mij :D. Dit ff als voorbeeld :wink:

Klein zijn heeft een voordeel bij BB zelf ben ik 172

Lengte amakt niet veel uit hoor .. 1.70 is al groot genoeg

Ik ben 1.70 en ik ben 16,5 jaar .. en ik play ze :D

Ik had eerst ook nogal last met klein zijn, ben nu 1,68 en wordt max 10cm groter, eerst was ik heel bang dat meisjes me te klein vonden enzo maar gelukkig viel dat wel mee, en ze kijken dus ook niet alleen naar je lengte enzo :D

• Topic Starter Topic Starter
ik ben naar de dokter geweest en die zei dat er niks aan te doen viel.
dat het waarschijnlijk komt doordat ik te vroeg in de puberteit ben gegaan :(
noujah dan zal denk alleen die Bugarri shoes moeten gaan kopen en dan 1.76cm zijn (is al iets minder klein) en er verder mee moeten leren leven ,het is niet anders.
ben alleen bang dat mensen merken als je opeens de volgende dag 3-4 cm groter ben dan je op je normalen schoenen loopt

tuurlijk merken ze dat. Gewoon na een vakantie doen ;)

trouwens de dokter kan niet zomaar even vaststellen of je nog gaat groeien of niet, tenzij ze een uitgebreide scan dinges hebben gedaan wat ik betwijfel.

Ik ben nu 17 jaar en al een aantal maanden intesief bezig met bodybuilding maar
ik ben maar 1.70cm en je lijkt snel dik en stevig gebouwt met deze lengte waardoor je alleen nog maar kleiner lijkt en het niet meer mooi word om gespierd te zijn.
en bij de vrouwtjes lukt het ook al niet goed ligt niet aan me uiterlijk daar is alles goed aan. maar ik ben gewoon te klein de meeste dames zijn groter.

ik weet dat ik geen reus meer kan worden van 1.85cm+ maar ik zou graag toch wel wat groter willen zijn rond 1.78cm ik zou 1.80cm worden volgens de schoolarts maar dat zit er denk niet echt meer in.:(

zouden er nog hulpmiddelen zijn om die lengte die bereiken die ik toch wel minimaal wil ?
Ja, gezond leven en eten (wel flink veel eten). Ook geen oestrogeen-stimulerende voeding. Bier kan je dus al vergeten. Maar verder valt er niet zoveel aan te doen.

Overigens zijn vooral de Nederlanders lange mensen. In België/VS zijn mannen rond de 175cm. Zelf ben ik 173 en vind mezelf niet te kort. Snap de hele problematiek ook niet zo, wat boeit dat nou, alsof vrouwen uberhaupt enig belang zouden hechten aan je lengte, waar haalt men het toch. Gewoon vriendelijk zijn, je open opstellen en dan is de rest allemaal bijzaak.

• Topic Starter Topic Starter
me zolen zijn nu al 3 cm en die buggari 6cm dus die 3 cm zullen ze wel denk niet zien

Terug
Naar boven