- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hm mijn knieeen kraken ook enorm.
zolang het maar geen pijn doet schijnt het geen probleem te zijn.
bevalt me niet, alhoewel het geen pijn doet..hmmm vandaag weer ik maak ff een wandeling en de meeste jongens 185+ ik zou bijna denken aan been verlenging hoe meer langere mensen ik zie lopen hoe meer depri ik word..

Wie heeft je wijsgemaakt dat je uitgegroeid zou zijn op 17? Je kan nog doorgroeien tot je 21 ste! Sommigen hebben een late groeispurt. Overigens ben ik zelf 173 en heb totaal geen probleem met mijn lengte, je bent sneller vol en vrouwen kijken totaal niet naar je lengte, vrouwen kijken vooral naar je karakter!!Ik ben nu 17 jaar en al een aantal maanden intesief bezig met bodybuilding maar
ik ben maar 1.70cm en je lijkt snel dik en stevig gebouwt met deze lengte waardoor je alleen nog maar kleiner lijkt en het niet meer mooi word om gespierd te zijn.
en bij de vrouwtjes lukt het ook al niet goed ligt niet aan me uiterlijk daar is alles goed aan. maar ik ben gewoon te klein de meeste dames zijn groter.
ik weet dat ik geen reus meer kan worden van 1.85cm+ maar ik zou graag toch wel wat groter willen zijn rond 1.78cm ik zou 1.80cm worden volgens de schoolarts maar dat zit er denk niet echt meer in.
zouden er nog hulpmiddelen zijn om die lengte die bereiken die ik toch wel minimaal wil ?
Ik ben zelf 1.60
zou wel ietsje langer willen zijn
maar het heeft mij nooit echt gestoord eigenlijk.
en voor daten maakt het ook vaak niet uit.
heb dit weekend een chick van 1.80 gedate en aantal malen gedoet
hangt van je eigen lengte af he . tot de 180 vind ik het toppie
daarboven wordt het eng (ben zelf 184
)noujah ik zal er wel mee moeten leren leven , vooral in lang nederland waar de dames al gauw 175cm worden de dames kijken dan niet meer naar hoe je eruit ziet , je kapsel, gezicht , kleding gewoon het uiterlijk. maar lopen je gewoon voorbij of kijken over je heen .... best wel k*t![]()
Damn! Ik ben nu 20 en mijn polsen meten maar 16 cm, misschien komt daar nog een centimetertje (of 2) bij als ik wat groter ben... shit!![]()

Ach mijn vriendin is ook +6 cm groter. Who cares? Ze mag gwn geen hakken aandoen![]()
Ik ben 1.68 groot mijn vriendin is 1.78 groot.
Mijn vorige exen waren ook allemaal groter dus er is geen probleem!
Gaat echt niet alleen om je gespierde lijer,en hoe groot je bent.
Vrouwen kijken naar veel meer andere dingen zoals oa ook uitstraling,babbels, intelligentie,empathisch vermogen en bovenal zeer belangrijk humor
Voor de gene die er echt mee zitten kunnen dit de oplossingen zijn.
Bugarri Shoes - Verhogende schoenen die je onzichtbaar groter maken.
Shirlina - Stand Taller - Height Increasing Shoes
En nog veel meer van dit soort online winkels.
heb zelf een paar, stappen echt wel lekker vind ik.